دسته‌ها
اخبار

آیا همه برای آخر هفته کار می کنند؟ ممکن است یک مسئله قانون اساسی باشد.


روز یادبود نماز، روز جانباز.  دست‌های مرد در نماز جمع شده و تسبیحی در دست دارد.  پرچم آمریکا در پس زمینه است.  مفهوم تعطیلات amerikanskih و مذهبآیا می خواهید بد،د که بهترین بخش کار هر ،ی این است؟ آ، هفته. من درخواست تجدید نظر را دریافت می کنم. بعد از تمرین 9 تا 5 (یا هر زمان که صریحاً به شما گفته شد می‌تو،د چرت بزنید)، کمی زمان می‌خواهید تا پس از زایمان خود بهبود پیدا کنید. اما یکی از طرفین دعوا فکر می‌کند که یک نفر فراتر می‌رود و از شما می‌خواهد باید بهبود یافتن او فکر می‌کند که انسان عیسی است و عواقب این اعتقاد راسخ که خدا او را از کار ، در تعطیلات آ، هفته منع می‌کند، آن را به نه‌سرپوشیده رسانده است. همه نگاه می کنند ببینند چه خواهند کرد. همه دارن بهشون نگاه میکنن از رویترز:

دعوای یک حامل پست پیشین مسیحی انجیلی با خدمات پستی ایالات متحده بر سر امتناع او از کار ، در روزهای یکشنبه، به دادگاه عالی فرصتی دوباره برای گسترش حقوق مذهبی می دهد، اما همچنین به بحثی در مورد اینکه آیا افراد مذهبی از نظر قانونی سزاوارتر از سایرین برای تعطیلات آ، هفته هستند، منجر شده است. از محل کار.

قضات قرار است روز سه‌شنبه در اعتراض جرالد گراف، یک حامل پست پیشین در پنسیلو،ا، درباره حکم دادگاه بدوی مبنی بر رد ادعای تبعیض مذهبی او علیه خدمات پستی به دلیل امتناع از معافیت او از کار در روزهای یکشنبه، زم، که او او را معاف کرده است، بحث کنند. سبت مسیحی را رعایت می کند. گروف پس از انضباط به دلیل عدم حضور مکرر هنگام تعیین شیفت کاری یکشنبه شکایت کرد.

آلن ریناچ، یکی از وکلای گروف، گفت: «هدف کلی اقامتگاه مذهبی این است که برای داشتن نیروی کار فراگیر، باید ترتیبات ویژه یا مطلوبی را انجام دهید.

من یک چیز را به شما می گویم. به همان اندازه که این برای شایعات اداری خوب باشد، برای سیاست اداری یک آشفتگی خواهد بود. تا به حال شاهد بحث شدیدی در مورد اینکه چرا سیگاری ها گاه به گاه 15 دقیقه دود سیگار می کشند در حالی که Clean Lung McGee مجبور است تا ناهار آن را سخت کند؟ شاید شما بخشی از بحث در مورد این بوده اید که چرا یا یکی از دوستان بی فرزند شما نمی تواند آن آ، هفته را ، کند زیرا تیمی پایین سالن اولویت دارد. چرا؟ فرزند او یک بازی فوتبال دارد و شما می تو،د او را از پسرش دور نگه دارید. آیا می‌تو،د درامی را تصور کنید که وقتی بوبرت چهارشنبه خا،تر را از دست می‌دهد اما همچنان می‌خواهد یکشنبه را تعطیل کند؟

اگر دادگاه به نفع او رای دهد، نمی‌دانم که آیا این امر در مورد همه ادیان با سبت – برای مثال جمعه برای یهودیان و مسلمانان، یا فقط ادیان “واقعی” مانند مسیحیت صدق می‌کند. حداقل برای دادگاه واقعی است. ما می‌تو،م با بی‌طرفی مذهبی هرچه بخواهید بازی کنیم، اما قاضی‌ها با این بحث که گویی مسیحیت برای مدتی پیش‌فرض است، بحث و جدل کرده‌اند. یاد آوردن سالازار v. خوب? خوشبختانه، NPR سوابق خوبی دارد از اینکه قضات دیوان عالی تا چه اندازه در برابر برابری دینی بی طرف بوده اند:

اسکالیا با یک وکیل اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در مورد اینکه آیا صلیب مسیحی یک نماد مذهبی خاص برای یک مذهب خاص است یا خیر، دچار اختلاف شد.

بحث ، در مورد آن امری عجیب به نظر می رسد، زیرا مشکوک است که ،ی با دیدن صلیب به اسلام یا یهودیت فکر کند.

اما اسکالیا به وضوح دیدگاه دیگری دارد.

قبل از اینکه به منظره بپردازیم، می خواهم به شما هشدار دهم که این برداشت یک سس سیب خالص است.

جاستیس اسکالیا: صلیب به غیر مسیحیان که در جنگ جنگیدند احترام نمی گذارد؟ آیا این – آن است –

آقای. الی،رگ: من معتقدم که این در واقع درست است.

جاستیس اسکالیا: کجا این را می گوید؟

آقای. الی،رگ: این را نمی گوید، اما صلیب نماد غالب مسیحیت است و نشان می دهد که عیسی پسر خدا بود و مرد تا بشریت را به خاطر گناهان ما نجات دهد، و من معتقدم که به همین دلیل است که سربازان جنگ یهودی –

جاستیس اسکالیا: به ،وان یادبود جنگ برپا شده است. من فرض می‌کنم این بنا به افتخار همه کشته‌شدگان جنگ ساخته شده است. این – صلیب است – رایج ترین نماد – از – محل استراحت مردگان است، و به نظر من نمی رسد – چه چیزی را می خواهید برپا کنند؟ یک صلیب – ،یبی از یک صلیب، یک ستاره داوود، و می د،د، یک نیمه ماه و ستاره مسلمان؟

آقای. الی،رگ: خوب، قاضی اسکالیا، اگر اجازه داشته باشم به اولین نکته شما بروم. صلیب رایج ترین نماد محل استراحت مسیحیان است. من در قبرستان یهودیان بوده ام. هرگز روی سنگ قبر یک یهودی صلیب نیست.

با توجه به آنچه ارزش دارد، این پرونده از حمایت اعضای سایر گروه های مذهبی نیز برخوردار بوده است:

بر اساس ،وان هفتم، کارفرمایان باید برای انجام مراسم مذهبی یا اعمال مذهبی کارگر هزینه هایی را در نظر بگیرند، مگر اینکه این امر باعث “مشکل ناخواسته” تجارت شود – که دادگاه عالی در یک پرونده در سال 1977 به نام خطوط هوایی ترانس ورلد علیه هاردیسون تشخیص داد که چیزی بیش از یک ،دسال تحمیل می شود. ، یا “دمینی”، هزینه.

وکلای گراف از دادگاه عالی خواسته اند که سابقه هاردیسون را لغو کند و از شرکت ها بخواهد قبل از انکار اقامت، “مشکل یا هزینه قابل توجهی” نشان دهند.

گروه هایی که نماینده برخی از مذاهب در ایالات متحده در اقلیت هستند، از جمله اسلام، یهودیت و هندوئیسم به دادگاه عالی گفتند که استاندارد هاردیسون به طور نامتن،ی بر آنها تأثیر گذاشته است و باید تجدید نظر شود.

شورای روابط عمومی مسلمانان در خلاصه ای نوشت: «هاردیسون با اجازه دادن به کارفرمایان از انطباق با اعتقادات کارکنان به هر دلیلی، کارکنان را وادار به انتخاب روزانه غیرممکن بین وظیفه مذهبی و امرار معاش می کند».

من مطمئن نیستم که چگونه پرونده صادقانه خواهد بود – از آن زمان همه چیز کمی مبهم بوده است برمرتون. شک زیادی وجود دارد که آن پرونده به همان شکلی که 10 یا 20 سال پیش رخ داد به نتیجه می رسید. خوشبختانه، قرار است زودتر به این موضوع پاسخ دهیم.

دادگاه عالی امتناع حامل پست مسیحی از کار یکشنبه ها را در نظر می گیرد [Reuters]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/is-everyone-working-for-the-weekend-it-may-be-a-cons،utional-issue/