دسته‌ها
اخبار

استروک به مذاکرات ادغام با یکی از شرکت های BigLaw پایان می دهد اما به گفتگو با دیگران ادامه می دهد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. استروک به مذاکرات ادغام با یک قانون بزرگ پایان داد…

شرکت های حقوقی

استروک به مذاکرات ادغام با یکی از شرکت های BigLaw پایان می دهد اما به گفتگو با دیگران ادامه می دهد

نوشته دبرا کاسنس وایس

وکیل ،بیده به دو تیر که در حال واگرایی هستند

تصویر از Shutterstock.

ادغام برای استروک و استروک و لاوان دور از ذهن نیست، حتی اگر مذاکرات در مورد احتمال با نی،ون پی بادی پایان یافته است.

طبق اعلام استروک، که توسط استروک منتشر شد، «در حالی که ما احترام متقابل زیادی برای آنچه که هر کدام به بازار ارائه می دهیم، داریم، با هم تصمیم گرفتیم که مذاکرات بیشتر به نفع هیچ یک از شرکت ها نیست. رویترز، قانون بلومبرگ و Law.com.

در ادامه بی،ه آمده است: «مذاکرات ما با نی،ون پیبادی هرگز انحصاری نبود. ما گفت،ا را با سایر شرکت‌ها ادامه داده‌ایم، پیشرفت خوبی با آنها داریم و از فرصت‌هایی که ارائه می‌دهند هیجان‌زده هستیم.»

به گفته Law.com، استروک از زم، که 43 وکیل بازسازی ساختار را به دست پل هستینگز در می 2022 از دست داد، به دنبال شریک ادغام بود.

نی،ون پی بادی نیز بی،ه ای منتشر کرد. در بی،ه آمده است: «ما به طور منظم با سایر شرکت های حقوقی در مورد مسائل مربوط به حرفه و زمینه های مورد علاقه دوجانبه گفتگو می کنیم. “در دوره معمولی، ما فرصت های رشدی را در نظر می گیریم که با اه، استراتژیک ما و به نفع مشتریانمان سازگار است.”

در ساعت 1:50 بعد از ظهر به‌روزرس، شد تا بی،ه‌ای از نی،ون پی بادی در آن گنجانده شود.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/stroock-ends-merger-talks-with-one-biglaw-firm-but-continues-talking-to-others/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds