دسته‌ها
اخبار

آموزش الکترونیک دوره آموزش الکترونیک پایه و مقدماتی | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش الکترونیک دوره آموزش الکترونیک پایه و مقدماتی | آموزشگاه آپادانا تبریز

ایمان فارغ التحصیل مهندسی برق – الکترونیک در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشکده فنی دانشگاه تهران است. زمینه علاقه و فعالیت او الکترونیک آنالوگ، فرکانس بالا و الکترونیک زیستی است. مهندسان الکترونیک شغلشان با تک تک افراد جامعه سر و کار دارد.

  • مدار یک مسیر کامل و بسته است که جریان الکتریکی از طریق آن می تواند جریان یابد.
  • مثلا در پروژه های آردوینو و رزبری پای سنسور ها و ماژول ها با برق مستقیم DC کار میکنند.
  • مهندسان الکترونیک می‌توانند در موقعیت‌های شغلی زیر در کشور آلمان با مهندسان عمران و آرشیتکت‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
  • فرصت بسیار بی نظیری می باشد برای آن دسته از افرادی که به مسائل فنی علاقه دارند و دنبال راهی برای کسب درآمد هستند.
  • البته در بردهای الکترونیکی از هر قطعه ممکن است چندین سری با توان و قدرتهای مختلف وجود داشته باشد و اینکه تمامی این قطعات یک کار مشابه با توانایی بیشتر یا کمتر انجام میدهند.
  • اما در نهایت اگر شما نیاز به یادگیری عمقی تر تعمیرات الکترونیکی دارید می توانید از بسته جامع تعمیرات الکترونیکی دیدن بفرمایید.

تمام مدرسین نماتک شناخته‌شده و دارای سابقه اجرایی بالا در صنعت هستند. برش گرد در یک لبه تراشه IC نشان دهنده قسمت بالای تراشه است. پین در سمت چپ بالای تراشه ها به عنوان پایه 1 در نظر گرفته می شود. از پایه 1 ، شما به ترتیب در سمت پایین می خوانید تا به پایین برسید (به عنوان مثال پایه 1 ، پایه 2 ، پایه 3 ..).

مقاومت شنت چیه؟

تمامی دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد مجموعه های برق. شرکت در این دوره درک بهتری از الکترونیک به دانشجویان می دهد. می توانند در دانشگاه نمره بهتری کسب کنند و بعد از پایان تحصیل می توانند به راحتی جذب بازار کار شود.

مدارهای دیجیتال

مقاومت یک قطعه الکتریکی است که وظیفه کنترل جریان و ولتاژ را بر عهده دارد. میکروکنترلر AVR چیست، چه قابلیت‌ها و مزایایی دارد و در چه انواعی تولید می‌شود؟ برای آشنایی بیشتر با … برای هر رشته فیلم آموزشی، PDF، جزوه های تایپ شده، نقشه مدارات، سرویس منوال و کتاب داریم. اساتید محترم به منظور ورود به سامانه و بارگذاری اطلاعات مربوط به دروس خود می توانند با استفاده از راهنمای موجود در صفحه نخست سامانه و نام کاربری و کلمه عبور به شکل زیر اقدام نمایند. اخذ و گذراندن دروس  اختیاری / مازاد کار آفرینی،ارزشهای دفاع مقدس و کلیات حقوق شهروندی برای کسب شرایط تغییررشته امکانپذیر نمی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

یکی از جذابیت‌های مهندسی الکترونیک در تنوع و گستردگی آن است. در واقع، آموزش الکترونیک تنها به یک یا چند حوزه محدود نمی‌شود و زمینه‌های فراوانی را در بر می‌گیرد. از طراحی مدارهای آنالوگ، اصول الکترونیک و ادوات حالت جامد گرفته تا مدارهای مجتمع فرکانس رادیویی، مدارهای پالس و دیجیتال و حتی مدارهای یک‌پارچه مایکروویو؛ هریک از این حوزه‌ها بسیار تخصصی است و جزییات خاص خود را به همراه دارد. 1- گرایش نیمه هادی  در این گرایش شما متوانید المان های الکترونیکی و قعات را طراحی کنید. در واقع در این گرایش قطعات زیربنایی و خاصیت مواد و نیمه هادی ها بررسی میشود که کاربردهای زیادی در سنسور ها، ترانزیستور ها و قطعاتی که به نور و پرتو ها دارد.