دسته‌ها
اخبار

برخی از شرکت های BigLaw از پرداخت برای چک مارک های توییتر خودداری می کنند، در حالی که SCOTUSblog موضع می گیرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. برخی از شرکت های BigLaw از پرداخت هزینه برای توییتر خودداری می کنند…

بازاریابی و مشاوره حقوقی

برخی از شرکت های BigLaw از پرداخت برای چک مارک های توییتر خودداری می کنند، در حالی که SCOTUSblog موضع می گیرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

بر اساس بررسی رویترز، از 17 شرکت حقوقی برتر که دارای چک مارک آبی رایگان از توییتر بودند، ظاهراً تنها سه شرکت برای حفظ آنها پول پرداخت کرده اند.

شرکت های حقوقی که برای امتیاز تأیید پرداخت ،د، هوگان لاو،، هالند اند نایت و وینسون اند الکینز هستند. گزارش های مقاله. اما 14 نفر دیگر در زم، که رویترز آ،ین بررسی را انجام داد، علامت چک نداشتند. آنها شامل DLA Piper، Norton Rose Fulbright، Greenberg Traurig and Weil، Gotshal & Manges بودند.

SCOTUSblog فراتر از موارد بدون علامت چک رفت و اعلام کرد توییت 20 آوریل که در حال ، وب سایت رسانه های اجتماعی است.

در پست SCOTUSblog آمده است: «خداحافظ، توییتر». «نقطه اوج این بود که باید برای تأیید هزینه پرداخت کنیم، زم، که احساس می کنیم ارزش زیادی اضافه می کنیم. ما همچنین با NPR احساس همبستگی می کنیم و نگر، های خود را در مورد جهت گیری توییتر به اشتراک می گذاریم. می تو،د ما را در وبلاگ و TikTok پیدا کنید. اگر به پلتفرم دیگری بپیوندیم، خبر را به اینجا ارسال خواهیم کرد.»

قیمت علامت چک آبی از 8 دلار در ماه یا 84 دلار در سال شروع می شود. سازمان‌های تایید شده می‌توانند یک علامت چک طلایی با 1000 دلار در ماه دریافت کنند.

یکی از سخنگویان هوگان لاو، به رویترز گفت که علامت چک آبی دارای مزایایی است که شامل تجزیه و تحلیل، داده ها و احراز هویت دو مرحله ای ایمن تر است.

برخی از وکلا با فالوورهای زیادی در توییتر انتخاب کرده اند که برای این علامت چک بپردازند. آنها عبارتند از Preet Bharara، وکیل سابق ایالات متحده برای منطقه ج،ی نیویورک. نیل کاتال، شریک هوگان لاو، و وکیل کل سابق ایالات متحده؛ جان کوین، بنیانگذار Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan; Kannon Shanmugam، یک صندلی استیناف برای Paul, Weiss, Rifkind, Wharton & Garrison. و تد فرانک، یک ناظر و کارگردان گروهی در موسسه حقوقی همیلتون لینکلن.

مجله ABA علامت تیک آبی ندارد.

رویترز برای اظهار نظر با توییتر – که کارکنان ارتباطات خود را ا،اج کرده است – تماس گرفت. رویترز یک پاسخ خودکار با یک ایموجی مدفوع دریافت کرد.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: «آیا توییتر در شکایت‌هایی که بر سر توییت‌های جعلی با علامت‌های آبی رنگ تشکیل می‌شوند مصونیت بخش 230 را دریافت می‌کند؟»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/some-biglaw-firms-decline-to-pay-for-twitter-checkmarks-while-scotusblog-takes-a-stand/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds