دسته‌ها
اخبار

بر اساس نظرسنجی، تنها 58 درصد از وکلای زن در BigLaw مشاغل حقوقی را برای دختران خود توصیه می کنند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. تنها 58 درصد از وکلای زن در BigLaw…

،ن در قانون

بر اساس نظرسنجی، تنها 58 درصد از وکلای زن در BigLaw مشاغل حقوقی را برای دختران خود توصیه می کنند

نوشته دبرا کاسنس وایس

تیم ،ن در سیلوئت

تصویر از Shutterstock.

بر اساس نظرسنجی از نزدیک به 200 وکیل زن توسط ارائه‌دهنده اطلاعات حقوقی Leopard Solutions، تعادل بین کار و زندگی هنوز برای وکلای زن شاغل در BigLaw یک مسئله است.

بیش از 80 درصد از وکلای زن مورد بررسی گفتند که قانع‌کننده‌ترین دلیل برای ، شرکت BigLaw، تعادل بهتر بین کار و زندگی است.

“برای ،، که BigLaw را ، ،د، پاسخ های آنها کاملاً افسرده کننده بود.” خلاصه اجرایی می گوید. «بیشتر به فقدان حمایت قاطع در ارائه مرخصی زایمان یا مراقبت از کودک و استرس ناشی از تعیین ساعت‌های قابل پرداخت بالا اشاره ،د. برای ،، که هنوز در BigLaw کار می‌کنند، پاسخ‌هایشان دوپاره بود و نشان می‌داد که سیاست‌ها و شرکت‌ها می‌توانند در رفتارشان با ،ن بسیار متفاوت باشند.»

Law.com نتایج نظرسنجی را در داست، که توسط بالاتر از قانون. بی،ه مطبوعاتی 3 می اینجاست.

بر اساس گزارش Law.com، تنها 58 درصد از وکلای زن گفتند که برای دخترانشان شغل وکالت را توصیه می کنند.

وکلای زن که شغل وکالتی را توصیه نمی‌کنند، می‌گویند: «آن‌ها چیزی را که هنوز تجربه می‌،د، ی،ی ،ت‌گرایی، دوست نداشتند. طبق گزارش نظرسنجی با ،وان، همان تجربیاتی که مادرانشان در دهه 80 داشتند چالش های ،ن در BigLaw.

این نظرسنجی به دنبال پاسخ‌هایی از وکلای زن بود که در حال همکاری در 200 شرکت حقوقی پردرآمد کشور بودند. هفتاد و هشت درصد از پاسخ دهندگان بین 25 تا 35 سال سن داشتند، در حالی که 21 درصد بین 35 تا 44 سال سن داشتند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/only-58-of-female-lawyers-in-biglaw-would-recommend-legal-careers-for-their-daughters/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds