دسته‌ها
اخبار

با 12 عضو ABA آشنا شوید که در سال 2022 الهام بخش ما بودند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. با 12 عضو ABA آشنا شوید که در سال 2022 الهام بخش ما بودند

سال بررسی: اعضایی که الهام می‌گیرند

با 12 عضو ABA آشنا شوید که در سال 2022 الهام بخش ما بودند

نوشته آماندا رابرت

2021MWI_logo_redesign500px.png

در مجموعه امسال اعضایی که الهام می‌گیرند، ژورنال ABA 12 عضو فوق‌العاده ABA را معرفی کرد که تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشتریان، همکاران و اعضای جوامع اطراف خود را جسور کنند. کار آنها شامل کمک به مهاجران در مسائل مالیاتی، حمایت از افراد مبتلا به HIV/AIDS و رسیدگی به بی عدالتی و نابرابری نژادی است.

داریل ویلسون از پخت و پز به ،وان نوعی درمان در طول همه گیری COVID-19 استفاده کرد. در آن زمان، او در خانه تایسون فودز در اسپرینگدیل، آرکانزاس کار می‌کرد و حساب اینستاگرام خود را برای انتشار ع،‌هایی از غذاهای خلاقانه‌اش راه‌اندازی کرد. او همچنین دو ک، آشپزی مجازی را برای اعضای بخش وکلای جوان ABA برگزار کرد.

مت سیم،، یکی از همکاران در دفتر سیدلی آستین در واشنگتن دی سی، که با یک اختلال چشمی دژنراتیو به دنیا آمد، در 10 سالگی شروع به بازی گلبال کرد – ورزشی که در سال 1946 برای کمک به توانبخشی کهنه سربازان جنگ جه، دوم توسعه یافت. او در تیم ملی مردان ایالات متحده بازی کرد. که در پارالمپیک 2016 در ریودوژ،رو مدال نقره را ،ب کرد و بار دیگر نماینده ایالات متحده در بازی های تاخیری 2020 در توکیو در تابستان گذشته بود.

لوز آریوالو در کلمبیا بزرگ شده و اکنون به سایر مهاجران و اعضای جامعه به حاشیه رانده شده کمک می کند تا مشکلات مالیاتی خود را مرتب کنند. او به ،وان مدیر کلینیک مالیات دهندگان کم درآمد در خدمات حقوقی بوستون بزرگ، با مشتری، کار می کند که اختلافات مالیاتی دارند یا نیاز به دریافت اعتبار مالیاتی دارند. او همچنین از تغییر قو،ن ایالتی برای به ارمغان آوردن منافع بیشتر برای مشتریانش حمایت می کند.

امیلی فاینشتاین، یکی از شرکای دفتر Quarles & Brady’s Madison، ویسکانسین، در دو پرونده مهم حقوقی که به دادگاه عالی ویسکانسین رسید، درگیر شد. در یکی، او به نمایندگی از پدر دانش آموزی که در تیراندازی دسته جمعی در مدرسه ابتدایی سندی هوک کشته شد، کمک کرد. و در دیگری، او نماینده گروه های دانش آموزی LGBTQ از ناحیه مدرسه متروپولیتن مدیسون است. او همچنین به ،وان مربی هاکی جوانان به جامعه خود خدمت می کند.

اسکات شوتز از سال 2007، زم، که وکیل کارکنان پروژه HIV قانونی Lambda Legal شد، از افراد مبتلا به HIV/AIDS حمایت کرده است. “من سهم شخصی دارم [the work] شوتز، که این تلاش ها را در شرکت خود در شیکاگو ادامه داد، می گوید. “اما صادقانه بگویم، من زندگی بسیار ممتازی دارم و این تجمل را دارم که در مورد وضعیت HIV خود صحبت کنم.”

کری کوهن، یکی از شرکای Morrison & Foerster در شهر نیویورک، به گروهی از فارغ التحصیلان دیگر از دفتر دادست، ایالات متحده برای ناحیه ج،ی نیویورک در تجلیل از قاضی دادگاه عالی ایالات متحده، روت بادر گینزبورگ، با ایجاد یک برنامه بورس تحصیلی برای زن، که می خواهند تبدیل شوند، پیوست. وکلا او همچنین برای بهبود فرصت ها برای صدها وکیل زن در کشورهای دیگر کار کرده است.

