دسته‌ها
اخبار

اولین رئیس آمریکایی آفریقایی تبار بخش کار ABA در روز تولدش درگذشت


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. اولین صندلی آفریقایی آمریکایی کار ABA…

درگذشت

اولین رئیس آمریکایی آفریقایی تبار بخش کار ABA در روز تولدش درگذشت

نوشته دبرا کاسنس وایس

ضربه سر برنارد اش

برنارد اش یکی از اعضای هیئت ویراستاران مجله ABA بود. او در 8 مارس 1936 به دنیا آمد. ع، با اجازه والتر اش.

برنارد اشه، وکیل کار و عضو سابق هیئت ویراستاران مجله ABA، در 8 مارس در 87 سالگی خود درگذشت. Ashe در ABA فعال بود. وی در شورای حکام ABA، مجلس نمایندگان ABA و رئیس بخش قانون کار و استخدام ABA بود. درگذشت آنلاین.

اش در سال 1982 به ،وان اولین رئیس بخش کار و اشتغال، آفریقایی آمریکایی شد.

وی در سال 2017 جایزه وکیل استخدام عمومی آروید اندرسون را از بخش دریافت کرد. را جایزه می شناسد وکلایی که به توسعه قانون کار بخش عمومی کمک ،د.

به گفته اش، اشه کار خود را به ،وان وکیل برای هیئت ملی روابط کار در سال 1961 آغاز کرد. یک بیوگرافی آنلاین توسط Marquis W،’s W،.

او به ،وان دستیار مشاور عمومی کارگران اتومبیل متحد، مشاور عمومی معلمان متحد ایالت نیویورک و یک داور انتخاب شد. او همچنین عضو هیئت علمی چندین دانشگاه از جمله دانشگاه فوردهام، دانشگاه راجر ویلیامز و دانشگاه کرنل بود.

از آش، همسرش نانت و پسرانش والتر و دیوید به یادگار مانده است.

آنها این بی،ه را برای مجله ABA منتشر ،د: “بیش از 60 سال است، [Ashe] متعهد و متعهد به حمایت و تضمین حقوق کارکنان عمومی بود. ما تنها گوشه ای از خدمات یکی از معتقدان واقعی انجمن وکلای آمریکا به هدف، برنامه ها و توانایی های آن برای تأثیر مثبت بر اجرای سیستم های حقوقی کشورمان به نفع و رفاه همه ،اصر جوامع و ملت ما به اشتراک می گذاریم.

باشد که همینطور ادامه پیدا کند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/first-african-american-chair-of-substantive-aba-section-dies-at-age-of-87/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds