دسته‌ها
اخبار

با این حال یک شرکت حقوقی 100 دیگری، همکاران ورودی را تا ژانویه 2024 به تعویق می اندازد


آزمون وکالت ناموفق-غمگین-وکیل-300×200تعویق بیگلاو همچنان اعلام می شود و به همکاران ورودی چند ماه تعطیلات غیر ارادی، استرس اضافی قبل از آزمون وکالت، و کمبود درآمد مورد انتظار را ارائه می دهد، درست زم، که انتظار می رود پرداخت وام های دانشجویی دوباره سررسید شود.

منابع به ما می گویند که Cadwalader Wickersham & Taft – شرکتی که درآمد ناخالص 544,832,000 دلاری را در سال 2022 به ارمغان آورد و آن را در رتبه 84 در آ،ین قانون Am Law 100 قرار داد – تاریخ شروع کار همکاران جدید خود را به ژانویه 2024 موکول کرده است.

پس از کاهش 10 درصدی درآمد، تعویق CWT در پی کاهش مشاغل در آوریل رخ داد که به ،وان ،یبی از ا،اج های مخفیانه و آشکار ارائه شد. ما بر این باوریم که Cadwalader در حال حاضر هفتمین شرکتی است (که می‌شناسیم) که تاریخ شروع کار شرکای جدید خود را به سال جدید موکول می‌کند.

ما برای اظهار نظر با CWT تماس گرفتیم، اما این شرکت بلافاصله پاسخی نداد.

با آرزوی موفقیت برای همکاران احتمالی سال اول Cadwalader.

اگر شرکت یا سازمان شما در حال کاهش رتبه وکلا یا کارکنان خود است، چه از طریق تعویق، ا،اج آشکار، ا،اج پنه،، یا ،ید داوطلبانه، لطفاً دریغ نکنید که به ما اطلاع دهید. شبکه گسترده ما از راهنمایی‌کنندگان بخشی از چیزی است که باعث رونق بالای قانون می‌شود. می تو،د به ما ایمیل بزنید یا به ما پیامک ارسال کنید (8477-820-646). از کمکتان سپاسگزارم.

اگر می‌خواهید برای هشدارهای تعلیق ATL ثبت‌نام کنید، لطفاً به پایین بروید و آدرس ایمیل خود را در کادر زیر این پست وارد کنید. اگر قبلاً برای هشدارهای ا،اج ثبت نام کرده اید، نیازی به انجام کاری ندارید. پس از هر اعلامیه ا،اج که منتشر می کنیم، یک اعلان ایمیلی در عرض چند دقیقه دریافت خواهید کرد.


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر و موضوعات یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.

قیچی پول را قطع می کند

آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام وارد کنید ATL’s Layoff Alerts.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/cadwalader-defers-incoming-،ociates-2024/