جی. هلن وایتنر اولین زن سیاه پوست و چهارمین قاضی مهاجر متولد شده در دادگاه عالی واشنگتن است. او اولین قاضی دگرباش ، سیاه پوست در واشنگتن است و به ،وان یک فرد دارای معلولیت شناخته می شود. وایتنر، که در سال 2020 به این سمت منصوب شد، می‌گوید: «این یک تجربه زیسته است که هیچ‌، دیگری نداشته است. مثل این است که به برخی از همکاران ممتازم می‌گویم: «بله، ما موقعیت ممتازی داریم، همه ما داریم، اما موقعیت من زم، به پایان می‌رسد که من عبا را در می‌آورم.»

جانت گو، هافمن قبل از بازنشستگی به ،وان شریک با Katten Mu، Rosenman در شیکاگو، برای کمک به ،، که به دیگران کمک می کنند، شروع به ایجاد پایگاه مشتریان قابل توجهی از سازمان های غیرانتفاعی کرد. او همچنان نیازهای سازمان های غیرانتفاعی را به ،وان مشاور ارشد و مشاور حقوقی در این شرکت در اولویت قرار می دهد، جایی که او به مشتریان در امور معاملاتی سودمند کمک می کند و وکلای جو، را راهنمایی می کند که می خواهند کار حرفه ای را دنبال کنند.

رولا آلوچ رئیس بخش ABA از کمیته ضد قلدری حقوق مدنی و عدالت اجتماعی ABA است و به ارائه قط،امه ای در رابطه با قلدری سایبری و قلدری سایبری کمک کرد که مجلس نمایندگان در ماه اوت تصویب کرد. Allouch، مشاور در Graydon Head & Ritchey در سینسیناتی، همچنین به ،وان رئیس شورای ملی روابط اسلامی آمریکایی-اسلامی در سینسیناتی تلاش می کند تا تغییر کند.

لورن شامپینمشاور ارشد در دفتر Foley & Lardner’s Wa،ngton، DC، به شرکت او کمک کرد تا یک برنامه عملیاتی سه ،متی برای رسیدگی به بی عدالتی و نابرابری نژادی را پیشنهاد کند. تیم او اصلاحاتی را پیشنهاد کرد که شرکت می‌تواند در داخل انجام دهد، اما همچنین راه‌هایی را که وکلا و کارکنان می‌توانند در کارهای خیریه و طرفدار بیشتر برای کمک به جوامع سیاه‌پوست و قهوه‌ای مشارکت کنند، بیان ،د.

دبورا فرگوسن شرکت خود را در Boise، آیداهو افتتاح کرد تا بر حقوق مدنی تمرکز کند. در یک مورد برجسته، او به حفاظت از حق آیداهوها برای پیشنهاد و تصویب قو،ن مستقل از قانونگذار ایالتی کمک کرد. در برخی دیگر، او به چالش ممنوعیت قانون اساسی آیداهو در مورد ازدواج همجنس گرایان کمک کرد و از حق یک زن ترا،تی زند، برای دریافت جراحی تایید ،ت حمایت کرد.

راندال کینارد در طول جنگ ویتنام موفق به دریافت صلیب افتخاری جمهوری ویتنام، مدال ستاره برنز برای شجاعت، مدال قلب بنفش و مدال هوایی برای 28 حمله هوایی در طول جنگ ویتنام شد. سپس وکیل شد. گفتم خوب، من می‌خواهم از ارتش خارج شوم، اما آن مهارت‌های رزمی را که داشتم به کجا منتقل کنم؟ کینارد، موسس قانون کینارد در نشویل، تنسی، می‌گوید.


اعضایی که الهام می گیرند هست یک مجله ABA سری پروفایل اعضای استثنایی ABA. اگر اعضایی را می شناسید که کارهای منحصر به فرد و مهمی انجام می دهند، می تو،د از طریق ایمیل آنها را برای این مجموعه نامزد کنید [email protected]


همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “با 12 عضو ABA آشنا شوید که الهام بخش ما در سال 2021 بودند”

ABAJournal.com: “با 14 عضو ABA آشنا شوید که الهام بخش ما در سال 2020 بودند”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/meet-12-aba-members-w،-inspired-us-in-2022/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds