دسته‌ها
اخبار

اهمیت بازاریابی سئو در سال 2023!


apps-ga1d3c25ac_1920ا،ر مردم خدمات و اطلاعات را به صورت آنلاین جستجو می کنند و این در سال 2023 مطلقاً تغییر نخواهد کرد! حضور دیجیتالی آنلاین حرفه ای و معتبر جزء کلیدی یک رویکرد بازاریابی موثر برای همه مشاغل، از جمله شرکت های حقوقی است. روش های سنتی فروش و بازاریابی مانند تبلیغات دهان به دهان، بیلبوردها و تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی در دنیای دیجیتال امروزی کافی نیستند. بازاریابی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) جزء جدایی ناپذیر استراتژی بازاریابی موفق یک شرکت حقوقی در سال 2023 و پس از آن است.

سئو چیست؟
بهینه سازی موتور جستجویا SEO، در بسیاری از مشاغل مانند مراقبت های بهداشتی، املاک و مستغلات و صنعت مهمان نوازی استفاده می شود. این یک استراتژی بازاریابی است که برای بهبود و افزایش ترافیک وب سایت یک ،ب و کار طراحی شده است. این یک راه ارزشمند برای شرکت های حقوقی برای جذب مشتریان جدید و به ،ه خود افزایش درآمد است. سئو با یک وب سایت معتبر و حرفه ای شروع می شود.

یک وب سایت برای یک شرکت حقوقی در قرن بیست و یکم ضروری است. حضور آنلاین شهرت معتبری برای هر ،ب و کاری ایجاد می کند. یک وب سایت به شرکت های حقوقی این فرصت را می دهد تا تجربیات، موفقیت، تخصص ها و نظرات مشتریان خود را به نمایش بگذارند.

ا،ر مردم جستجوی خود را برای یافتن وکیل به صورت آنلاین آغاز می کنند، بنابراین یک وب سایت جذاب درها را به روی مشتریان بالقوه باز می کند و یک وب سایت شیک ممکن است تصمیم بگیرد که چه ،ی را استخدام کنند. یک وب سایت همچنین رتبه بندی یک شرکت را در موتورهای جستجو افزایش می دهد که می تواند شما را از سایر شرکت ها متمایز کند.

SEO – یک استراتژی بازاریابی مهم برای شرکت های حقوقی
با بیش از 1 میلیون وکیل در ایالات متحده، سئو می تواند شرکت شما را از رقبا متمایز کند. سئوی یک شرکت حقوقی به دلایل زیر حیاتی است:

  • مشتریان بالقوه می توانند شما را با سئو پیدا کنند. ا،ر مردم از موتورهای جستجو برای یافتن وکلا استفاده می کنند و بیشتر آن ها به صورت آنلاین تصمیم می گیرند یا استخدام می کنند. سئو به وب سایت شما اجازه می دهد تا توسط افرادی که به تخصص خاص شما نیاز دارند پیدا شود.
  • اگر شرکت شما در جستجوها رتبه بالایی داشته باشد، مشتریان بالقوه شما را قابل اعتمادتر خواهند یافت. رتبه بالاتر در موتورهای جستجو به شرکت حقوقی شما اعتبار می بخشد. سئو مانند یک رکورد آنلاین برای شرکت شما است.
  • شما می تو،د موفقیت و تخصص های شرکت خود را به نمایش بگذارید و برجسته کنید. سئو به شما این امکان را می دهد که در مورد شرکت و دستاوردهای خود کمی لاف بزنید. شرکت های حقوقی همچنین می توانند محتوای آموزنده ای را ارسال کنند که ترافیک وب سایت شما را به ارمغان بیاورد.
  • پایگاه مشتری شما رشد خواهد کرد. مشتریان جدید برای رشد یک شرکت ضروری هستند. سئو ردپای کربن شرکت شما را مشخص می کند. مشتریان جدید را به وب سایت شما هدایت می کند و پایگاه مشتری و درآمد شما را افزایش می دهد.
  • سئو به مشتریان بالقوه کمک می کند تا شما را در دستگاه های تلفن همراه پیدا کنند. سئو نه تنها جستجوهای رایانه ای را بهینه می کند، بلکه جستجوهای تلفن همراه را نیز افزایش می دهد. به ،وان مثال، شخصی در تصادف یا دارای یک
    مشکل حقوقی احتمالاً از تلفن همراه آنها برای جستجوی وکیل استفاده می کند. هر ،ی که اولین بار در جستجو ظاهر شود، به احتمال زیاد استخدام می شود.
  • سئو نرخ بازدهی بالایی دارد. مقرون به صرفه است. برای اینکه سئو سودمند باشد، لازم نیست پول زیادی ،ج کنید. سئو نسبت به سایر روش های بازاریابی سرنخ بیشتری ایجاد می کند، پایدارتر است و به شما امکان می دهد یک نام تجاری قابل اعتماد برای شرکت حقوقی خود ایجاد کنید.

محدودیت های بازاریابی سنتی
روش‌های بازاریابی سنتی، از جمله تبلیغات رو،مه‌ها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، پست مستقیم، شبکه‌های ارجاع و عضویت در سازمان، قطعاً منجر به ایجاد سرنخ و افزایش ،ب‌وکار می‌شوند، اما ممکن است در بازار دیجیتال امروزی کافی نباشد.

برخی از محدودیت های بازاریابی سنتی شامل موارد زیر است:

  • جمع آوری داده ها در مورد اینکه آیا بازاریابی سنتی کار می کند یا نه مشکل است.
  • بازاریابی سنتی گرانتر از سئو است. سئو مقرون به صرفه است.
  • بازاریابی سنتی ممکن است فقط نتایج کوتاه مدت را نشان دهد.
  • پست مستقیم اغلب مجاز نیست.

مزایای بازاریابی سئو
سئو یک ابزار بازاریابی سودمند برای شرکت های حقوقی است. برخی از مزایا شامل موارد زیر است:

  • توانایی برقراری ارتباط با انواع مشتریان بالقوه.
  • قدرت هدف قرار دادن خدمات تخصصی برای یک مشتری خاص.
  • شرکت شما می تواند یک انتخاب برتر برای گروه های مشتری خاص باشد.
  • سئو نسبت به روش های سنتی بازاریابی بازگشت سرمایه بیشتری را ارائه می دهد.
  • کاربران موبایل می توانند به سرعت دفاتر شما را پیدا کنند، بنابراین مشتریان بالقوه را افزایش می دهند.

بهبود سئوی شرکت حقوقی شما
سئو برای موفقیت و رشد هر ،ب و کاری از جمله شرکت های حقوقی مهم است. ادغام بهترین شیوه های سئو زیر در استراتژی بازاریابی شما ممکن است به بهبود سئوی شرکت حقوقی شما کمک کند. روش های زیر را امتحان کنید:

از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید

ابتدا می خواهید در مورد اصطلاحاتی که باید برای هدف قرار دادن مشتریان خاص استفاده کنید تحقیق کنید. آن کلمات کلیدی و تغییرات را به همراه مکان مورد نظر وارد کنید، و به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا خواهید کرد. شانس اینکه ،ی که به دنبال شرکتی مثل شماست شما را پیدا کند افزایش خواهید داد.
شما باید با کلمات کلیدی خود استراتژیک باشید.

پر ، کلمات کلیدی یا استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی کمکی نمی کند. بهتر است کلمات کلیدی را در بسیاری از صفحات پخش کنید. ایجاد صفحات فرود مختلف برای مجموعه‌های مختلف کلمات کلیدی ممکن است مفید باشد و همچنین می‌تواند به شما این امکان را بدهد که حوزه‌های تمرینی متفاوت خود را برجسته کنید.

ارائه محتوای آموزنده و خلاقانه
هنگامی که یک وب سایت محتوای آموزنده و مفید ارائه می دهد، گوگل به وب سایت با رتبه های بالاتر پاداش می دهد. شرکت‌های حقوقی و ،ب‌وکارهای موفق باید به‌طور مداوم محتوای کاربردی و مرتبط را پست کنند. وبلاگ ها روشی فوق العاده برای جذب مشتریان بالقوه با محتوای قابل اعتماد، اطلاعاتی و مفید هستند.

یک تجربه کاربری مثبت ارائه دهید
اگر بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت بمانند یا به طور مکرر از سایت بازدید کنند، گوگل رتبه وب سایت شما را بالاتر می برد. ایجاد یک تجربه کاربری مثبت باعث می شود بازدیدکنندگان با سایت شما ارتباط برقرار کنند. هنگامی که صفحات به کندی بارگیری می شوند، یا کلیک های زیادی برای دسترسی به موارد خوب وجود دارد، بازدیدکنندگان را ، می کنند.

طراحی ضعیف وب و محتوای نامربوط، بازدیدکنندگان را مجبور می کند تا سایت شما را رها کرده و به دنبال سایتی بهتر باشند. ایجاد یک وب سایت با طراحی خوب و آسان برای استفاده، رتبه شما را در گوگل افزایش می دهد و کاربران و مشتریان بالقوه را به سایت شما می کشاند.

پیوندهای مرتبط را وارد کنید
پیوندهای داخلی و خارجی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی بین موضوعات وب سایت شما جابه جا شوند و این امکان را به شما می دهند که از محتوای خود با منابع خارجی قابل اعتماد پشتیب، کنید. استناد به منابع باعث افزایش اعتبار و رتبه شما می شود و به ناچار ،ب و کار شما را رشد می دهد.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
اهمیت سئو غیر قابل انکار است. این یک راه مطمئن برای افزایش ترافیک مشتریان بالقوه به وب سایت شما، ایجاد اعتماد در مورد شرکت حقوقی شما، کمک به ایجاد برند شما و در نهایت منجر به افزایش درآمد است. سئو نقش مهمی در یک برنامه بازاریابی موفق دارد. اگر فرصتی برای شروع استراتژی بازاریابی دیجیتال خود که شامل SEO برای سال 2023 است را نداشته اید، بهترین زمان برای شروع همین الان است! سال نو مبارک!


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/the-importance-of-seo-marketing-in-2023/