دسته‌ها
اخبار

اختلاف علامت تجاری “Taco Tuesday” حل شد. سازمان ترامپ با مایکل کوهن تسویه حساب می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. گزارش های هفتگی: جدال علامت تجاری “Taco Tuesday”…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: اختلاف علامت تجاری “Taco Tuesday” حل شد. سازمان ترامپ با مایکل کوهن تسویه حساب می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

زنگ shutterstock_taco

تصویر از Shutterstock.

علامت تجاری “Taco Tuesday” کنار گذاشته شد

تاکو جانز موافقت کرده است که علامت تجاری “Taco Tuesday” خود را پس از اینکه تاکو بل به دنبال لغو آن در آنچه که به ،وان یک کمپین “رهایی” توصیف کرد، لغو کند. جیم کریل، مدیرعامل تاکو جان در بی،ه‌ای گفت: «پرداخت میلیون‌ها دلار به وکلا برای دفاع از نشان ما، کار درستی به نظر نمی‌رسد.» این شرکت متعهد شد که 100 دلار برای هر یک از فروشگاه‌های خود به یک سازمان غیرانتفاعی حامی کارگران رستوران اهدا کند و تاکو بل را نیز برای انجام همین کار به چالش کشید. (تاکو جان اعلامیه، رویترز، شرکت.)

مایکل کوهن اختلافات مربوط به هزینه را با سازمان ترامپ حل و فصل کرد

وکلای دادگستری روز جمعه به قاضی گفتند که مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به یک توافق محرمانه در دعوای حقوقی خود علیه سازمان ترامپ رسیده است. کوهن که زم، م،ع ترامپ بود، در شهادت کنگره ادعا کرد که ترامپ یک نژادپرست، یک کلاهبردار و یک دزد است. شکایت کوهن مدعی شد که سازمان ترامپ موافقت کرده است که هزینه های وکالت او را برای جلسات استماع و تحقیقات کنگره پوشش دهد، اما پس از موافقت او با همکاری، پرداخت آن متوقف شد. (قانون 360، نیویورک تایمز)

رئیس سابق حقوقی ACLU در 95 سالگی درگذشت

ملوین ال. وولف، مدیر حقوقی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا از سال 1962 تا 1977، در سن 95 سالگی درگذشت. به گفته ACLU، وولف این گروه را تحت فشار قرار داد تا از مردم برای نقض آزادی های مدنی در یک “گسترش گسترده” کار قانونی نمایندگی کند. او 10 پرونده را در دادگاه عالی ایالات متحده مطرح کرد و بر ایجاد پروژه حقوق ،ن ACLU نظارت داشت که توسط قاضی فقید روث بادر گینزبورگ رهبری می شد. ( نیویورک تایمز، اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا بی،ه مطبوعاتی)

دستور قاضی برای محدود ، تماس ایالات متحده با رسانه های اجتماعی به طور موقت متوقف شد

پنجمین دادگاه استیناف ایالات متحده در نیواورلئان به طور موقت محدودیت های یک قاضی فدرال را در ارتباط با ،ت بایدن با رسانه های اجتماعی مسدود کرده است. تری آ. داوتی، قاضی ارشد منطقه ای ایالات متحده، از ناحیه غربی لوئیزیانا، تماس ها را در شکایتی مبنی بر اینکه تلاش های ایالات متحده برای توقف اطلاعات نادرست ت، برای سرکوب گفتار محافظت شده است، مسدود کرده بود. دایره پنجم یک جلسه استماع سریع را برای بررسی این موضوع که آیا اقامت در محل در انتظار تجدید نظر باقی بماند یا خیر، برنامه ریزی می کند. (رویترز، سیاسی، 14 ژوئیه 5th’s Circuit سفارش)

ترامپ در دادگاه جدید در پرونده تجاوز ، ش،ت خورد

لوئیس کاپلان، قاضی ارشد منطقه ای ایالات متحده از ناحیه ج،ی نیویورک، درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای محاکمه جدید در پرونده تجاوز ، توسط نویسنده ای. جین کارول را رد کرد. هیئت منصفه در ماه مه دریافته بودند که ترامپ به دلیل تجاوز ، به نویسنده در رختکن برگدورف گودمن و سپس بدنام ، او با انکار این اتفاق، مسئول 5 میلیون دلار است. کاپلان گفت که این حکم یک “نتیجه کاملاً اشتباه” و “نقض عدالت” نیست. (رویترز، سرویس خبری دادسرا)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-t،p-،ization-settles-with-michael-cohen-taco-tuesday-trademark-spat-resolved/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds