دسته‌ها
اخبار

بازیگران «رومئو و ژولیت» برای یک صحنه برهنه در سال 1968 که در نوجوانی فیلمبرداری شده بود شکایت کودک آزاری ارائه کردند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. بازیگران «رومئو و ژولیت» برای کودک آزاری…

قانون جرم

بازیگران «رومئو و ژولیت» برای یک صحنه برهنه در سال 1968 که در نوجو، فیلمبرداری شده بود شکایت کودک آزاری ارائه ،د.

نوشته دبرا کاسنس وایس

GettyImages-رومئو و ژولیت

بازیگران اولیویا هاسی و لئونارد وایتینگ نقش های اصلی فیلم 1968 را بازی ،د. رومئو و ژولیت. ع، بایگ، هولتون/گتی ایماژ.

بازیگر، که در زمان ایفای نقش رومئو و ژولیت در فیلم 1968 نوجوان بودند. رومئو و ژولیت آنها به قانون کالیفرنیا برای شکایت از پارامونت پیکچرز به دلیل فیلمبرداری برهنه آنها متکی هستند.

بازیگران اولیویا هاسی و لئونارد وایتینگ بر قانون قرب،ان کودک کالیفرنیا تکیه می‌کنند که محدودیت‌های قانونی را برای شکایت‌های مربوط به کودک آزاری به حالت تعلیق در می‌آورد. اخبار فا،، تنوع، نیویورک تایمز و واشنگتن پست.

مهلت تشکیل پرونده طبق قانون 31 دسامبر بود لس آنجلس تایمز.

را کت و شلوار 30 دسامبر هاسی در آن زمان 15 ساله بود و وایت 16 ساله بود. مدیر فعلی آنها به نیویورک تایمز گفت، با این حال، بازیگران 16 و 17 ساله بودند. آنها ادعا می کنند که کارگردان فرانکو زفیرلی به آنها اطمینان داده است که هیچ فیلمی برهنگی یا نمایش داده نخواهد شد، اما بعدا به آنها گفت که “تصویر ش،ت خواهد خورد” و ” اگر در صحنه اتاق خواب برهنه عمل نمی ،د، دیگر هرگز کار نمی ،د.

ظاهرا زفیرلی به نوجوانان گفته است که دوربین‌ها طوری تنظیم می‌شوند که هیچ برهنگی برای استفاده در فیلم یا هر جای دیگری فیلم‌برداری نشود. در این کت و شلوار آمده است که این ادعا ناصادقانه بود و از نوجوانان به صورت مخفیانه و بدون اطلاع آنها فیلمبرداری شد.

شکایت 100 میلیون دلاری به آزار و اذیت ،، کلاهبرداری، سوء استفاده ، در دوران کودکی، تصاحب نام و شباهت، تحمیل عمدی ناراحتی عاطفی، سهل انگاری و اعمال ناعادلانه تجاری اشاره دارد.

هاسی در مصاحبه های سال 2018 با ورایتی و فا، نیوز از صحنه برهنه دفاع کرده است.

او در مصاحبه با فا، نیوز گفت: «این یک معامله بزرگ نبود. و لئونارد اصلا خجالتی نبود! در اواسط تیراندازی، کاملاً فراموش کردم که لباسی به تن ندارم.»

جوزپه زفیرلی، پسر کارگردان فقید زفیرلی، در بی،ه‌ای که نیویورک تایمز به آن اشاره کرد، گفت که صحنه برهنه «تا آنجایی که می‌تو،د تصور کنید از ،وگرافی دور است».

در این بی،ه آمده است: «شنیدن این موضوع شرم آور است که امروز، 55 سال پس از فیلمبرداری، دو بازیگر سالخورده که بدنامی خود را اساساً مدیون این فیلم هستند، از خواب بیدار می شوند و اعلام می کنند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند که سال ها باعث اضطراب و ناراحتی عاطفی آنها شده است». .




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/romeo-and-juliet-actors-file-child-abuse-suit-for-alleged-unwitting-،-scene-filmed-while-they-were-teens/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds