دسته‌ها
اخبار

آیا این شرکت برتر Biglaw تمایل به ادغام دارد؟ مطمئنا اینطور به نظر می رسد …


سقوط صدها نفر به پشته پولادغام Biglaw در سال 2023 در همه جا رخ داده است، و برخی از شرکت ها به جای ناامیدی، از کرسی های قدرت به چشم انداز نزدیک شده اند. یکی از این شرکت ها بیکر باتز است که سال بسیار موفقی را پشت سر می گذارد. این شرکت – که در حال حاضر در رتبه 64 در آ،ین Am Law 100 قرار دارد – موفق شد درآمد خود را در سال گذشته 4 درصد افزایش دهد و به 752.2 میلیون دلار (دومین بالاترین درآمد خود در تاریخ) برساند در حالی که درآمد هر وکیل خود را 12 درصد افزایش داد.

بیکر باتز زم، یک خواستگار بالقوه برای مبارزه با شیرمن بود، اما این گفت،ا بی نتیجه بود. در یک مصاحبه گذشته Am Law، شریک مدیریت جان مارتین گفت که در حالی که بیکر باتز “هرگز در مورد گمانه زنی ها یا شایعات بازار اظهار نظر نمی کند”، این شرکت “فرصت طلب” و “به ایده هایی در مورد چگونگی تقویت شرکت” نظر باز خواهد داشت.

این وکیل آمریکایی برای اظهار نظر در مورد برنامه های ادغام احتمالی خود با بیکر باتز تماس گرفت. در اینجا بی،ه ای است که توسط این شرکت ارائه شده است:

ما به ،وان یکی از تنها چهار شرکتی که در سال 2022 رشد دو رقمی RPL را تجربه کرده‌اند و پس از ثبت دومین رشد بالاتر در PEP در بین شرکت‌های Am Law 100، ما همچنان به سال گذشته خود ادامه می‌دهیم، استراتژی خود را اجرا می‌کنیم و تقویت می‌کنیم. ارزش اصلی تعالی حرفه ای در نمایندگی مشتریان، از جمله ،، که در بخش انرژی، فناوری و علوم زندگی هستند.

در سال 2022، بیکر باتز شاهد افزایش 28.3 درصدی سود به ازای هر شریک سهامی بود – اما در همان زمان، شرکت شاهد کاهش رتبه‌های شرکای سهام خود با همان درصد بود. مارتین در مورد این موضوع مثبت بود و اشاره کرد که افزایش PEP شرکت «م،ی‌دار است و نشان‌دهنده برخی حرکت‌های مستمر برای افزایش اهرم ما است». اما آیا این برای شریک ادغام جذاب است؟

یکی از افراد آشنا به بازار تگزاس گفت که ،وج شرکای بیکر باتس به یک جریان تبدیل شده است و این می تواند به تمایل شرکت برای فکر ، به ادغام کمک کند.

“اگر آنها مانند بسیاری از شرکت ها هستند، احتمالا زمان زیادی را صرف تلاش برای جذب افراد جانبی و گروه می کنند، اما احتمالاً از پیشرفت راضی نیستند، به خصوص که در حال از دست دادن افراد و تیم هایی هستند که نمی خواهند از دست بدهند.” فرد گفت.

مارتین گفت که این شرکت “علاقه خاصی به” افزایش تعداد سرپرستان وکیل در منطقه خلیج سانفرانسیسکو و نیویورک دارد و در عین حال پایگاه اصلی خود در تگزاس را تقویت می کند، در حالی که توجه ویژه ای به واشنگتن، دی سی و لندن می کند. .

آیا شرکتی را می شناسید که به دنبال ازدواج در سال 2023 باشد؟ زیرا به نظر می رسد که Baker Botts آماده، مایل و بسیار واجد شرایط است.

آیا ادغام در آینده بیکر باتز است؟ [American Lawyer]


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/baker-botts-seeks-merger-partner/