دسته‌ها
اخبار

برو ارتش، وکیل مخالف را شکست بده؟


بسیاری از سربازان ،اب‌بازی پ،تیکی ارتش سبز در بالای سطح و پس‌زمینه سفید، جدا شده، با سربازان پ،تیکی خارج از تمرکز در پس‌زمینه سازمان‌دهی شده‌اند.به ،وان نوعی مورخ، من به روش های بی شماری که ارتش در مکان های غیرمنتظره ظاهر می شود، علاقه مند شده ام. گاهی اوقات آنها در مکان هایی ظاهر می شوند که نیاز مبرمی به دموکراسی دارند اتفاقا روغن داره. گاهی اوقات در استادیوم های ورزشی حاضر می شوند. مورد علاقه شخصی من گوشت ، ارتش علیه نیروی دریایی است که به وضعیت میم رسیده است:

اما نقطه پاپ آپ غیرمنتظره ای که برخی از بزرگترین پیامدهای قانونی را دارد؟ دادگاه عالی. از USA Today:

برخی از بزرگ‌ترین مسائلی که در هفته‌های اخیر در دادگاه عالی مطرح می‌شوند – از اقدامات مثبت به حقوق LGBTQ – یک موضوع مش، را در اسناد خود نشان داده اند: آنها علاقه گروه هایی را که با ارتش پیوند دارند جلب کرده اند.

در نبردی پرمخاطب بر سر یک طراح گرافیک که می‌خواهد آن را رد کند ساخت وب سایت برای عروسی همجنس گرایانگروهی به نمایندگی از اعضای خدمات LGBTQ می ترسند تصمیم دادگاه به خانواده های همجنس گرا و ،بین که در پایگاه های روستایی آمریکا منصوب شده اند آسیب برساند. در یک مورد در مورد قدرت ایالت ها برای تعیین قو،ن انتخاباتیگروهی از ژنرال ها و دریاسالاران بازنشسته نگران «آرامش های مدنی» در انتخابات رقابتی «منجر به مداخله نظامی» هستند.

حالا اینها برخی از استدلال های شفاهی هستند که می خواهم روی آنها بنشینم. در مواردی که ارتش طرف نامشخصی در دعوا نباشد، آنها حضور خود را از طریق amicus brief اعلام کرده اند.

[Carter] گزارش فیلیپس، از طرف رهبران نظامی بازنشسته مانند ژنرال اچ. نورمن شوارتسکف و ژنرال وسلی کلارک، استدلال کرد که فقدان تنوع در ارتش افسران در دوران ویتنام به ارتش آسیب رساند. رهبران بازنشسته گفتند که بهترین راه حل، ترویج تنوع در آکادمی های خدماتی و به طور کلی آموزش عالی بود.

ا،ریت 5-4 در نظر خود به بریف استناد ،د.

فیلیپس گفت: «این یک داستان خارق‌العاده بود که حقیقت داشت. فکر می‌کنم تعدادی از قضات را کمی غافلگیر کرد، زیرا این داست، نبود که ،ی قبلاً گفته بود.»

در مذاکرات با محوریت CMR (روابط نظامی غیرنظامی)، یکی از آماده باش ها ذکر این نکته است که ارتش یکی از اولین نهادهای ،تی بود که تبعیض‌زدایی کرد. با توجه به آن، چندان تعجب آور نیست که بد،م منافع نظامی هنوز در مورد اقدامات مثبت، حقوق رای و برابری ازدواج پابرجاست.

منافع نظامی با چتر نجات به پرونده های دادگاه عالی در مورد حقوق LGBTQ، انتخابات [USA Today]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/go-army-beat-opposing-counsel/