دسته‌ها
اخبار

انطباق وب سایت و قانون آمریکایی های دارای معلولیت


apps-ga1d3c25ac_1920

،ب و کارها باید وب سایت ها را در دسترس همه مردم قرار دهند. قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) دستورالعمل‌های دسترسی را تعیین می‌کند. این دستورالعمل ها برای انواع ،ب و کارها و سازمان ها در تنظیمات مختلف اعمال می شود و به سهولت دسترسی در مکان های فیزیکی و آنلاین اشاره دارد. برای رقابتی بودن، شرکت های حقوقی باید حضور آنلاین حرفه ای داشته باشند، از جمله مطابقت با وب سایت ADA. هنگامی که در مورد ADA سؤالی دارید، کارشناس بازاریابی دیجیتال ما پاسخ‌ها را دارد. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ADA و وب سایت شرکت حقوقی خود به خواندن ادامه دهید.

انطباق ADA
انطباق ADA از نظر قانونی مورد نیاز است اما ممکن است تجارت را نیز تقویت کند زیرا موارد زیر را ترویج می کند:

  • شمول – وب سایت سازگار به همه کاربران، از جمله کاربران دارای معلولیت، تجربه کاربری مثبتی را ارائه می دهد. در دنیای دیجیتال امروز، وظایف مهم به صورت آنلاین انجام می شود. همه کاربران به توانایی مکان یابی اطلاعات به صورت آنلاین و پیمایش آسان در وب سایت شرکت نیاز دارند. دسترس‌پذیری فضایی فراگیر ایجاد می‌کند و تضمین می‌کند که همه به جستجوهای شغلی، املاک و مستغلات، رای‌گیری و همه خدمات و اطلاعات مصرف‌کننده دسترسی برابر دارند.
  • مزایای بازاریابی – انطباق با ADA نه تنها دربرگیری را ترویج می کند و به تجربه های کاربر برابر و منصفانه آنلاین اجازه می دهد، بلکه ممکن است پایگاه مشتری یک ،ب و کار را افزایش دهد. به ،وان مثال، یک وب سایت شرکت حقوقی بدون دسترسی برای افراد دارای اختلال شنوایی یا بینایی می تواند به طور بالقوه مشتریان این گروه ها را از دست بدهد. هنگامی که یک وب سایت و/یا اپلیکیشن قابل دسترسی برای کاربران پیاده سازی می شود، مشتریان وکیل رشد می کنند زیرا می توانند کاربران متنوعی را در خود جای دهند.
  • افزایش رتبه بندی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO). – یک شرکت حقوقی می تواند حضور آنلاین خود را بهبود بخشد و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را زم، که وب سایت آن مطابق با ADA باشد، افزایش دهد. بهینه سازی موتورهای جستجو رتبه یک وب سایت را افزایش می دهد و بازدیدکنندگان بیشتری را به یک سایت خاص می کشاند. این امر منجر به افزایش مشتریان و درآمد می شود. سئو را می توان با دسترسی به وب سایت به روش های زیر افزایش داد:
  • رتبه بندی جستجوی گوگل بهبود می یابد زیرا افراد با بازدید از یک وب سایت در دسترس، تجربیات بهتری خواهند داشت.
  • کاربر، که از بر،ب‌های ،وان استفاده می‌کنند می‌توانند به راحتی بین چندین صفحه تمایز قائل شوند که برای بهینه‌سازی موتور جستجو ضروری است.
  • کاربران دارای صفحه خوان به متن جایگزین نیاز دارند و موتورهای جستجو متن جایگزین را در فیلم ها و تصاویر جستجو می کنند.
  • محتوای وب که به طور مؤثر طراحی و سازماندهی شده است خواندن را برای کاربر، که ممکن است دارای اختلالات یا مشکلات شناختی باشند آسان تر می کند.

ا،امات انطباق ADA
افراد دارای معلولیت توسط ADA از تبعیض محافظت می شوند. ADA شامل ا،امات قانونی برای انواع مشاغل و سازمان های ،تی است. این قانون در سال 1992 ایجاد شد و در مکان های واقعی مشاغل و آژانس ها اعمال شد. از آن زمان، اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از معاملات تجاری و ،تی تبدیل شده است، بنابراین ADA اکنون به انطباق با سیستم عامل های آنلاین نیاز دارد.

چه ،ی باید به ا،امات ADA پایبند باشد؟
انطباق با ADA برای مشاغل و سازمان هایی که دارای معیارهای زیر هستند ا،امی است:

  • شرکت های خصوصی با 15 کارمند یا بیشتر
  • مشاغل عمومی
  • سازمان های ،تی محلی، شهرست،، ایالتی و فدرال
  • سازمان‌های غیرانتفاعی که به نفع عموم مردم فعالیت می‌کنند یا حداقل 15 کارمند دارند

شرکت های حقوقی موظفند در مکان های فیزیکی و آنلاین خود با ADA مطابقت داشته باشند.

دسترسی آنلاین – چه چیزی مورد نیاز است؟
ADA تضمین می کند که آمریکایی های ناتوان از فرصت ها و تجربیات ی،، مانند سایر شهروندان برخوردار باشند. این شامل تجربیات حضوری و همچنین تجربیات آنلاین است. یک وب سایت غیرقابل دسترسی مانع از دسترسی برابر به اطلاعات برای افراد معلول می شود.

امروزه بیشتر خدمات و مشاغل به صورت دیجیتالی از طریق یک وب سایت یا یک برنامه کاربردی قابل دسترسی هستند. همه افراد، از جمله افراد ناتوان، باید بتوانند به صورت آنلاین مشاهده و شرکت کنند.

حتی اگر این قابلیت دسترسی ضروری است، اغلب مشخص نیست که قو،ن چیست. هیچ قانون مشخصی در مورد انطباق وب سایت ADA وجود ندارد. اصل قانون این است که مشاغل و سازمان های ،تی باید وب سایت هایی ایجاد کنند که ارتباط و دسترسی برابر را برای همه گروه ها فراهم کند. وب سایت یک شرکت حقوقی باید طوری طراحی شود که دسترسی، کالاها و خدمات ی،، را برای همه بازدیدکنندگان فراهم کند.

ا،امات قانونی برای دسترسی به وب سایت
هیچ مجموعه ای از مقررات رسمی برای استانداردهای دسترسی به وب سایت وجود ندارد، اما همان استانداردها برای وب سایت ها و مکان های فیزیکی مشاغل اعمال می شود. در مورد دستورالعمل‌های دسترسی، ،ب‌وکارها و سازمان‌ها به دو مجموعه دستورالعمل اشاره می‌کنند.

  • دستورالعمل‌های دسترسی به محتوای وب (WCAG)
  • بخش 508

ا،ر مشاغل در سراسر جهان به WCAG که توسط Web Accessibility Initiative (WAI)، یک شعبه کنسرسیوم جه، وب (W3C) منتشر شده است، پایبند هستند. دستورالعمل های اولیه WCAG 1.0 که در سال 1999 ایجاد شد، از آن زمان با WCAG 2.0 جایگزین شده است و به زودی تا پایان سال 2022 با WCAG 3.0 جایگزین خواهد شد.

ایالات متحده از بخش 508 پیروی می کند، اصلاحیه ای در قانون توانبخشی ایالات متحده در سال 1973. بخش 508 در سال 1998 و 1999 ایجاد شد تا اطلاعات الکترونیکی را برای همه افراد در دسترس قرار دهد. WCAG به طور خاص به وب سایت ها اشاره دارد، اما بخش 508 وب سایت ها و سایر برنامه های فنی را در بر می گیرد.

هر دو ابتکار وب سایت ها و برنامه هایی را تشویق می کنند که عبارتند از:

  • قابل درک، ی،ی محتوا با استفاده از حواس شنوایی، بینایی و/یا لامسه قابل خواندن است.
  • قابل اجرا، از جمله کنترل‌ها و ناوبری که برای همه کاربران آسان است، صرف نظر از ناتو،.
  • قابل درک برای همه کاربران صرف نظر از ناتو،؛ و
  • به اندازه کافی قوی است که توسط همه کاربران، از جمله ،، که از فناوری های کمکی استفاده می کنند، استفاده شود.

چگونه یک شرکت حقوقی مطابق با ADA می شود؟
برای همه ،ب‌وکارها، از جمله شرکت‌های حقوقی، مهم است که دستورالعمل‌های WCAG و بخش 508 را بررسی کنند تا مطابقت داشته باشند. بسیاری از شرکت های حقوقی به آژانس های بازاریابی دیجیتال مراجعه می کنند تا از انطباق با ADA کمک کنند، که گاهی اوقات یک فرآیند پیچیده است.

برخی از راه‌هایی که شرکت‌های حقوقی مطمئن می‌شوند حضور آنلاین آنها مطابق با ADA است عبارتند از:

  • استفاده از تگ های Alt برای تصاویر، ویدئوها و صدا. بر،ب‌های Alt توضیحات جایگزینی را برای افراد دارای اختلال شنوایی و بینایی ارائه می‌دهند. به ،وان مثال، کاربران نابینا می توانند به توضیحات صوتی تصویر یا تصویر ارائه شده در یک وب سایت دسترسی داشته باشند.
  • استفاده از رونوشت‌های متنی برای ویدیوها و صداها در صفحات وب برای سازگاری با کاربران کم‌شنوا.
  • شناسایی زبان مورد استفاده زبان یک وب سایت را می توان در کد هدر شناسایی کرد. این امر باعث می شود تا کاربران دارای متن خوان راحت تر حرکت کنند.
  • ارائه جایگزین برای خطاهای ورودی اگر کاربر دارای معلولیت هنگام تلاش برای پیمایش یک وب‌سایت با خطاهای ورودی مواجه شود، باید پیشنهاداتی را از وب‌سایت دریافت کند تا پیمایش در سایت را برای او آسان‌تر کند.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
تبدیل شدن به یک شرکت حقوقی مطابق با ADA آسان نیست، اما بخشی جدایی ناپذیر از یک استراتژی بازاریابی موثر است. هنگامی که وب سایتی می سازید که مطابق با ADA باشد، نه تنها از شرکت خود محافظت می کنید، بلکه منبعی با کاربری آسان را نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهید.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/website-compliance-and-the-americans-with-disabilities-act/