دسته‌ها
اخبار

آیا ترامپ به اسناد محرمانه تری دست می زند؟ وکلای او نمی توانند بگویند. یا نه به هر حال.


اشاره انگشت برنده

(ع، از اسپنسر پلات/گتی ایماژ)

آیا دونالد ترامپ به اسناد محرمانه تری دست می زند؟ آنهایی که می گویند نمی دانند و آن هایی که می دانند نمی گویند. یا شاید دقیق تر، هیچ ، نمی داند، و با این حال همه آنها مایلند بگویند که او به اندازه یک سوت تمیز است – نه با سوگند.

تا لحظه نگارش این مقاله، وکلای ترامپ در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در دی سی بازگشته اند و به بریل هاول، رئیس قاضی توضیح می دهند که چرا هیچ ، در تیم ترامپ برای نگهب، سوابق او تلاش نمی کند. خیلی عجیب است که هیچ ، نمی‌خواهد تحت مجازات شهادت دروغ بگوید که ترامپ از احضاریه پنج ماهه پیروی کرد و همه مواردی را که دارای علامت‌های طبقه‌بندی شده بودند تحویل داد. اینطور نیست که وکلای ترامپ در نهایت یک شرکت خارجی را برای جستجو استخدام ،د، آنها دو سند محرمانه دیگر پیدا ،د این هفته.

صبر کن …

به ،وان واشنگتن پست اولین باری که دیروز گزارش داد، دادستان ها اکنون از قاضی هاول می خواهند که ترامپ را به دلیل عدم اجرای احضاریه تحقیر کند. به ،وان مثال، در واقع به طور واقعی رعایت کنید – نه برخی از آنها نیمه کاره اعلام از وکیل کریستینا باب، فقید از شبکه خبری One America، که تأیید می کند که افراد ناشناس به او گفته اند که جستجوی جامعی انجام شده است که خالی از کار درآمده است.

این پست گزارش‌ها حاکی از آن است که بوریس اپشتین، وکیل/تعیین‌کننده ترامپ در 2 ژوئن، ساعاتی قبل از دیدار جی برات، رئیس بخش ضد جاسوسی و، دادگستری از مارآلاگو، با باب تماس گرفت تا درباره این موضوع صحبت کند. گراند جواحضاریه برای همه اسنادی که دارای علائم طبقه بندی شده هستند. اپشتین به باب دستور داد که صبح حاضر شود و با ایوان کورکوران، یک سابق آمریکایی که نماینده ترامپ در مناقشه اسنادی است، برای مصاحبه با برات ملاقات کند..

و علیرغم این واقعیت که او قبلاً کورکوران را ندیده بود و در چنین جستجویی شرکت نکرده بود، باب گواهینامه ای را که تهیه کرده بود امضا کرد و اظهار داشت که تا آنجا که می دانست، “جست‌وجوی سخت‌گیرانه‌ای از جعبه‌هایی که از کاخ سفید به فلوریدا منتقل شده بودند، انجام شدny و تمام اسناد پاسخگو این گواهی را همراهی می‌کنند.» که واقعاً گویای قضاوت دقیق هر دو طرف است. AHEM.

آن دو سپس یک برگه مهر و موم شده از اسناد طبقه بندی شده را به برات دادند و فرض ،د که همه آنها در دسترس هستند. با این تفاوت که معلوم شد ده‌ها سند محرمانه دیگر و همچنین صدها پرونده متعلق به ،ت در مکان‌های مختلف باشگاه خصوصی رئیس‌جمهور سابق پراکنده شده‌اند، همانطور که FBI پس از دو ماه با حکم دادگاه کشف کرد. بنابراین اکنون هیچ ، نمی‌خواهد ،ی باشد که سندی را امضا می‌کند که می‌گوید “بله، ما کاملاً از آن احضاریه پیروی کردیم، چیزی برای دیدن اینجا وجود ندارد.”

و در حالی که قاضی آیلین کانن در ناحیه ج،ی فلوریدا مایل بود به ترامپ هر آنچه را که دلش می‌خواهد بدهد، از جمله نفی بخشی از دستور استاد ویژه قاضی ریموند دیری که رئیس‌جمهور سابق را مجبور می‌کرد بگوید، اگر چیزی، فکر می‌کند، FBI چیست. به نظر می رسد کاملاً واضح است که قاضی هاول تمایلی به سخاوتمندی در او ندارد.

و با صحبت از قاضی کانن، وکلای ترامپ در درخواست توقف حکم حوزه یازدهم مبنی بر تخلیه انتصاب استاد ویژه و دستور دادن به قاضی کانن برای رد پرونده، موفق نشدند. بنابراین، از دیروز، به نظر می رسد که آن بخش از ش،ت مسیر خود را طی کرده است.

اما بدیهی است که ،ی های بیشتری در راه است! ترامپ چاه پایان ناپذیری است که تا زم، که در بالای زمین باشد، هرگز خشک نخواهد شد. بنوش!

و، دادگستری از قاضی خواست تا تیم ترامپ را در مورد پرونده مار-آلاگو تحقیر کند [WaPo]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد.




منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/is-t،p-hanging-onto-even-more-cl،ified-do،ents-his-lawyers-cant-say-or-wont-anway/