دسته‌ها
اخبار

بایدن به قانون 96 ساله و تصمیم دادگاه عالی 1917 برای تحمیل قرارداد کار راه آهن تکیه کرد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. بایدن بر قانون 96 ساله تکیه کرد و 1917…

کار و اشتغال

بایدن به قانون 96 ساله و تصمیم دادگاه عالی 1917 برای تحمیل قرارداد کار راه آهن تکیه کرد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

راه آهن AP

واگن های قطار باری در حیاط راه آهن نورفولک ج،ی در ماه سپتامبر در آتلانتا نشسته اند. ع، از دنی کارنیک/آسوشیتدپرس.

روندی که در قانون ۹۶ ساله حاکم بر راه‌آهن ترسیم شده است منجر به لایحه‌ای شد که روز جمعه توسط رئیس‌جمهور جو بایدن امضا شد که توافق‌نامه‌ای بین کارگران و راه‌آهن‌ها را تحمیل می‌کند.

بایدن و کنگره به قانون کار راه آهن و تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در سال 1917 برای تصویب این مصوبه تکیه ،د. از سال 2020 تا 2024 دستمزدها را 24 درصد افزایش می دهد، شامل یک روز مرخصی با حقوق اضافی می شود و انعطاف برنامه را افزایش می دهد. نیویورک تایمز گزارش می دهد که این شامل مرخصی استعلاجی با حقوق نمی شود اینجا و اینجا.

سایر نشریات با پوشش هستند ،ب و کار CNN، سیاسی، تپه و PBS.

قانون کار راه آهن که در سال 1926 به تصویب رسید، به منظور جلوگیری از اختلال در تجارت بین ایالتی است. سرویس تحقیقات کنگره، یک موسسه تحقیقاتی سیاست عمومی کنگره. در ابتدا، این قانون بر روابط کار بین راه‌آهن و کارگران حاکم بود، اما در سال 1936 برای شامل شرکت‌های هواپیمایی و کارگران آن‌ها به کار گرفته شد.

بر اساس این قانون، هیئت تنظیم راه آهن ملی به اختلافات جزئی مربوط به شکایات یا تفسیر یا اجرای قراردادهای کار راه آهن رسیدگی می کند. هیئت ملی میانجیگری به اختلافات عمده رسیدگی می کند، از جمله اختلافات بر سر تغییر در نرخ دستمزد، قو،ن یا شرایط کاری. اختلافات موجود در هیأت ملی میانجیگری بر اساس ا،امات چانه زنی و میانجیگری تنظیم می شود.

در صورتی که هیئت میانجیگری ملی تشخیص دهد که یک اختلاف می‌تواند «به طور اساسی تجارت بین‌ایالتی را تا حدی تهدید کند که هر بخش از کشور را از خدمات حمل و نقل ضروری محروم کند، به رئیس‌جمهور اطلاع داده می‌شود». سپس رئیس جمهور می تواند هیئت اضطراری ریاست جمهوری را ایجاد کند که 30 روز فرصت دارد تا گزارشی را به رئیس جمهور ارائه کند. پس از آن، طرفین باید برای 30 روز دیگر وضعیت موجود را حفظ کنند. اگر پس از این دوره سرد شدن توافقی حاصل نشد، اعتصاب ها و قفل ها مجاز هستند.

در مناقشه حاضر، بایدن پس از دریافت اطلاعیه از تهدید تجارت بین ایالتی، هیئت اضطراری ریاست جمهوری را ایجاد کرد. این هیئت در ماه اوت توصیه هایی را صادر کرد.

توافق با ،ت بایدن شامل افزایش 24 درصدی دستمزدها و تمدید دوره توقف برای چانه زنی بود. آ،ین دوره خنک سازی تا 9 دسامبر تمدید شد.

اما چهار اتحادیه از 12 اتحادیه کارگری به این پیشنهاد رای منفی دادند. این امر باعث شد بایدن از کنگره بخواهد تا با استفاده از اختیارات قانونگذاری ناشی از توانایی قانون اساسی برای تنظیم تجارت بین ایالتی تحت تصمیم دیوان عالی در سال 1917 وارد عمل شود. ویلسون علیه نیو.

در آن تصمیم، دیوان عالی گفت که کنگره این اختیار را دارد که “از توقف تجارت بین ایالتی محافظت کند” زم، که یک روز کاری هشت ساعته را برای کارگران راه آهن در نظر گرفت و به طور موقت دستمزد آنها را تنظیم کرد، طبق سرویس تحقیقات کنگره و وبلاگ روزانه قانون اساسی.

ایان جفریس، مدیر عامل انجمن راه آهن آمریکا، به CNN Business گفت که هدف قانون کار در راه آهن کاهش احتمال اعتصابات راه آهن است.

جفریز گفت: «و در انجام این کار بسیار مؤثر بوده است.

با این حال، اتحادیه‌ها می‌گویند که به دلیل احتمال ورود کنگره برای حل اختلافات، در مضیقه هستند.

مایکل بالدوین، رئیس انجمن اخوان سیگنال‌های راه‌آهن، گفت: «این اقدام ما را از رسیدن به پایان فرآیندمان باز می‌دارد، قدرت و توانایی را که ما باید مجبور به چانه‌زنی کنیم یا راه‌آهن‌ها را مجبور به انجام کار درست کنیم، از بین می‌برد.» یکی از چهار اتحادیه‌ای است که اعضای آن به توافقات آزمایشی به دست آمده رای منفی دادند و کنگره در نظر دارد اعضای اتحادیه را تحمیل کند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/president-relied-on-96-year-old-law-and-1917-supreme-court-decision-to-impose-railway-labor-agreement/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds