دسته‌ها
اخبار

بازاریابی محتوایی شرکت حقوقی – فراتر از قانون


apps-g1614e08be_1920بازاریابی محتوا راهی موثر برای به دست آوردن مشتریان جدید و افزایش درآمد یک شرکت حقوقی است. بازاریابی محتوا جزء قدرتمندی از یک استراتژی کلی سئو برای هدایت ترافیک به یک وب سایت و نشان دادن در بالای رتبه بندی موتورهای جستجوی گوگل است.

نمونه هایی از بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی
برخی از نمونه های بازاریابی محتوا عبارتند از، اما محدود به موارد زیر نیست:

  • وب سایت ها
  • وبلاگ ها
  • مقالات
  • راهنماها
  • کتاب های الکترونیکی
  • سوالات متداول
  • اعلامیه های مطبوعاتی
  • اینفوگرافیک
  • مطالعات موردی
  • پاد،ت ها
  • فیلم های

ارائه اطلاعات یا راهنمایی های مرتبط به مخاطبان علاقه مند، محتوای بازاریابی موثر در نظر گرفته می شود.

بازاریابی محتوا مهم است
ا،ر مردم از گوگل به ،وان موتور جستجوی اصلی استفاده می کنند. اگر گوگل وب سایت شما را در رتبه بالایی قرار دهد، سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو نشان داده می شود و ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت می کند. فاکتورهای کلیدی گوگل برای تعیین اینکه کدام نتایج ابتدا ظاهر می شوند عبارتند از:

  • م،ی پرس و جو
  • ارتباط محتوا
  • کیفیت محتوا
  • سهولت استفاده از صفحه وب
  • زمینه و تنظیمات

محتوا یکی از مهمترین عوامل برای رسیدن به بالای نتایج جستجو است. رتبه بندی در بالای صفحه نتایج را می توان با افزودن مداوم محتوای مفید و مرتبط به دست آورد.

،اصر بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوای موثر باید شامل ،اصری مانند سئو، بک لینک، تجربه کاربری و موارد دیگر باشد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
تمام محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. برای تحقق این امر مفید است:

  • از کلمات کلیدی متن، با هدف کاربران استفاده کنید
  • پیوندهای داخلی را به صفحات دیگر خود ادغام کنید
  • سیگنال های کاربر را اضافه کنید
  • قالب بندی محتوا برای کلیپ های دارای ویژگی هدف
  • ارتباط جامعه محلی را نشان دهید
  • ،وان صفحات و توضیحات متا را بهینه کنید
  • از URL های کوتاه و توصیفی استفاده کنید
  • از گرافیک پیشرفته استفاده کنید
  • یک سایت سازگار با موبایل ایجاد کنید
  • مشکلاتی که بارگذاری کند ایجاد می کنند را حذف کنید

بک لینک ها
هنگامی که وب سایت دیگری به وب سایت شما لینک می شود، به آن بک لینک می گویند. وب سایت های معتبر با اعتبار دامنه بالا که به وب سایت شما لینک می دهند، اعتبار شما را افزایش می دهند و سئوی کلی شما را بهبود می بخشند. گوگل بک لینک ها را فاکتورهای مهمی برای رتبه بندی در نظر می گیرد و زم، که وب سایت شما به وب سایت های معتبر دیگر پیوند داده می شود، توجه می کند.

پاسخ به سؤالات رایج مطمئناً بک لینک های باکیفیت دریافت می کند، زیرا سایر وب سایت ها می خواهند به اطلاعات مفید شما پیوند دهند. هدف گوگل کمک به افراد برای یافتن اطلاعات جستجو شده است. گوگل این کار را با قرار دادن مفیدترین اطلاعات در بالای صفحات نتیجه انجام می دهد. بک لینک ها به گوگل این امکان را می دهند که صفحه شما معتبر و قابل اعتماد است.

تجربه ی کاربر
هنگامی که کاربر موضوعی را جستجو می کند، گوگل یا سایر موتورهای جستجو از عوامل مختلفی برای یافتن وب سایت ها استفاده می کنند تا درخواست کاربر را برآورده کنند. موتورهای جستجو برای یافتن با ارزش ترین منابع برای جستجوی کاربر، نرخ پرش، زمان ماندن و تعامل را در نظر می گیرند. اگر سایر کاربران زمان زیادی را در وب سایت شما بگذرانند، گوگل وب سایت شما را در بالاترین نتایج جستجو قرار می دهد. اگر کاربران زمان زیادی را در سایت شما بگذرانند، گوگل تشخیص می دهد که تجربه کاربر مثبت است.

ایجاد محتوای با کیفیت
محتوا باید مفید، به موقع و به خوبی طراحی شده باشد تا بازدیدکنندگان را از پرش جلوگیری کند. ایجاد محتوای با کیفیت شامل موارد متعددی است.

شناسایی مخاطبان هدف
برخی از انواع بازدیدکنندگ، که ممکن است بخواهید جذب کنید شامل افرادی هستند که مشکلات حقوقی دارند، افرادی که می خواهند قانون را بهتر درک کنند و وکلایی که ممکن است مشتریان را به شما ارجاع دهند. هنگامی که مشتریان بالقوه خود را شناسایی کردید، برای جذب این مخاطب، محتوا بنویسید.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط
کلمات کلیدی مرتبط باید به طور طبیعی در یک وب سایت با کیفیت گنجانده شوند. شرکت های حقوقی باید به دقت ارزیابی کنند که کدام کلمات کلیدی بیشتر در جستجوها استفاده می شوند. ابزارهایی مانند کنسول جستجوی گوگل می توانند به شما در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که ایده آل ترین مشتریان شما را جذب می کنند کمک کنند.

سهولت در خواندن
مطالب شما باید به راحتی قابل خواندن باشد. بازدیدکنندگان متوسط ​​وب سایت شما احتمالاً مدرک حقوق ندارند، بنابراین برای وب سایت شما مفید است که در سطح خواندن پایین تری نوشته شود. ش،تن متن برای سهولت در خواندن نیز مفید است. شامل سرصفحه‌های توصیفی، فهرست‌های شماره‌دار و گلوله‌ای و دستورالعمل‌های واضح یا فراخو، برای اقدام باشد.

نیازهای بازدیدکننده باید برآورده شود
هنگام طراحی محتوا و تصمیم گیری در مورد موضوعات، نیازها و سوالات بازدیدکننده خود را در نظر داشته باشید. بهترین راه برای ارائه اطلاعات را بیابید. آیا مایلید یک طرح کلی تمرین یا ویدئویی دقیق طراحی کنید که یک موضوع حقوقی را توصیف کند؟ آیا می خواهید یک وبلاگ آموزنده کوتاه یا یک صفحه منبع کامل در مورد ا،امات قانونی ارائه دهید؟ صفحات را مطابق با نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان خود تنظیم کنید و بازدیدکنندگان من، را به وب سایت خود جذب کنید.

ارتباط در آینده
موتورهای جستجو همچنین ارتباط صفحات و مدت زمان جاری بودن آنها را در نظر می گیرند. محتوا باید دارای اهمیت ماندگار باشد که به ،وان محتوای همیشه سبز شناخته می شود. اگر سایت شما محتوای قابل اعتمادی ارائه دهد که ماندگار باشد، موتورهای جستجو وب سایت شما را معتبر می دانند. عاقلانه است که روی موضوعات طول، مدت تمرکز کنید. سپس، مجبور نخواهید بود محتوای خود را به دفعات به روز کنید.

پاسخگویی کامل به سوالات کاربران
محتوا باید جامع باشد. خوانندگان باید وب سایت شما را از پاسخ های داده شده راضی ، کنند. محتوای با کیفیت رضایت خوانندگان را تضمین می کند. تجزیه و تحلیل کاملی از موضوع ارائه دهید و خواننده را متقاعد کنید که استخدام وکیل به نفع آنهاست.

ارائه محتوای اصلی
گوگل تعیین می کند که آیا محتوا اصلی است یا خیر و به سایت ها برای اصالت پاداش می دهد. وب سایت یک موسسه حقوقی باید در حین ارائه محتوای اصلی خود برای دستیابی به رتبه های بالای سئو، اقتدار خود را نشان دهد.

از جمله کانال های چند رسانه ای
وب سایت ها باید شامل ع، ها، فیلم ها و سایر اشکال گرافیکی باشند. هنگامی که از فرمت های چند رسانه ای مختلف استفاده می شود، گوگل وب سایت ها را بالاتر می برد.

ارائه لینک های داخلی و خارجی
پیوندهای داخلی و خارجی باید مورد استفاده قرار گیرند تا یک وب سایت با کیفیت بالا در نظر گرفته شوند و رتبه بالایی در موتورهای جستجو ،ب کنند. یک لینک داخلی کاربران را به صفحات محتوای مفید هدایت می کند. پیوندهای خارجی به وب سایت های معتبر دیگر متصل می شوند.

انتشار در چندین کانال
محتوای با کیفیت بالا را با انتشار آن در چندین کانال رسانه، از جمله رسانه های اجتماعی، YouTube، نمایه ،ب و کار Google و وب سایت خود به حدا،ر برس،د.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
محتوا پادشاه است. همیشه پادشاه بوده و خواهد بود. هرچه محتوای جدید و مرتبط‌تری را به طور مداوم در وب سایت خود قرار دهید، دارایی بیشتری برای شرکت حقوقی شما خواهد بود. شروع به توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کنید که محتوای منتشر شده مداوم در وب سایت و رسانه های اجتماعی شما را در خود جای دهد.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/law-firm-content-marketing/