دسته‌ها
اخبار

ارائه دهنده عظیم EDiscovery به دلیل “دسترسی غیرمجاز” تعطیل شد


نمای نزدیک از سوزاندن لپ تاپاگر از RICOH eDiscovery استفاده می‌کنید، امیدواریم که مشتریان شما در این هفته با مهلت‌هایی روبه‌رو نیستند که نیاز به بررسی خشمگینانه زیادی دارد. زیرا RICOH دیروز بعد از ظهر از کار افتاد و – تا یک ساعت پیش – هنوز پشتیبان‌گیری نشده است.

با ایمیلی که چهارشنبه به مشتریان ارسال شد شروع شد.

مشتری معتبر،

در 28 دسامبر، Ricoh متوجه شد که ممکن است دسترسی غیرمجاز به کنترل‌کننده دامنه خدمات eDiscovery ما وجود داشته باشد. با احتیاط فراوان و برای محافظت از شما، تصمیم گرفته‌ایم در حین بررسی بیشتر، دسترسی خارجی را غیرفعال کنیم.

فروشندگان Discovery مقادیر زیادی از مواد حساس را ذخیره می کنند، بنابراین باید هر گونه هک احتمالی را جدی بگیرند. اما مشتریان، بازبین‌هایی دارند که در حالی که ساعت اکتشاف تیک می‌زند، هیچ کاری انجام نمی‌دهند. یک منبع آگاه گزارش می دهد که “طبق صحبت های من با نمایندگان، آنها نمی دانند چه زم، دسترسی بازگردانده می شود”، و لایه ای از کدورت را به یک موقعیت استرس زا اضافه می کند.

امیدواریم این مشکل به زودی حل شود، اما این یادآوری دیگری است که خطرات سایبری در هر گوشه ای وجود دارد.


هد شاتجو پاتریس سردبیر ارشد Above the Law و یکی از مجریان برنامه است فکر ، مانند یک وکیل. هر گونه راهنمایی، سوال یا نظر را به راحتی ایمیل کنید. او را دنبال کنید توییتر اگر به حقوق، سیاست و اخبار ورزشی دانشگاهی علاقه دارید. جو همچنین به ،وان یک مدیر عامل در RPN Executive Search.


بنر CRM




منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/m،ive-ediscovery-provider-shut-down-over-unaut،rized-access/