دسته‌ها
اخبار

برخی از وکلا افزایش قیمت دارند


بر،ب قیمت - قیمت های ترخیص ویژه در حین فروش هزینه کمتری داردچند هفته پیش، مقاله‌ای را منتشر کردم که در آن شرایطی را که ممکن است برای یک وکیل منطقی باشد که برای مشتریان مختلف نرخ‌های متفاوتی در نظر بگیرد، توضیح دادم. تا زم، که نرخ تعیین شده توسط یک وکیل معقول باشد، وکلا انعطاف پذیری دارند تا نرخ های متفاوتی را بر اساس نوع کاری که انجام می دهند، تجربه خود و سایر عوامل دریافت کنند. یکی از روش‌های جالب برخی از وکلا این است که بیشتر از موکلان هزینه می‌کنند که وکلا سرشان شلوغ‌تر است تا زم، که کار کمتری انجام دهند. مشابه سیاست‌های قیمت‌گذاری در شرکت‌های اشتراک‌گذاری، برخی از وکلا ممکن است هزینه‌های خود را بر اساس افزایش تقاضا برای خدمات خود در طول روز تغییر دهند.

من اولین بار این پدیده را زم، دیدم که در یک شرکت حقوقی متوسط ​​بودم. یکی از شرکا از من خواست تا در یک جلسه با یک مشتری جدید بنشینم، که واقعاً لذت بخش بود، زیرا قبلاً چنین تجربه ای را نداشتم، و می خواستم بدانم برقراری ارتباط با مشتریان در حین ورود به هواپیما چگونه است. موضوع مورد نظر را با مشتری در میان گذاشتیم و در نهایت بحث هزینه ها مطرح شد. شریک گفت که از مشتری جدید به میزان قابل توجهی بیشتر از آنچه که ما معمولاً از مشتریان دیگر هزینه می‌کنیم، هزینه می‌گیرد.

دلیلش را از شریک جویا شدم و او توضیح داد که شرکت شلوغ است و این باعث می شود که شریک پول بیشتری بگیرد. اگر مشتری راه می رفت، شرکت واقعاً دچار مشکل نمی شد زیرا ما قبلاً مشغول کاری بودیم که ما را برای آینده قابل پیش بینی مشغول نگه می داشت. همچنین به تازگی ده ها پرونده از یکی از مشتریان قدیمی ما به این شرکت اختصاص داده شده است، بنابراین در هر صورت انجام کار برای مشتری جدید برای ما دشوار خواهد بود. در نتیجه تقاضا برای خدمات حقوقی ما، شریک تصمیم گرفت که برای مشتری جدید هزینه بیشتری نسبت به آنچه در آن فروشگاه معمول بود، من، باشد.

البته برع، آن نیز صادق است. وکلا گاهی اوقات برای داشتن یک جریان ثابت کار تلاش می کنند، زیرا بسیاری از مسائل می توانند یکباره حل شوند و تلاش های توسعه ،ب و کار می تواند در یک دوره معین بی ثمر باشد. در نتیجه، حتی بهترین وکلا نیز ممکن است هر چند وقت یک بار به دنبال کار باشند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش احتمال گیر، کار اضافی با مشتری، کاهش قیمت است. بسیاری از مشتریان کوچک و متوسط ​​می‌خواهند از درآمد خود در برابر هزینه‌های حقوقی هنگفت محافظت کنند و به احتمال زیاد با وکیلی که می‌دانند می‌توانند به آن اعتماد کنند مراجعه کنند و نرخ معقولی نیز ارائه دهد.

یک بار، من در یک مغازه بیگلاو کارمند بودم و تیم ما به دلیل حل و فصل برخی از پرونده های بزرگ با کمبود کار مواجه بود. شرکا که ظاهراً به دنبال کاری بودند که ما را مشغول کند، کاری را با نرخ ساعتی کمتر از آنچه که معمولاً از مشتریان دریافت می شد پذیرفتند. شرکت Biglaw فقط بیشترین همکاران را برای کار بر روی پرونده منصوب کرد، زیرا نرخ های وعده داده شده به مشتری نزدیک به نرخ های معمولی همکاران جوان بود که باعث ایجاد ی،ری مشکلات در پرونده ها شد. با این حال، شرکا قطعاً تقاضای خدمات حقوقی ما را در قیمت هایی که در آن زمان از مشتریان دریافت ،د، گنجانده اند.

راه‌های دیگری نیز وجود دارد که گاهی اوقات وکلا قیمت‌های خود را برای دستیابی به اه، حقوقی خود تغییر می‌دهند. به ،وان مثال، اگر یک وکیل فکر می کند که رسیدگی به موکل ممکن است دشوار باشد، ممکن است نرخ بالاتری را دریافت کند. اگر مشتری دور شود، هیچ عشقی از بین نمی رود، اما اگر مشتری با پرداخت نرخ موافقت کند، این می تواند برخی از مشکلات کار روی این موضوع را برطرف کند. علاوه بر این، اگر یک وکیل از کار بر روی نوع خاصی از موضوع متنفر باشد، ممکن است برای جبران ناخوشایند بودن کار، نرخ بالاتری دریافت کند. در صورت ،وج موکل، حداقل وکیل نیازی به رسیدگی به موضوع ندارد، اما در صورت موافقت موکل، افزایش دستمزد می تواند هر گونه ناخوشایندی را جبران کند.

در مجموع، قیمت‌گذاری در صنعت قانونی می‌تواند به اندازه قیمت‌های سایر کالاها و خدمات پویا باشد. تقاضا برای خدمات حقوقی در یک دوره معین می تواند تأثیر قابل توجهی بر هزینه های حقوقی وکلا داشته باشد و وکلا می توانند از نرخ های خود برای دستیابی به اه، دیگر در فعالیت های خود استفاده کنند.


هدشات بزرگتر روتمنجردن روتمن شریک است موسسه حقوقی روتمن، یک شرکت حقوقی با خدمات کامل در نیویورک و نیوجرسی. او همچنین بنیانگذار دفترچه خاطرات بدهی دانشجویان، وب سایتی که در مورد نحوه پرداخت وام های دانشجویی خود بحث می کند. می تو،د از طریق ایمیل به اردن برسید [email protected].


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/some-lawyers-have-surge-pricing/