دسته‌ها
اخبار

این وکیل برای رهایی از «جعبه» با اضطراب مادام‌العمر مقابله کرد.


  1. صفحه اصلی
  2. کتابخانه حقوق مدرن
  3. این وکیل با اضطراب مادام‌العمر مق، کرد تا…

کتابخانه حقوق مدرن

این وکیل برای رهایی از «جعبه» با اضطراب مادام‌العمر مق، کرد.

نوشته لی را،

وندی تامیس رابینز

ع، از وندی تامیس رابینز.

از دوران کودکی، وندی تامیس رابینز، اضطراب و حملات هراس ناتوان کننده ای را تجربه کرد. کمال گرایی او را به سمت موفقیت در ورزش و تحصیل سوق داد و سطح بالای موفقیت او ناراحتی ذهنی او را از دید عموم پنهان کرد. رابینز در حالی که در حرفه حقوقی و سیاسی خود به موفقیت دست یافت، با مغز خود مذاکره می کرد تا لحظه به دقیقه روزهای خود را پشت سر بگذارد.

رابینز شروع به نوشتن خاطراتش کرد، جعبه: دعوت به رهایی از اضطراب، در حالی که هنوز در مرحله بهبودی است. این کار به ،وان یک سری تمرینات نوشتاری شروع شد که او برای درک تمرین‌های مدیتیشن خود استفاده می‌کرد. اما این به بررسی موانع ذهنی و عاطفی ای شد که او از دوران کودکی برای محافظت از خود ایجاد کرده بود – و طرحی برای از بین بردن موانعی که دیگر برای او مفید نبودند.

جلد کتاب جعبه

در این ،مت از کتابخانه حقوق مدرن پاد،ت، لی راو، از ژورنال ABA درباره برخورد با اضطراب در دانشکده حقوق و فعالیت های حقوقی، واکنش مثبت در دفتر وکالتش هنگامی که او در مورد مشکلات سلامت روان خود صحبت کرد، و آنچه رابینز در مورد کتاب های خودیاری غیر مفید می داند، با رابینز صحبت می کند.

آنها درباره تفاوت بین مولد بودن و خوب بودن از نظر ذهنی و اینکه رابینز چگونه بر بیزاری خود از ذهن آگاهی به ،وان بخشی از روند بهبودی خود غلبه کرد، بحث می کنند. آنها همچنین در مورد چگونگی واکنش افراد مبتلا به اضطراب در زم، که خطراتی که آنها تصور می کنند واقعی هستند، مانند در طول همه گیری COVID-19، صحبت می کنند.

در ماه های پس از انتشار در سال 2021 جعبهرابینز همچنین با تشخیص سرطان و بسیاری از تغییرات شغلی سر و کار داشته است و به‌روزرس،‌هایی را در مورد پیشرفت و پروژه‌های خود به اشتراک می‌گذارد.

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ کتابخانه حقوق مدرن در چندین سرویس شنیداری پاد،ت در دسترس است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

در این پاد،ت:



<p>وندی تامیس رابینز</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top;”/><br />
<small/></p>
<p>وندی تامیس رابینز</p>
</div>
<p><a rel=وندی تامیس رابینز یک وکیل، مربی اجرایی و نویسنده است. او مدرک کارشناسی خود را در کالج دارتموث و مدرک حقوق خود را در دانشکده حقوق دانشگاه سافولک به پایان رساند. او مشاور ارشد هلند و نایت در دفتر این شرکت در بوستون است که بر مالیات شرکت ها و قانون مالی تمرکز دارد. او میزبان کاملا وحشت زده پاد،ت و در ماه مارس سرویس مربیگری Cave Club را راه اندازی می کند. جعبه: دعوت به رهایی از اضطراب اولین کتاب اوست




منبع: https://www.abajournal.com/books/article/podcast-episode-185/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds