دسته‌ها
اخبار

انتخاب وکیل دادگستری خوب در ایران تهران-وکیل تان

در واقع وکیل مدافع عدالت است در برابر آنچه به ناحق و بی عدالتی صورت گرفته است. همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد. وکیل مدافع داگستری، زمانی که به کانون وکلا وارد می‌شود نخستین امری که به او گوشزد می‌شود استقلال این نهاد است که در راستای عدالت‌خواهی ملزم به جریان است. مسلما انسان موجودی مختار به حساب می آید که این اختیار را دارد تا چگونگی انجام امور زندگی خود را تعیین کند.

  • شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید.
  • وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.
  • سامانه میخک یا مدیریت یک‌پارچه خدمات کنسولگری برای امور حقوقی و کنسولی، توسط وزارت امور خارجه راه اندازی شده است.
  • برای پیدا کردن وکیل در ایران می‌توانید با موسسات حقوقی مختلف صحبت کرده و مشاوره دریافت کنید.

شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. انواع وکیل در ایران1.اولین تفاوت به نوع انجام امور قانونی آنان مربوط میشود، به این صورت که وکلای پایه یک میتوانند در تمام پرونده ها شرکت کنند اما وکلای پایه دو محدود هستند و در برخی از امور حقوقی توانایی شرکت را دارند.

حق ‌الوکاله بهترین وکیل ایران چقدر است؟

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره قبل از انتخاب وکیل دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباط تلفنی و آنلاین با ما تماس بگیرید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخ‌گوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود. اعتقاد ما بر این است که داشتن وکیل حرفه‌ای و با تجربه حق مسلم شهروندی شما عزیزان است و در راه این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وکیل در ایران با تجربه ترین

اکنون به یاری پروردگار و البته همراهی شما عزیزان در 16 کشور دنیا حضور رسمی داریم و از این بابت به خود می بالیم. توان حقوقی ما در تمام این کشورها در حد قابل قبولی بالاست و می توانیم به بهترین شکل منافع شما را حفظ کنیم. یکی از روشهای مهاجرت به کشورهای خارجی دریافت اقامت از طریق کار است.

حقیقتا بدون کمک یک وکیل کارآزموده، افرادی که دارای دغدغه های مالی و غیرمالی بسیار زیادی می باشد و دچار تنگنا در وقت هستند، نمیتوانند وقت و زمان معینی را نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی کنند. وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید.

وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. رسیدگی به پرونده‌های کیفری باید توسط وکیل متخصص این‌کار انجام شود. توجه داشته باشید که وکیلی که در امور خانواده تبحر دارد، نمی‌تواند همزمان پرونده کیفری را هم با همان تبحر انجام دهد.