دسته‌ها
اخبار

احساس گناه نکنید هفته آینده تعطیل کنید


iStock_000000254493XSmall

“بیا، قاضی، وقت چرت زدن است!”

فصل تعطیلات در حال حاضر کاملاً فرا رسیده است زیرا همه در حال آماده شدن برای شرکت در جشن ها و پایان دادن به فعالیت های خود قبل از سال جدید هستند. برای برخی از وکلا، تعطیلات می تواند زمان شلوغی باشد، زیرا بسیاری از شرکت های حقوقی سعی می کنند فاکتورها را قبل از پایان سال پرداخت کنند و سایر کارهایی را که ممکن است در سال 2022 تکمیل شوند، به پایان برسانند. تعداد ساعات یک سال تقویمی نیز ممکن است مشغول برآورده ، انتظاراتی باشد که شرکت ها ممکن است از آنها داشته باشند. با این حال، وکلای دادگستری در صورتی که بتوانند از آن اجتناب کنند، نباید خود را موظف بدانند که وظایف خود را در روزهای تعطیل انجام دهند، و وکلا نیز اگر هفته آینده برای استراحت و شارژ مجدد قبل از سال جدید حداقل مدتی مرخصی بگیرند، نباید احساس گناه کنند.

شاید یکی از بزرگترین دلایلی که در مورد مرخصی هفته آینده احساس گناه نمی کنید این است که بسیاری از دادگاه ها در این مدت تعطیل هستند. بسیاری از دادگاه‌ها متوجه می‌شوند که اصحاب دعوا و وکلا در هفته آ، سال در دسترس نیستند و تعدادی از دادگاه‌ها تعطیل هستند تا ضابطان قضایی استراحت لازم را داشته باشند. اگر دادگاه‌ها تعطیل باشند، برای بسیاری از وکلا، به راحتی می‌توان مرخصی را توجیه کرد. وقتی دادگاه ها بسته می شوند، دلیل کمتری برای حضور در شبکه وجود دارد، زیرا جلسات دادگاهی وجود ندارد که نیاز به حضور فیزیکی یا حتی مجازی وکیل داشته باشد.

علاوه بر این، برخی از دادگاه‌ها در هفته آ، سال، روزهای دادخواستی را برنامه‌ریزی نکرده‌اند، و حداقل یکی از دادگاه‌هایی که من در آن تمرین می‌کنم، به اصحاب دعوا اجازه نمی‌دهد که در هفته آ، سال 2023، درخواست‌ها را قابل استرداد کنند. در تعطیلات، مقالات کمتری وجود دارد که باید آماده شوند و بر این اساس، کار کمتری باید در این مدت تکمیل شود. در نتیجه، احتمالاً وکلا برای تهیه اوراق در این فصل از سال نیازی به نزدیکی به رایانه، اسکنر و چاپگر ندارند.

دلیل محکم دیگر برای عدم احساس گناه در مورد بلند شدن در این زمان از سال این است که بسیاری از روسا نیز در این دوره از کار خارج خواهند شد. مرخصی گرفتن به ،وان وکیل معمولاً واقعاً دشوار است. وکلای دادگستری اغلب نمی توانند پیش بینی کنند که چه زم، مشغول خواهند بود و چه زم، کند خواهند بود، و این امر مرخصی تعیین شده را دشوار می کند. من شخصاً چندین بار مرخصی گرفته‌ام تا زم، که دور بودم با کارهای غیرقابل پیش‌بینی بمباران شده‌ام، و ترس از اینکه ممکن است در آینده چنین اتفاقی بیفتد قطعاً به من انگیزه می‌دهد که اگر بتوانم از آن اجتناب کنم مرخصی نگیرم.

با این حال، در صنعت حقوقی به خوبی تثبیت شده است که بهترین زمان برای مرخصی در هفته آ، یا بیشتر از سال است. اساساً، آتش‌بس تعطیلات بر حرفه حقوقی نازل می‌شود و همه تصمیم می‌گیرند در این مدت مرخصی بگیرند. بر این اساس، بسیاری از کارفرمایان در طول سال یک هفته گذشته مرخصی می گیرند یا حداقل در بسیاری از موسسات حقوقی که من در آنها کار می کردم چنین بود. در واقع، خاطرات زیادی از دوران وکالتم دارم که در سالن‌های دفتر وکالتم قدم می‌زدم و دفاتر خالی را می‌دیدم. همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، وقتی گربه دور باشد، موش ها بازی می کنند و اگر روسا مرخصی بگیرند، همکاران و کارکنان نیز باید جرأت کنند که مرخصی بگیرند.

شاید بزرگ‌ترین دلیلی که نباید در مورد مرخصی در هفته آینده احساس گناه کنید این است که استراحت و شارژ مجدد باتری‌ها اغلب برای ایجاد کار خوب پس از مرخصی مهم است. فرسودگی وکالت یک مشکل بزرگ در حرفه وکالت است. همه ما می د،م که وکیل بودن یک شغل واقعا سخت است و درگیری و استرس زیادی را به همراه دارد. مسائل حقوقی اغلب یک بازی حاصل جمع صفر است و این می تواند تنش های زیادی ایجاد کند.

گرفتن مدتی مرخصی به وکلا امکان بهبودی می دهد. این می تواند به وکلا کمک کند وقتی بعد از وقفه به وظایف خود بازگردند، انرژی جدیدی به آنها بیاورند. در نتیجه وکلای دادگستری می توانند مرخصی را توجیه کنند تا در سال جدید بهره وری بیشتری داشته باشند.

در مجموع، مرخصی گرفتن از کار برای وکلا دشوار است، زیرا ممکن است وکلا در پیش‌بینی زم، که کار کمتری برای انجام خواهند داشت و همه ما پروژه‌هایی برای تکمیل داریم، مشکل داشته باشند. اما به دلایل مختلف، اگر وکلا هفته آینده برای تعطیلات استراحت کنند، نباید احساس گناه کنند.


هدشات بزرگتر روتمنجردن روتمن شریک است موسسه حقوقی روتمن، یک شرکت حقوقی با خدمات کامل در نیویورک و نیوجرسی. او همچنین بنیانگذار دفترچه خاطرات بدهی دانشجو، وب سایتی که در مورد نحوه پرداخت وام های دانشجویی خود بحث می کند. می تو،د از طریق ایمیل به اردن برسید [email protected].


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/dont-feel-guilty-taking-time-off-next-week/