دسته‌ها
اخبار

انواع وکیل در ایران موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا-وکیل تان

موسسه حقوقی دادسو به صورت تخصصی در حوزه امور خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند. می‌توانید از طریق واتس‌آپ که در صفحات مختلف وجود دارد با کارشناسان حقوقی دادسو ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. آیا وکیل شما زمان کافی برای ارائه مشاوره یا رسیدگی به پرونده حقوقی‌تان را دارد؟ شما در ازای مبلغی که به حق‌الزحمه به وکیل پرداخت می‌کنید، باید به او دسترسی داشته باشید و از راهنمایی‌هایش استفاده کنید.

گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. ایشان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است.

  • هر برنامه مهاجرتی که در سر دارید برای اینکه بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید باید به همه موضوعات آن احاطه داشته باشید.
  • جلسه شما با وکلای دادنیک به صورت آنلاین در بستر واتساپ و اسکایپ برگزار می‌شود.
  • وکلای مهاجرت ایران ، عضو هلدینگ بین المللی آپادالا و تخصصی ترین مرجع خدمات مهاجرت و سرمایه گذاری در خاور میانه است.
  • هر زمینه از دعاوی حقوقی نظیر وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل ملکی، وکیل کیفری و….

سلام.شما دوراه دارید.تقاضای اعمال ماده 477 از طریق دیوان عالی کشور و راه دوم مراجعه به فروشنده فضولی جهت استرداد مبلغ ثمن معامله. و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است. یک جلسه به صورت همزمان یا جداگانه برای خانم و آقا تنظیم می‌شود که توافقات مکتوب شود ثبت وکالت انجام شود. جلسات شما با وکیل بنا بر موقعیت شما به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد.

وکیل در ساری

حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده‌است و در قانون اساسی نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. 4- در جرائم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری است و رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح است، طرفین دعوی، باید وکیل خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح است، انتخاب کنند. شایع ترین پرونده های خانوادگی طلاق توافقی و یکطرفه، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه و شکایت ترک انفاق میباشد. این دفتر حقوقی در ابتدا امر، سعی در صلح و سازش میکند و در صورت عدم توافق مبادرت به طرح دعاوی فوق، وسیله خواهان و دفاع از خوانده وفق قوانین خوانده جدید خواهد نمود تا بدین وسیله احقاق حق در مراجع قضایی حاصل گردد.

آیا به یک وکیل متخصص نیاز دارید؟

با توجه به اختلال سراسری اینترنت در ایران و عدم دسترسی به تلگرام و واتساپ، می توانید از طریق تماس تلفنی و پیامک با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید. وقتتون بخیر باشه.من میخواستم پرینت پیامک خطی که بنام خودم هست ولی خط دسته همسرمه، رو دربیارم، پرینت پیامک و مسج های دو سال پیش رو میخام دربیارم، ریزمکالمات رو درآوردم ولی پیامک ها رو نمیدونم چکار باید کرد. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند.

کارن روحانی

در چنین مواقعی به به تشخیص دادگاه مبنی بر عدم توانایی متهم برای داشتن وکیل، دادگاه از میان وکلای حوزه ی قضایی و یا از نزدیکترین حوزه ی مجاور برای دفاع از متهم و پیگیری روند دادرسی برای متهم وکیلی را انتخاب خواهد کرد که به این نوع وکیل در ایران، وکیل تسخیری گفته میشود. باید به این نکته توجه داشت که در تمامی نقاط جهان، از مهمترین حقوقی که برای متهمان در نظر گرفته میشود، حق داشتن وکیل کیفری و طرح دفاعیه میباشد. در دعاوی که موضوع آنها جزایی میباشد نیز هر دو طرف دعوا می توانند از همان ابتدا وکیل یا وکلای خود را به محضر دادگاه معرفی کنند و از مزایای داشتن وکیل بهره ببرند. ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا افراد در خارج از ایران، وکالت نامه را تنظیم کنند که در چنین شرایطی بهتر است در حضور یک مامور کنسولی یا سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.