دسته‌ها
اخبار

“آبی” و به فرزندان خود در مورد سیستم قانونی آموزش دهید


پسرم به سرعت به پنجمین سالگرد تولدش نزدیک می شود. من این ستون را بیشتر از زم، که او زنده بوده می‌نویسم، بنابراین بسیاری از خوانندگان همیشگی من دیده‌اند که در طول نیم دهه گذشته در چندین ،مت به او به هر نحوی اشاره کرده‌ام. و همانطور که او بزرگ می شود، سلیقه اش در سرگرمی نیز افزایش می یابد.

ممکن است برخی از شما ستون من را به خاطر بیاورید که در مورد اینکه آیا مجبور شدن به گوش دادن به “Baby Shark” می تواند مجازاتی بی رحمانه و غیرعادی تلقی شود یا خیر. این تنها یکی از ایده هایی است که من از لذت تماشای/گوش دادن او در طول سال ها به دست آورده ام. با بالا رفتن سن و تغییر علایقش، دیدن اینکه این آتش های کوچک چه نوع سوخت فکری می توانند فراهم کنند، هیجان انگیز و جالب است.

بررسی “آبی”

در حدود شش ماه گذشته، او کاملاً در این برنامه بوده است آبی لگد زدن این سریال ،میشنی خانواده ای از سگ های پاشنه دار آبی و قرمز را دنبال می کند که به خاطر قهرمان نامگذاری شده اند. شفا دهنده آبی، “توله سگ پاشنه دار آبی 6 ساله که عاشق بازی است.” این برنامه در ابتدا توسط شرکت پخش استرالیایی و شرکت پخش بریت،ا به ،وان نمایشی برای کودکان پیش دبست، ساخته شد. این سبک دلپذیر و سرگرم کننده است و پویایی خانواده محور مقدار زیادی از یادگیری اجتماعی را ارائه می دهد.

اول از همه، من از طرفداران نمایش هستم. من قطعاً برای پدر Bluey، Bandit Heeler، نقطه نرمی ایجاد کرده ام. او بامزه، خلاق است و دائماً تلاش می کند تا فرصت هایی برای تعامل با فرزندانش پیدا کند و در عین حال به طور غیرمستقیم درس های ارزشمند زندگی را القا می کند. علاوه بر این، ،مت‌ها فقط از هفت تا هشت دقیقه طول می‌کشد، بنابراین به راحتی می‌توان به پسرم اجازه داد «فقط یک بار دیگر» تماشا کند.

ث،اً خوش اخلاق است. همانطور که عادات تماشای پسرم را زیر نظر می گیریم، متوجه شده ام که یافتن سریال هایی که او از آنها لذت می برد و همچنین به طور پنه، آموزشی نیز هستند، چالش برانگیز است. با آبی، این جنبه عمل گرایانه به ،وان سرسخت یا مزاحم ظاهر نمی شود. دیدن مواردی که او از یک ،مت به ،مت بعدی می کشد، لذت بخش است.

مثل اینکه من یک بچه 2 ساله هستم این را برای من توضیح دهید

اما یافتن مجموعه‌ای که ایده‌ها و سیستم‌های چالش‌برانگیز را به‌طور یکپارچه در بخش‌های قابل هضم من، برای بچه‌ها جمع می‌کند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. درخواست نمادین دنزل واشنگتن برای توضیحی ساده برای موقعیت‌های پیچیده (با احترام از فیلم فیلادلفیا) برای کودکان واقعی نیز صادق است. برخی از مفاهیم آنقدر سنگین یا پیچیده هستند که تا سطح درک پیش دبست، رقیق شوند. با این وجود، برخی از بخش‌های سرگرمی کودکان مهارت خاصی در تجزیه ایده‌های پیچیده به لقمه‌های لقمه‌ای دارند.

من آن بازی را در یک صبح شنبه اخیر دیدم. من و همسرم به طور فزاینده ای از قرار گرفتن در معرض صفحه نمایش پسرمان آگاه شده ایم. ما می د،م که باید مدت زم، را که او صرف تماشای تلویزیون یا بازی های ویدیویی می کند نظارت و کنترل کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را به یک یا دو ساعت در روز محدود کنیم. اکنون که هوا در حال گرم شدن است، خیلی راحت تر است، اما هنوز کمی جنگ است.

در نتیجه ما باید سخت کوش و مراقب باشیم. همینطور که داشتم صبحانه درست میکردم متوجه چیز آشنا شدم آبی آهنگ تم، و من فرض کردم که این ،متی است که احتمالاً حداقل یک یا دو بار قبلاً آن را دیده بودم. با کمال تعجب، این ،متی بود که من هنوز آن را مشاهده نکرده بودم.

اپیزود 27 فصل سوم – با ،وان “جلسه خانوادگی” – خانواده هی، را در حال رقابت با یک جنجال داخلی می بیند. باندیت متهم به “پر زدن” در صورت بلوی است که او قاطعانه آن را رد می کند. مادر، چیلی، نقش قاضی را بر عهده می گیرد – همراه با قاشق چوبی اش و فرهای موهایش که یادآور کلاه گیس وکیل است – و طرفین اجازه دارند تا پرونده های خود را بیان کنند.

چیلی با تعیین سه قانون اساسی شروع می‌کند: فقط یک نفر در یک زمان صحبت می‌کند، همه به عمل متهم به‌،وان «کرکی» اشاره می‌کنند (که Bandit به سرعت آن را به‌،وان یک کرکی «ادعای» تصحیح می‌کند)، و همه حقیقت را می‌گویند. بنابراین از همان ابتدا، ما پایه محکمی از آراستگی، احترام و صداقت داریم. به نظر خوب می رسد.

شخصیت های آبی

تصویر از استودیو BBC.

خواهر کوچکتر بلوی، بینگو، می پرسد که «ظاهر» به چه م،است. چیلی به درستی و به اختصار توضیح می‌دهد که، «به این م،ی است که هر دو طرف داستان خود را بگویید، و [she] تصمیم می گیرد که چه ،ی حقیقت را می گوید.» توضیح او با تصدیق «بله، افتخار تو» توسط باندیت دنبال می‌شود که چیلی را به فرمان چهارمین قانون هدایت می‌کند: همه او را «افتخار تو» می‌خوانند.

بلوی پیگرد قانونی را با توضیح این ادعا آغاز می کند و پس از آن «قاضی» چیلی به سرعت بیان می کند که به اندازه کافی شنیده است. به نظر می رسد که او آماده حکومت است. باندیت برای اینکه از او کنار گذاشته نشود، التماس می‌کند که پرونده‌اش را توضیح دهد، و چیلی پاسخ می‌دهد: «اوه، آره، طرف تو. سریع تمومش کن.”

هر وکیل م،عی که به اندازه کافی تمرین کرده باشد، می تواند با آن تبادل همدردی کند.

Bandit بدون دلسردی به چیلی می‌افزاید و نسخه خود را بیان می‌کند. در بخش احتمالاً مورد علاقه من از اپیزود، بلوی نمایش هایی از رژیم غذایی باندیت در 24 ساعت گذشته را همراه با معاینه متقابل نسبتاً چشمگیر او (کامل با سؤالات اصلی) ارائه می دهد.

راهزن زیر فشار سؤالات پیشرو می پیچد. بلوی یکنوع بازی شبیه لوتو را وادار می کند تا شهادتش را برای یک آبنبات چوبی بیاورد. چیلی به همه آنها یادآوری می کند که “حقیقت شما را آزاد می کند.” نتیجه نهایی داستان مهم نیست. با این حال، آنچه وجود دارد این است که این ،مت فرصتی عالی برای من فراهم کرد تا با پسرم در مورد مراحل دادگاه صحبت کنم، اینکه چگونه می تو، بفهمی که ،ی صادق نیست و اهمیت گفتن حقیقت – مگر اینکه بخواهی ،ی مثل پدر. تو را در حال دروغ گرفتن

سکته های مختلف برای افراد مختلف

والدین مختلف احتمالاً در مورد آنچه که فرزندشان باید بداند یا بفهمد در مورد هر سیستم حقوقی مشخصی، احساس متفاوتی خواهند داشت. با این حال، آنها حداقل باید بپذیرند که فرزندانشان احتمالاً در مقطعی از زندگی خود، به نوعی بخشی از این فرآیند خواهند شد. چه به ،وان یک هیئت منصفه، یک طرف، یک شاهد یا یک وکیل دارای مجوز، بسیاری از ما در مراحلی در دادگاه شرکت می کنیم.

این ایده از رویکردهای متفاوت در مورد والدینی که به ،وان وکیل در زمینه های مختلف عمل می کنند نیز صدق می کند. برای مثال من را در نظر بگیرید. من به ،وان یک وکیل م،ع جنایی، نظرات خاصی در مورد سیستم عدالت کیفری آمریکا دارم. خوبی ها را دیده ام، بدی ها را هم دیده ام. بسیاری از موکلانم در محاکمه هیئت منصفه تبرئه شده اند و برخی از موکلانم به حبس ابد محکوم شده اند. با این حال، این موضوع آسان یا حتی من،ی نیست که بتوان با پسرم در این سن صحبت کرد.

با این وجود، او آنقدر پیر شده است که می تواند از من برای امرار معاش سوال کند. او بیش از آنچه من می توانستم بشمارم به دفتر من رفته است، اما او همچنین می داند که من برای کار هم به دادگاه می روم. در حال حاضر، من هرگز او را به دادگاه نبرده‌ام، بنابراین او هرگز مرا در آن محیط ندیده است، اما او می‌پرسد وقتی آنجا هستم چه کار می‌کنم.

من فکر نمی‌کنم که او کاملاً آماده گفت‌وگو در مورد متهمان جنایی باشد، و همچنین سودمند نیست که تلاش کنم و توضیح دهم که به افرادی که دیگران فکر می‌کنند «آدم‌های بد» هستند کمک می‌کنم. اما می‌دانم که این گفتگو زودتر از موعد انجام می‌شود. من مسلما مغرضانه هستم، اما پسر باهوش است. او کار من را سوال پرسیدن می داند و فعلاً فکر می کند کار من دستگیری دروغ،ا است.

اتفاقاً این دروغ،ا به اشکال مختلف ظاهر می شوند. در این راستا، من درگیر این هستم که چگونه با او در مورد افسران پلیس صحبت کنم. من به او می گویم پلیس خوب است و برای کمک و محافظت از ما آمده است. با این حال، می دانم که در مقطعی مجبور خواهم شد به او بیاموزم که حقوق اساسی دارد که از او نیز محافظت می کند، و گاهی اوقات او مجبور است از این حقوق برای محافظت از خود در برابر ،ت استفاده کند. با این حال، چگونه به فرزندتان توضیح دهید که پلیس برای کمک به شما وجود دارد، اما هرگز نباید بدون پدرتان (یا وکیل دیگری) با آنها صحبت کنید؟


بنر آدم

Adam R. Banner بنیانگذار و وکیل اصلی این است گروه حقوقی اوکلاهما، یک شرکت حقوقی دفاع جنایی در اوکلاهما سیتی. فعالیت او فقط بر دفاع جنایی ایالتی و فدرال متمرکز است. او نماینده متهم در برابر اتهامات جنایات ،، جنایات خشونت آمیز، جرایم مواد مخدر و جنایات یقه سفید است.

مطالعه قانون برای همه نیست، اما به نظر می‌رسد که رویه و رویه آن با سرعت فزاینده‌ای در فرهنگ پاپ نفوذ می‌کند. این ستون در مورد تلاقی قانون و فرهنگ عامه در تلاش برای جداسازی واقعی از مضحک است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/bluey-and-tea،g-your-children-about-the-legal-system/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds