دسته‌ها
اخبار

این بار، The Piper بسته پاداش را دنبال می کند


Pied Piperآیا می د،د “pied” در متن Pied Piper به چه م،است؟ راستش تا حالا به ذهنم خطور نکرده بود. ظاهراً به م،ای رنگارنگ بودن دکوراسیون “به خصوص سیاه و سفید” است. متعجب. شوخی نکن.

به هر حال، DLA مخفف “Dibb Lupton Alsop” است، و این Piper خاص پس از رژه پاداش‌ها بعد از ظهر امروز جمعه است.

DLA Piper شماره 3 در Am Law 100 با درآمد 3,471,437,000 دلاری در سال 2021 است و شرکت بسیار بسیار بزرگ در حال پیوستن به اجماع پاداش است.

اسکرین شات 16-12-2022 در ساعت 5.01.58 بعد از ظهر

پرداخت کمی پیچیده است… اما خبر خوبی برای اجراکنندگان بزرگ است:

شرکای واجد شرایطی که انتظارات شرکت را برآورده می کنند، همانطور که در بخش توضیح داده شده است
سیاست و دارای رتبه حداقل 3، یک جایزه در سطح بازار دریافت می کند. شرکت پرداخت خواهد کرد
جوایز اضافی به همکار، که معیارهای مندرج در خط‌مشی را برآورده کرده‌اند و بر اساس ساعت‌های قابل پرداخت و ارزیابی‌های عملکرد، سهم بیشتری در موفقیت شرکت داشته‌اند. همکار، که 4 یا 5 رتبه بندی می کنند به ازای هر رتبه اضافی، یک جایزه افزایش می یابد.

همکاران دارای وضعیت خوب بر اساس ساعات وارد شده تا 16 دسامبر 50 درصد از پاداش بازار پایه ذکر شده در بالا در 30 دسامبر را دریافت می کنند. مابقی، از جمله هر پاداش بالاتر از بازار، در 27 ژانویه 2023 پرداخت می شود. اما، در صورت هدف تا 16 دسامبر برآورده نشده است، اما تا 31 دسامبر به آن برسید، همه چیز را در 27 ژانویه دریافت خواهید کرد.

همه اینها را فهمیدید؟

مشاور و افراد خارج از شبکه اعلان های فردی دریافت خواهند کرد.

تبریک میگم یادداشت در صفحه بعد

همه را به خاطر بسپارید، ما برای اطلاع از به‌روزرس،‌های جایزه مهم به راهنمایی‌های شما وابسته هستیم، بنابراین وقتی شرکت شما مطابقت داشت، لطفاً برای ما پیامک ارسال کنید (8477-820-646) یا به ما ایمیل بزنید (خط موضوع:[Firm Name] مسابقات”). لطفاً یادداشت را در صورت موجود بودن وارد کنید. اگر نمی‌خواهید فایل PDF یا Word اصلی را فوروارد کنید، می‌تو،د از یادداشت ع، بگیرید و آن را از طریق متن یا ایمیل ارسال کنید.

و اگر می‌خواهید برای هشدارهای پاداش ATL (که لیست هشدارهایی است که برای اعلام حقوق استفاده می‌کنیم) ثبت‌نام کنید، لطفاً پایین بروید و آدرس ایمیل خود را در کادر زیر این پست وارد کنید. اگر قبلاً برای هشدارهای جایزه ثبت نام کرده اید، نیازی به انجام کاری ندارید. پس از هر اعلان جایزه که منتشر می کنیم، یک اعلان ایمیلی در عرض چند دقیقه دریافت خواهید کرد. با تشکر از همه کمک شما!


هد شاتجو پاتریس سردبیر ارشد Above the Law و یکی از مجریان برنامه است فکر ، مانند یک وکیل. هر گونه راهنمایی، سؤال یا نظر را به راحتی ایمیل کنید. او را دنبال کنید توییتر اگر به حقوق، سیاست و اخبار ورزشی دانشگاهی علاقه مند هستید. جو همچنین به ،وان یک مدیر عامل در RPN Executive Search.




منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/dla-piper-2022-bonuses/