دسته‌ها
اخبار

برنامه کمک مالی سالانه ABE 300 هزار دلار به 12 پروژه نوآورانه ارسال می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. برنامه کمک مالی سالانه ABE 300 هزار دلار به…

دسترسی به عدالت

برنامه کمک مالی سالانه ABE 300 هزار دلار به 12 پروژه نوآورانه ارسال می کند

نوشته آماندا رابرت

افرادی که پولی را حمل می کنند که به آنها جایزه داده شده است

تصویر از Shutterstock.

مشتریان کم‌درآمدی که بیش از حد به دلیل بدهی‌ها، افراد ترا،تی و غیر دودویی که نیاز به کمک برای تغییر نام دارند، و جوان، که بی خانم، را تجربه می‌کنند، از جمله گروه‌هایی هستند که امسال توسط برنامه کمک هزینه فرصت‌های بنیاد وکلای آمریکا حمایت می‌شوند.

در اوایل این ماه، ABE اعلام کرد که نزدیک به 300000 دلار به 12 پروژه نوآورانه که بر بهبود دسترسی به کمک های حقوقی و تامین منابع برای جوامع محروم تمرکز دارند، اعطا کرده است. در حالی که این هفتمین سال متوالی برای ABE است برنامه اعطای فرصت، موسسه خیریه عمومی مستقل و غیرانتفاعی کمک های مالی سالانه را برای کمک به برنامه های خدمات عمومی، آموزشی و تحقیقاتی محلی و ملی برای بیش از 65 سال ارائه کرده است.

جوآن، مدیر اجرایی ABE گفت: «ABE به داشتن سابقه طول، در ارائه حمایت مالی به تلاش‌هایی در سراسر کشور که به مسائل حقوقی فوری که جوامع محروم را تحت تأثیر قرار می‌دهند و کمک به مردم برای درک نیازهای قانونی خود و دسترسی به سیستم قضایی برای حل آنها می‌بالد، افتخار می‌کند.» مارتین در الف بی،ه مطبوعاتی.

این دریافت کنندگان کمک هزینه فرصت 2023 هستند:

مرکز حقوقی آمارا، که وکالت حقوقی رایگان و دسترسی به خدمات حمایتی را برای افرادی که تحت تأثیر قاچاق ، قرار گرفته اند یا در کار ، در منطقه واشنگتن دی سی درگیر هستند، فراهم می کند. هدف آن توسعه ماژول‌های آموزشی مجازی برای کمک به متخصصان پزشکی، مجری قانون و سازمان‌های خدمات حقوقی در شناسایی بازماندگان قاچاق ، و مسائل قانونی است که با آن‌ها مواجه می‌شوند.

پروژه حمایت از پناهجویان، که بیش از 500000 پناهجو را در سراسر کشور با حمایت حقوقی و اجتماعی فراهم می کند. این سازمان از این کمک هزینه برای گسترش منابع قانونی خود در سطح ایالت برای پناهجویان استفاده خواهد کرد.

کمک حقوقی نبراسکاکه نرم افزار ورش،تگی را توسعه خواهد داد تا ظرفیت خود را برای کمک به مشتریان کم درآمدی که نیاز به کمک دارند از طریق کلینیک های ورش،تگی در نبراسکا توسعه دهد.

اتحاد عدالت ستاره تنها، یک سازمان حقوقی غیرانتفاعی مستقر در آستین، تگزاس که با جوانان و بزرگسالان جوان در سیستم قضایی کار می کند. هدف آن ایجاد و ارائه آموزش های آنلاین، فرم های تمرین و مواد تمرینی برای وکلای م،ع متهمان نوجوان است.

ائتلاف سیاسی ترا،تی ها ماساچوست، یک سازمان حمایتی که با جامعه ترنس، غیر دودویی و ،تی گسترده در ماساچوست کار می کند. در حال توسعه یک پلت فرم آنلاین برای کمک به اعضای جامعه با تغییر نام قانونی، نشانگر ،ت و اسناد هویتی است.

مرکز حقوقی منافع عمومی ممفیس، که هدف آن استفاده از این کمک هزینه برای راه اندازی یک برنامه جدید است که به اجاره کنندگان در تنسی کمک می کند اسناد، گردآوری و سازماندهی حقایق و شواهد مربوطه برای تلاش های خود حمایتی خود یا برای وکیل قانونی آنها.

مسیرهای موبایل، که به مهاجران در سراسر کشور کمک می کند تا از طریق فناوری تلفن همراه به اطلاعات قانونی قابل اعتماد دسترسی پیدا کنند. از این کمک هزینه برای گسترش دامنه دسترسی Hola Asistente، ابزار جدید مبتنی بر متن آن که با مشتریان در مورد پرونده ها و قو،ن مهاجرت آنها ارتباط برقرار می کند، استفاده خواهد کرد.

آزمایشگاه تصمیم گیری حقوقی دانشگاه ایالتی مونتک،، که به بررسی تصمیم گیری دادستان ها، متهمان و سایر فعالان حقوقی می پردازد. گروه تحقیقاتی مستقر در Montclair در نیوجرسی در حال توسعه ابزاری برای وکلایی است که به نوجوانان کمک می کنند تا فرآیند و عواقب ورود به دادخواست در پرونده های جنایی را درک کنند.

دوستان جدید زندگی جدید، یک سازمان مستقر در دا، که از نوجوانان، ،ن و کودکان آنها که قاچاق شده و مورد استثمار ، قرار گرفته اند حمایت می کند. این کمک هزینه به تامین مالی و ایجاد برنامه درسی برای کلینیک جدید وکالت حقوقی در محل کمک خواهد کرد.

منابع الهام بخش موفقیت و توانمندسازی، که در فورت ورث، تگزاس مستقر است و از جوانان و بزرگسالان جو، که در حال انتقال از مراکز نگهداری یا بی خانم، هستند حمایت می کند. هدف آن ایجاد یک جامعه آنلاین برای جوانان 18 تا 24 ساله است که نیاز به دسترسی به وکلای آگاه در قانون مسکن، حقوق مصرف کننده و حقوق مستاجران دارند.

دانشگاه نوادا در مدرسه حقوق ویلیام اس. بوید ، وگاس، که با مرکز کمک های حقوقی ج، نوادا و سایر ارائه دهندگان خدمات حقوقی برای میزب، دو روز حقوق جامعه همکاری خواهد کرد. این کمک هزینه از جلسات اطلاع رس، به سبک سالن اجتماعات، جلسات وکیل یک به یک و نمایشگاه های میز خدمات اجتماعی حمایت می کند.

افق ،ن و کودکان، یک سازمان مستقر در کنوشا در ویسکانسین است که به قرب،ان سوء استفاده ، و خانگی و خانواده های آنها پناهگاه، آموزش و سایر خدمات ارائه می دهد. در حال توسعه یک ابزار مبتنی بر وب و برنامه برای اتصال مشتریان به وکلا و فراهم ، فضایی برای جلسات مجازی و رسیدگی های دادگاه است.

ABE که در سال 1942 تأسیس شد، از طرح های بیمه ای برای اعضای وکیل ABA حمایت می کند که می توانند هر سود سهام موجود را به سازمان خیریه بازگردانند. ABE از این بودجه برای اعطای کمک های مالی برای حمایت از خدمات عمومی، برنامه ها و پروژه های آموزشی و تحقیقاتی مرتبط با قانون استفاده می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های کمک هزینه در دسترس است وب سایت ABE.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/abes-annual-grant-program-sends-300k-to-12-innovative-projects/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds