دسته‌ها
اخبار

آگهی های انواع کتاب کمک درسی شیپور | ketabko

آگهی های انواع کتاب کمک درسی شیپور | ketabko

برای تقویت پایه خود در درس فیزیک از حل مسائل تشریحی و مسائل طرح شده در امتحانات نهایی غافل نشوید. در اصل اولین و مهم ترین منبع برای کنکور، کتاب های درسی است، در واقع کتب درسی مبنای همه چیز در کنکور است. اما برای تقویت پایه علمی برای آزمون کنکور، می توانید از منابع کمک آموزشی و تقویتی بهره ببرید. در این قسمت قصد داریم بهترین منابع کنکور ریاضی فیزیک را به شما معرفی کنیم. طبق اعلام وزیر علوم در سال ۱۴۰۰ کنکور نظام قدیم برگزار نشد؛ بنابراین در این مطلب فقط بهترین منابع کنکور ریاضی نظام جدید معرفی می شود.

  • برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام و هزینه‌های مشاوره و برنامه ریزی فرم زیر را تکمیل کنید.
  • داشتن این گروه آزمون‌های تالیفی برای ایام نزدیک به کنکور به شدت کمک کننده است.
  • برای هر فرد کتاب کمک درسی خوب با توجه به سطح توانایی و علمی آن، برنامه ریزی تحصیلی، مقطع تحصیلی و غیره متفاوت است.
  • بنابراین لازم است در کلاس درس ریاضی حضور فعال و آگاه داشته باشید.
  • اگر در درس شیمی سطح متوسط رو به بالا یا تقریباً قوی دارید، پیشنهاد دورخیز به شما، کتاب شیمی مبتکران (تک جلدی دهم و یازدهم و دو جلدی دوازدهم) است.
  • در این کتاب تا حد ممکن سعی شده است تا رویکرد تست ها از مسیر کنکور منحرف نشود.

فرض کنید در کلاس کنکور ثبت نام کرده اید، استاد آن درس هم، استاد خیلی خوبی است اما اگر کتاب تست خوبی نداشته باشید که از طریق آن بتوانید تست بزنید تمامی زحمات و هزینه های شما ضربدر صفر میشود. سری کتاب های 33 استان مجموعه ای از امتحانات نهایی استان های کشور خرید کتاب کمک درسی کنکور ریاضی است. تعدادی آزمون تشریحی که برای شب امتحانات تشریحی مناسب هستند. لازم به ذکر است که این کتاب ها درسنامه ای ندارند و به همین دلیل حجم کم و قیمت پایینی دارند.

آموزش شگفت انگیز حسابان یازدهم خیلی سبز

یکی از موثرترین عوامل برای قبول شدن در کنکور ریاضی، داشتن کتاب کنکور های ریاضی متناسب با هر فرد است. اما پیش از هر چیز باید بدانید که رشته‌ی مورد نظر شما در چه زیر گروهی قرار دارد و ضرایب دروس برای آن رشته به چه صورت است تا با در نظر گرفتن این فیلترها و اولویت بندی بتوانید کتاب کنکور متناسب با خود را تهیه کنید. اگر دانش آموز پایه هستین (یعنی دهم یا یازدهم) سری کتاب های شگفت انگیز خیلی سبز میتونه براتون مفید باشه. علتش هم اینه که درسنامه خوبی داره، سوالات تشریحی داره بعلاوه سوالات تستی. درس گسسته یکی از درس های چالش برانگیز دانش آموزان رشته ریاضی می باشد بنابراین در این درس در انتخاب منبع مطالعاتی باید دقت کافی را داشته باشید. در ادامه سوالاتی که در انتخاب منابع کنکور ریاضی، ذهنتان را مشغول میکند را پاسخ میدهیم و بعد از آن به سراغ معرفی منابع کنکور میرویم.

پت و متن reading و cloze کنکور موضوعی خیلی سبز

برای درک مطلب هم از کتاب درک مطلب موضوعی خیلی سبز استفاده کنید و یک روز در میان یک درک مطلب کار کنید. چون هرساله حدود 5 تست از تست های کنکور سراسری به درک مطلب اختصاص داده می شود. یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب کتاب کمک درسی، قیمت کتاب است. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم کتابی را انتخاب کنید که علاوه بر نکات توضیح داده شده، قیمت مناسبی داشته باشد.

کتاب های کمک درسی

اکنون با دانستن این نکات می‌توانید گام اول را برای برنامه ریزی و موفقیت در کنکور ریاضی بردارید. درس ریاضی بیشتری ضریب را داشته و اهمیت دروس فیزیک و شیمی براساس رشته انتخابی شما تغییر میکند. بانک کتاب مارکا کلیه سفارشات بالای 180 هزارتومان را به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال میکند. با توجه به قیمت و تنوع بالای کتاب های کنکوری با خرید همزمان دو کتاب میتوانید از ارسال رایگان بهره مند شوید. کلیه سفارشات تهران در کمتر از یک روز و سفارشات شهرستان با پست پیشتاز و کمتر از 5 روز به دست شما خواهد رسید.