دسته‌ها
اخبار

ارزش یک وکیل شهر کوچک و تجربه تابستانی یک دانشجوی حقوق



توسط امیلی جی سیمز

شهرستان کاوینگتون، آلاباما، منطقه ای جالب و در عین حال جذاب در نزدیکی خط فلوریدا، جایی است که من تابستان را قبل از آ،ین سال تحصیلی ام در دانشکده حقوق در دانشگاه آلاباما گذراندم. با جمعیتی بالغ بر 37000 نفر، کانتی کاوینگتون احتمالا مک، غیرعادی برای به حدا،ر رساندن کامل ارتباطات حرفه ای اولیه و تجربه نهایی پیش از فارغ التحصیلی به نظر می رسد. با این حال، تابستان 2022 در آن جامعه روستایی ارزشمندتر از هر شغلی بود که یک شهر بزرگ می توانست برای من داشته باشد.

اگر چه توسط بسیاری از وکلای مشتاق نادیده گرفته می شود، اما فعالیت حقوقی در شهرهای کوچک می تواند یک شغل مفید و رضایت بخش باشد. ابتکار فینچ در دانشکده حقوق دانشگاه آلاباما با هدف انتقال همین موضوع است. نامش از شخصیت اصلی رمان گرفته شده است کشتن مرغ مقلدابتکار فینچ به دانشجویان حقوق این فرصت را می دهد تا بخشی از تابستان خود را با یک قاضی در یک جامعه روستایی آلاباما کار کنند.

هدف این برنامه این است که دانشجویان حقوق را در زندگی یک وکیل شهر کوچک غوطه ور کند و امیدواریم که اشتیاق ناشناخته را برای یک مسیر حرفه ای مشابه تسهیل کند. من که در یک منطقه روستایی بزرگ شده ام، همیشه از همه چیزهایی که یک شهر کوچک برای ارائه دارد قدرد، کرده ام. بنابراین، ابتکار فنچ از همان ابتدا برای من جذاب بود.

در واقع این ابتکار به هدف خود رسید. در پایان اولین هفته من در کاوینگتون کانتی، بن باودن، قاضی مدار، ترتیبی داده بود که به مونروویل، آلاباما سفر کنیم تا شاهد زنده ، رمان هارپر لی توسط بازیگران محلی باشیم. نمایشنامه را با حس انتظار و غرور برای دستاوردهای احتمالی که یک وکیل اختصاصی شهر کوچک می تواند به دست آورد، ، کردم.

در طول دور، که من به ،وان یک همکار فنچ بودم، این احساسات تشدید شد زیرا توانستم در یک جامعه روستایی در معرض وکالت بسیار ارزشمند قرار بگیرم. قبل از تابستان گذشته، تجربه کمی در دادگاه داشتم و حتی دانش کمتری در مورد تأثیری که وکلا در شهرهای کوچک می‌توانند داشته باشند، داشتم. من توانستم دادرسی را با درجات مختلف اهمیت و وکلا با مهارت ها و رویکردهای متفاوت مشاهده کنم. به ،وان یک فرد ذاتا کنجکاو، ثابت شد که این یک فضیلت جذاب برای همراهی است.

با وجود همه این تغییرات، یک موضوع متمایز باقی ماند: زندگی یک وکیل شهر کوچک هرگز خصوصی نیست و همیشه ثابت است. مشاهده کردم که وکلای محلی با شهروندان در دادگاه‌ها، هنگام ناهار و حتی در رویدادهای ورزشی محلی تعامل دارند. در جامعه ای که در آن روابط واقعی با چنین سهولتی شکل می گیرد، اعضای جامعه حقوقی فرصت بسیار خوبی برای ایجاد دیدگاه های مثبت در نظام حقوقی دارند. وکلای شهرهای کوچک با الگوبرداری از وکالت فداکار و صادقانه می توانند با اقدامات روزمره خود بر آرمان های جامعه تأثیر بگذارند و متوالی، یک جامعه ایمان خود را به سیستم حقوقی افزایش دهد.

تابستان گذشته، من یک صندلی دست اول داشتم تا شاهد شکیبایی، اشتیاق و استقامت قضات و وکلا در داخل و خارج از دادگاه بودم که به ارتقای تعاملات بین شهروندان و سیستم حقوقی کمک کرد. من جشن یک فرزندخواندگی را که مدت ها انتظارش را می کشیدم در سیستم پرورشی و سازش موفقیت آمیز دو فرد جدا شده به نفع فرزندان مش،شان را تجربه کردم. در برخی موارد، تعامل با یک وکیل اولین تجربه فرد با سیستم حقوقی یا جامعه بود. من شاهد بودم که زوجی برای بسته شدن اولین خانه‌شان راهنمایی می‌شدند و مردی پس از نقل مکان از سراسر کشور به شهرستان کاوینگتون خوش آمد می‌گفت.

با این حال، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، دخالت یک فرد در سیستم حقوقی می تواند دشوار و پیامد باشد. من مادری را دیدم که در طول یک جلسه صلاحیت ذهنی برای سلامتی فرزندش ترسیده بود و بسیاری از بزرگان محلی به دنبال محافظت در برابر سوء استفاده همسایگان، آشنایان و حتی اعضای خانواده بودند. من دیدم که قضات زم، با افراد همدلی نشان می‌دهند که قانون برای موقعیت‌های آنها رجوع نمی‌کند و وکلا احکام زندان قریب‌الوقوع را برای متهمان جنایی توضیح می‌دهند. اگرچه بسیاری از دادرسی‌ها از نظر احساسی مایه‌ی منفی بود، اما وکلای موفق شهرهای کوچک می‌دانستند که چگونه شرایط مشتریان خود را بررسی کنند و به طور مؤثر راهنمایی ارائه دهند.

پس از پرونده های دادگاه، قاضی باودن و من در مورد استدلال های ارائه شده، منطق خط مشی پشت یک قانون معین و راه های کمک بهتر به جامعه بحث کردیم. گفت،ای ما پروژه های مختلفی را برای بهبود حرفه وکالت و منطقه اطراف تسهیل کرد. علاوه بر تحقیق و نوشتن در مورد مسائل حقوقی، من اطلاعاتی را برای آموزش بعدی وکلای محلی در مورد نحوه برخورد با سؤالات اخلاقی آینده، راه‌های جدید برای نمایش شواهد در دادگاه و روش‌های مختلف برای تحقیق روی قانون و اساسنامه گردآوری کردم.

با تمرکز بر جامعه، کار اولیه یکی از همکارهای قبلی فینچ را بر روی ویدیویی تغییر دادم و گسترش دادم که طرفداران دعوا را از طریق سیستم حقوقی راهنمایی می کند. با دستورالعمل گام به گام روند مدنی، اعضای جامعه که توانایی استخدام وکیل را ندارند، احتمال بیشتری برای درک و حمایت از موقعیت خود خواهند داشت.

تجربه من به ،وان یک همکار فینچ باعث افزایش تمایل من به وکالت در یک منطقه روستایی شده است. هیچ کمکی به جامعه بیشتر از توانایی و فرصت کمک به دیگری نیست. حرفه وکالت راه وسیعی را برای کمک به افراد با هر پیشینه ای فراهم می کند. با این حال، کار در زمینه حقوقی اجازه مشارکت عمیق تر در جوامع کوچکتر را می دهد.

ارتباط مستقیم و شخصی با همشهریان امکان بازنمایی صادقانه افراد را در هر موقعیت استرس زا، هیجان انگیز و به یاد ماندنی در زندگی آنها فراهم می کند. جوامع روستایی فرصت های متعددی را برای خدمات م،ادار فراهم می کنند. Finch Initiative آن امکانات را به نمایش گذاشته و به من نشان داده است که چگونه یک قهرمان ماهر برای مشتریان آینده باشم. پس از فارغ التحصیلی، من مشتاقانه منتظر شغلی هستم که وقف خدمت، تشویق و بهره مندی از منطقه ای هستم که آن را خانه می نامم.


امیلی جی سیمز پس از دریافت مدرک لیسانس خود از دانشگاه آلاباما، این فرصت را داشت که برای تحصیل در دانشکده حقوق در UA بماند. در دانشکده حقوق UA، او یکی از اعضای انجمن افتخار حقوقی Bench & Bar و هیئت دادگاه موت است. رئیس مش، مسابقات موت کورت 2023؛ سردبیر اجرایی بررسی حقوق مدنی و آزادی های مدنی آلاباما؛ رئیس و یکی از بنیانگذاران انجمن وکالت حقوقی ضد قاچاق آلاباما؛ و در هیئت دانشجویی منافع عمومی. او در ماه مه فارغ التحصیل خواهد شد.


ABAJournal.com درخواست‌هایی را برای مقالات اصلی، متفکرانه، غیر تبلیغاتی و نظرات مشارکت‌کنندگان بدون مزد برای اجرا در بخش صدای شما می‌پذیرد. جزئیات و دستورالعمل‌های ارسال در «موارد ارسالی شما، صدای شما» پست شده است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً دیدگاه های مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/voice/article/the-value-of-a-small-town-lawyer-a-law-students-summer-experience/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds