دسته‌ها
اخبار

با خواندن طولانی مورد علاقه ما در سال 2022 استراحت کنید


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. با خواندن طول، مورد علاقه ما در سال 2022 استراحت کنید

مرور سال

با خواندن طول، مورد علاقه ما در سال 2022 استراحت کنید

نوشته کوین دیویس

2022 با عینک

تصویر از Shutterstock.

آیا می خواهید با خواندن خوب در کنار شومینه حلقه بزنید؟ سردبیر ژورنال ABA، کوین دیویس، مجموعه‌ای از داستان‌های مورد علاقه ما را که در سال 2022 در مجله و آنلاین منتشر شد، انتخاب کرده است.

(فوریه)

متیو استروگار اولین کارت پستال مرموز را در آگوست 2018 دریافت کرد. در یک طرف، دو اورکا طرح دار سیاه و سفید از م،ن بزرگ آب فیروزه ای خود در SeaWorld به هوا پ،د. خواهش دست نوشته پشت کارت پستال با این مضمون نوشته شده بود: «با احترام، مشتریان اورکا زند، شما». بیشتر وکلا این نت را عجیب و غریب می‌دانستند، اما برای استروگار، این نت آشنا بود.»


(مارس)

زم، که روسیه حمله خود به اوکراین را در اوا، فوریه آغاز کرد، کانون وکلای اوکراین نیز وارد عمل شد و بی،ه‌هایی در محکومیت خشونت صادر کرد، از رهبران بین‌المللی خواست تا تحریم‌هایی را علیه ،ت روسیه اعمال کنند و اعضای خود را برای کمک به پناهندگ، که به کشورهای اطراف فرار می‌کنند بسیج کرد. “


(ژوئن)

«در سال‌های 2020 و 2021، وب‌سایت و، دادگستری ایالات متحده حداقل 10 خبر در مورد کیفرخواست‌های جداگانه مربوط به کلاهبرداری‌های عاشقانه منتشر کرد. در سال 2021، مردم گزارش دادند که مجموعاً 547 میلیون دلار به دلیل این جنایات از دست داده اند که این افزایش 80 درصدی نسبت به سال 2020 بود. این اعداد می تواند بیشتر از این باشد زیرا بسیاری از کلاهبرداری های عاشقانه گزارش نمی شوند. تلاش برای جلوگیری از قضاوت همسالان یک دلیل است و باج گیری از سوی کلاهبرداران دلیل دیگری است.


(اکتبر)

“با تیک تاک ساعت، ریسک ها زیاد است. این مورد می‌تواند «آ،ین امید» برای بازماندگان باشد تا قبل از مرگ، نوعی عدالت را ببینند. این قتل عام بر سیاه پوستان این کشور تأثیر گذاشت. این یک پیروزی است که ما به ،وان یک مردم به آن نیاز داریم.»


(ژوئن)

زم، که محققان کار پر زحمت شناسایی کودکان بومی را که در مدرسه صنعتی هندی جنوا در نبراسکا جان باختند آغاز ،د، به اکتشافات دل،اش ادامه دادند.


(اکتبر)

«این حرفه اغلب اوقات با تغییرات سخت مواجه است، و برخی گفته‌اند که این حس وجود دارد که برگزاری آزمون وکالت احتمالاً به افراد صاحب قدرت اطمینان می‌دهد که مشتریان ثروتمند از گزینه‌های پذیرش آسیب نخواهند دید. با این وجود، وکلایی که با ژورنال ABA مصاحبه کرده اند می گویند مهم است که ایالت ها حتی در حال بررسی تغییرات باشند.


(دسامبر)

شرکت جاستیس کانابیس یکی از بزرگ‌ترین بچه‌های کوچک در دنیای خشن، سریع و قانوناً خائنانه رشد و فروش ماری جوانا است.


(اکتبر)

«روگل آگی،ا-مدروس که در مقابل یک قاضی ایستاده بود، اشک در چشمانش حلقه زده بود، می خواست چیزی بگوید قبل از اینکه به خاطر کشتن چهار نفر و زخمی ، شش نفر دیگر پس از از دست دادن کنترل کامیون فراری خود در بزرگراه ک،ادو، محکوم شود. او در 26 سالگی با این احتمال مواجه بود که بقیه عمرش را در زندان بگذراند.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/relax-with-our-favorite-long-reads-of-2022/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds