دسته‌ها
اخبار

اسامی انتخابی بهترین وکلا در ایران Top 10 Lawyers & Law Firms in Iran-وکیل تان

جمعی از وکلای متعهد و مجرب پایه یک دادگستری با بیش از 14 سال سابقه وکالت با تخصص و تجربه و مهارت کافی در زمینه پرونده های ارث و گواهی انحصار وراثت و خانواده و ملکی و وصول مطالبات آماده ارائه خدمات حقوقی اعم از قبول وکالت و اعطای مشاوره حقوقی برای هموطنان عزیز و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور می باشد. این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم.

4-طرح دعاوی باید بر علیه کلیه ایادی قبلی صورت پذیرد و منظور از ایادی افرادی است که در گذشته ملک را خرید و فروش نموده اند تا به آخرین خریدار برسد . 3-باید بررسی گردد که ملک موقوفه نبوده و یا اگر مربوط به خانه های مسکن مهر می باشد مالکیت زمین مشخص گردد . 2-مالک اصلی و اولیه ملک را شناسایی نماییم چرا که در اکثر دعاوی املاک میبایست مالک ملک نیز طرف دعوی قرار گیرد هرچند نام ایشان در قرارداد عنوان نگردیده باشد . دریافت اقامت از طریق تمکن مالی یکی از روشهای ارزان مهاجرت محسوب می شود و بیشتر برای بازنشستگان و کسانی مناسب است که دارای درآمدهای ثابت و مستمر هستند.

  • متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است.
  • تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.
  • اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند.
  • امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید.

وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند. مثلا برخی پرونده ها، دارای سختی و پیچیدگی های زیادتری نسبت به سایر پرونده ها می باشند و یا برخی پرونده ها، زمان زیادی را از وکیل گرفته و ممکن است به طور کلی زمانبر باشند. بنابراین وکیل مربوطه، با بررسی پرونده به صورت کلی و درنظر گرفتن مشکلات آن، هزینه حق الوکاله خود را اعلام می دارد و سپس متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که پرونده را به این وکیل واگذار کند یا خیر.

انتخاب وکیل در تهران – ایران

وکیل دادگستری با حضور در کنار شما در جریان پرونده‌های قضایی، به دفاع از مواضع‌تان در محاکم قضایی می‌پردازد تا مانع از تضییع حقوق شما مطابق با اصول مندرج در قانون شود. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند. هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است.

وکیل در ایران چه کسی است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه حق الوکاله در وکلا، قیمت ثابتی ندارد و معمولا هر وکیلی بنا به نوع پرونده و کاری که انجام می دهد، هزینه متفاوتی از موکلین می گیرد. اخذ وکیل در پرونده های حقوقی سبب می شود تا مشکلات حقوقی حل شده و پرونده با موفقیت همراه شود، زیرا وکلا، با بهره گیری از دانش و تخصص خود و مطالعه زیادی که دارند از قوانین و تبصره های حقوقی، آگاهی کامل دارند و می توانند بهترین استراتژی ها و راهکارها را به موکلینشان ارائه دهند و به آن ها کمک کنند. متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است. واقعیت امر آن است که روز وکیل مدافع، صرفاً مربوط به وکلای دادگستری و کسانی که امر مهم و خطیر دفاع از مردم را در محاکم و مراجع اداری به عهده خواهند گرفت، نبوده؛ بلکه این روز مربوط به کل جامعه است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وکیل در ایران با همکاران ما در واتساپ در ارتباط باشید. در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای بیش از 50 هزار وکیل از سراسر استان‌های ایران بزرگ برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی آماده همکاری با شما عزیزان هستند. شما باید با توجه به شهر و موضوع حقوقی مد نظر خود، اقدام به جستجوی وکیل کنید. هنگامی که افراد با مشکل حقوقی رو به رو می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل ایران بسپارند. زیبا است بدانید که شروط وکلا اکثر مشابه به پزشکان است و همانگونه که در بیماری های دشوار انسان نمی تواند به پزشک اطمینان کند در انتخاب بهترین وکیل تهران اینگونه بایست دقت زیادی داشته باشد. وکیل دعاوی بین المللی در واقع وکیلی است که پروانه وکالتش را از کانون وکلای دادگستری ایران اخذ کرده و علاوه بر تخصص و اشراف بر مواد قانونی و حقوق ایران، به قوانین و مقررات کشورهای دیگر نیز آشنایی دارد به طوری که در صورت تعارض قونین ایران و کشورهای دیگر، می تواند به حل این تعارض بپردازد.

در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید. امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید. وکیل دادگستری کسی است که در زمینه تخصصی حقوق تحصیل کرده است و موفق به کسب پروانه وکالت شده است.

به همین سبب بهترین وکیل بایست به بهترین شکل و در کوتاه ترین وقت اجرا دهد تا موکل بتواند به او اطمینان کند. گاهی وقت ها بعضی از اشخاص محتمل از غفلت یک سری اشخاص سوء استفاده کنند و خود را وکیل و یا بهترین وکیل ایران معارفه کنند و پول های زیادی را به عنوان حق الوکاله از انان دریافت کنند. بهترین وکیل ایران افزون بر اشراف بر قانون بایست فن بیان خوبی داشته باشد زیرا یک وکیل با سواد بدون فن بیان قوی نظیر یک اسلحه ی بدون تیر وجود دارد و بایست فن بیان قوی داشت تا از حق موکل به بهترین نحو محتمل بتواند دفاع کند. در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید. طبق قانون وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید.

گروهی از وکلای دادگستری در بیانیه‌ای بی‌سابقه که به امضای ۴۰ نفر رسیده است، اعلام کرده‌اند، مردم دراعتراضات سراسریدر طول بیش از این ماه گذشته به خیابان‌های ایران آمده‌اند تا “صندلی حکمرانی را از حاکمانِ فرقه‌گرا و بی‌کفایت پس بگیرند.” طبیعت اعطای نمایندگی اقتضا می کند که وکیل واسطه انجام عمل حقوقی و ایجاد تعهد برای موکل باشد و خودعهده دار امری نگردد به همین دلیل قراردادهایی را که شخص به حساب دیگری اما به نام خود معامله می کند و بدین سبب عهده دار تعهدات ناشی از آن می شود . وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. طبق بند تصویب شده در قوانین جمهوری اسلامی، ایثارگران و حتی افرادی بسیجی به دلیل عدم توان مالی میتوانند وکیل حمایتی اخذ کنند، این وکلا به اصطلاح رایگان هستند.

شرایط استفاده از وکیل رایگان چیست؟ متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد . چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد. لیکن توانایی مادی شرط صحت وکالت نیست بنابراین شخصی که بیماری جسمی دارد و نمی تواند به مجلس عقد برود می تواند در این خصوص وکیل تعیین نماید . این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند. در ابتدا وکیل را تعریف میکنیم، این کلمه به معنای آن است که امور قانونی خویش را به یک شخص حقوق دان واگذار نمائیم، به این دلیل میبایست پرونده حقوقی را به این عزیزان بسپاریم چرا که آنان دارای هوش قانونی، تجربه و مهارت های کامل میباشند، بدین جهت در سریعترین زمان ممکن میتوانند ما را به حقمان برسانند.