دسته‌ها
اخبار

اگر اخراج شوید چه کاری باید انجام دهید – یا اگر فکر می کنید ممکن است اخراج شوید


مصاحبه رزومه جستجوی کاربسیار خوب، تجارت حقوق بسته به حوزه کاری شما از رونق به -شاید- رکود رسیده است. شما به تازگی ا،اج شده اید، یا شاید فکر می کنید شانس خوبی وجود دارد که به زودی اتفاق می افتد. چه کاری باید انجام دهید؟ در اینجا چند فکر وجود دارد.

در ابتدا، بیرون نروید و به دیگران بگویید که به شغل نیاز دارید. این یک طرح ضعیف است، زیرا شما اساساً خود را به ،وان یک گونی غمگین معرفی خواهید کرد که به کمک نیاز دارد. حتی نزدیکترین دوستان شما هم برای کمک به ،ی در آن موقعیت مشکل خواهند داشت. پس هر کاری که انجام می دهید، آن کار را نکنید. در واقع، تا زم، که مراحل زیر را انجام ندهید، با ،ی تماس نگیرید، که همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وقتی شروع به صحبت ، با مردم می‌کنید، شما را داغ کند:

ابتدا این سه مقاله را که در مورد چهار سال پیش نوشتم، بخو،د. آنها دقیقاً نحوه یافتن شغل را شرح می دهند. آنها تمام افکار من از چهار سال پیش را دارند. من سعی کردم مراحل بسیار خاصی را ارائه دهم، و اگر آنها را دنبال کنید، شانس موفقیت شما را به طور چشمگیری افزایش می دهند:

دوم، به این به ،وان یک فرصت فکر کنید تا یک مشکل. احتمالاً همیشه می خواستید فرصتی برای تعریف مجدد حرفه خود داشته باشید، اما چه ،ی یک شغل ثابت را به خاطر چیزی پرخطر رها می کند؟ خوب، این نگر، از بین رفته است – از زم، که کارفرمای شما به طور موثر تصمیم را برای شما گرفته یا دارد – و اکنون دنیا به روی شما باز است. وقتی از یک شرکت بزرگ ا،اج شدم – نزدیک به 30 سال پیش – وحشت اولیه، افسردگی، وحشت و ،ی را به یاد می‌آورم. اما پس از آن نگرش باز، سپس درون نگری، و در نهایت با (بله، واقعاً) نشاط دنبال شد.

سوم، به صنعتی که به آن خدمات می دهید نگاهی بیندازید و فکر کنید چه نیازهایی در آن صنعت وجود دارد و چگونه می تو،د ارزش ایجاد کنید. من متاسفم که به نظر یک آدم فروتن هستم، و منظورم این نیست، اما پیشنهاد می کنم کتاب من “اگر می خواهی ثروتمند شوی، جایگاه قدرتمندی بساز” را بخو،د، زیرا این همان کاری است که باید انجام دهید. (ی،ی ایجاد یک طاقچه قدرت برای خود).

توجه داشته باشید که تا این زمان با ،ی تماس نگرفته اید. شما برنامه بازی خود را طوری تنظیم می کنید که وقتی شروع به صحبت با مردم می کنید در موقعیت خوب و قوی قرار بگیرید – بر خلاف کیسه غم انگیزی که در پاراگراف دوم من در بالا ذکر شد.

چهارم، هنگامی که یک طاقچه قدرت ایجاد کردید، اکنون زمان آن رسیده است که با مردم ارتباط برقرار کنید. به جای «نیاز به کار»، چیزی برای ارائه دارید. ی،ی قدرت در طاقچه قدرت شما. این فقط برای زیرمجموعه کوچکی از کارفرمایان بالقوه جالب خواهد بود، اما اگر آن را به درستی انجام دهید، برای آن تعداد کمی از کارفرمایان جالب خواهد بود و در نهایت، شما فقط به یک شغل نیاز دارید.

به ،وان یک کنار، توجه داشته باشید که یک طاقچه قدرت پیدا نمی کنید، بلکه یکی را ایجاد می کنید.

پنجم، شبکه و شبکه و شبکه، اما همچنان که این کار را انجام می‌دهید، جایگاه قدرت خود را برای همه ذکر کنید. اگر طاقچه قدرت شما خوب باشد، پیام طنین انداز می شود و شما شروع به دیدن انواع اتفاقات خواهید کرد. البته، اگر طاقچه پاور شما بی مزه است، ممکن است همچنان کار کند، اما نه تقریباً به همان اندازه.

در نهایت، شما می تو،د – و باید – شروع به ایجاد یک جایگاه قدرت برای حرفه خود کنید، حتی اگر به صورت سودآور مشغول به کار هستید و فکر می کنید ا،اج بسیار بعید است. یک طاقچه قدرت می تواند به طور چشمگیری به شغل شما کمک کند.

اوه، بله، اگر شما یک وکیل ملکی هستید، ممکن است من را فریاد بزنید. استخدام میکنیم!!!!

موفق باشید.


بروس استاخنفلد رئیس است Duval & Stachenfeld LLP، یک شرکت حقوقی تقریباً 50 وکیل مستقر در مرکز شهر منهتن. این شرکت به ،وان “بازی ناب در قانون املاک” شناخته می شود زیرا تمام حوزه های عملی آن بر روی املاک متمرکز شده است. این شرکت با داشتن تقریباً 50 وکیل تمام وقت در زمینه املاک، یکی از بزرگترین وکالت در امور املاک و مستغلات در شهر نیویورک است. می تو،د با بروس از طریق ایمیل در تماس باشید [email protected]. بروس همچنین The Real Estate Philosopher™ را می نویسد که شامل کاربردهای تفکر التقاطی، روشنگر و خارج از چارچوب بروس در دنیای املاک و مستغلات است. اگر می خواهید مقالات قبلی را بخو،د یا مش، شوید، لطفا کلیک کنید اینجا.

قیچی پول را قطع می کند

آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام وارد کنید ATL’s Layoff Alerts.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/what-to-do-if-you-get-laid-off-or-if-you-think-you-might-get-laid-off/