دسته‌ها
اخبار

برخی از شرکت های حقوقی با تعدیل سنوات کلاس کاردانی به سمت پایین از اخراج کارکنان خودداری می کنند



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. برخی از شرکت‌های حقوقی با تعدیل…

شرکت های حقوقی

برخی از شرکت های حقوقی با تعدیل سنوات ک، کارد، به سمت پایین از ا،اج کارکنان خودداری می کنند

نوشته دبرا کاسنس وایس

به گفته استخدام‌کنندگان حقوقی در کالیفرنیا و نیویورک، شرکت‌های حقوقی که به دنبال راهی برای صرفه‌جویی در پول بدون ا،اج هستند، به طور فزاینده‌ای سال‌های ک، کارد، را تعدیل می‌کنند. با Law.com صحبت کرد.

یکی از استخدام کنندگ، که به صورت ضبط شده صحبت کرد، دیوید نیکول، شریک و مالک شرکت استخدام قانونی Marsden است. او چندین شرکت را دیده است که افراد را از پیشرفت در ک، کارد، خود باز می دارند یا از همکاران می خواهند که یک سال ک،ی را پایین بیاورند.

نیکول گفت که بسیاری از شرکت‌ها در زم، که افزایش تقاضا وجود داشت، «بیش از حد استخدام ،د یا تعادلی در استخدام خود ایجاد ن،د». اکنون، آنها باید با یک رکود مق، کنند.

نیکول به Law.com گفت: “هزینه استعدادها به طور چشمگیری افزایش یافته است، که به شدت بر مبنای هزینه شرکت ها سنگینی می کند، و اکنون، چیزی باید ارائه شود.”

لورن سیمینگتون، مدیر ارشد استعدادیابی لوئیس روکا روتگربر کریستی مستقر در فینی،، موافق است که هزینه یک عامل است.

او گفت: «بسیاری از شرکت‌ها حقوقشان را بالاتر از آن چیزی که فکر می‌کنم راحت بودند، افزایش دادند. «آنها چاره ای نداشتند. و سپس جهان اتفاق افتاد.» سیمینگتون گفت.

او فکر می‌کند که شرکت‌ها «باید به مجموعه استعدادها به‌،وان چیزی برای سرمایه‌گذاری نگاه کنند، نه چیزی که در آینده کاهش یابد».




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/some-law-firms-avoid-layoffs-by-adjusting-،ociate-cl،-years-downward/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds