دسته‌ها
اخبار

بنیانگذار صرافی کریپتو می گوید: سالیوان و کرامول مرا تحت فشار قرار دادند تا برای FTX ورشکستگی کنم.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. سالیوان و کرامول من را تحت فشار قرار دادند تا پرونده‌اش را بدهم…

شرکت های حقوقی

بنیانگذار صرافی کریپتو می گوید سالیوان و کرامول مرا تحت فشار قرار دادند تا برای FTX ورش،تگی کنم.

نوشته دبرا کاسنس وایس

ساموئل بنکمن-فرید، بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال FTX، سالیوان و کرامول را متهم می کند که او را تحت فشار قرار داده تا به دنبال حمایت از ورش،تگی شرکتش باشد و پس از تلاش برای پس گرفتن مجوز، اسنادی را برای معرفی مدیر عامل جدید ارائه کند.

Bankman-Fried ادعا می کند که پس از موافقت با نامزد ، متخصص بازسازی، جان ری به ،وان مدیر عامل، بودجه بالقوه ای را برای “کمک به کامل ، مشتریان” به دست آورده است. بانکمن-فرید گفت که او سعی کرد این تصمیم را لغو کند اما به او گفتند که خیلی دیر شده است. ری درخواست حمایت از ورش،تگی فصل 11 را داد و سالیوان و کرامول را به ،وان مشاور حقوقی منصوب کرد.

بانکمن-فرید این ادعاها را در شهادت آماده کنگره برای 13 دسامبر مطرح کرد که به دلیل دستگیری او در روز قبل هرگز ارائه نشد. فوربس شهادت را چاپ کرد اینجا (در فرم قابل جستجو موجود است اینجا) و خلاصه “11 ،مت آبدار” اینجا.

این مجله ی وال استریت و Law.com به دنبال داستان

،ت ایالات متحده Bankman-Fried را متهم می کند که از تجارت FTX به ،وان یک پلت فرم امن برای تجارت دارایی های رمزنگاری شده در حالی که پول سرمایه گذاران را به صندوق سرمایه گذاری خصوصی خود هدایت می کند، متهم می کند. FTX اعلام ورش،تگی کرد بر اساس گزارش قبلی نیویورک تایمز، 11 نوامبر پس از افزایش سپرده‌ها، 8 میلیارد دلار وجوه از دست رفته مشتریان را نشان داد.

Bankman-Fried به کلاهبرداری و توطئه بر مشتریان و وام دهندگان متهم شد.

شهادت بانکمن-فرید می‌گوید که فشار برای ثبت سریع ورش،تگی فصل 11 از سوی سالیوان و کرامول، یکی از شرکت‌های حقوقی خارجی اصلی FTX، و یکی از شرکای سابق آن، انجام شده است. مشاور عمومی FTX ایالات متحده راین می،، طبق قانون بلومبرگ.

بانکمن-فرید گفت که 19 صفحه اسکرین شات دارد که فشار برای تشکیل پرونده را نشان می دهد.

بانکمن-فرید در شهادت گفت: «آنها از سرسخت تا عدم تعادل ذهنی متغیر هستند. آنها همچنین با بسیاری از دوستان، همکاران و اعضای خانواده من تماس گرفتند و آنها را تحت فشار قرار دادند تا من را برای تشکیل پرونده تحت فشار قرار دهند که برخی از آنها از نظر روحی تحت فشار قرار گرفتند. برخی از آنها با گریه به سمت من آمدند.»

به گفته بانکمن-فرید، سالیوان و کرامول ری را که به خاطر کارش در املاک ورش،تگی انرون مشهور بود، برای اداره تیم فصل 11 انتخاب ،د. در ساعات اولیه صبح 10 نوامبر، Bankman-Fried گفت، او بر روی یک پیوند DocuSign که ری را به ،وان مدیر عامل شرکت معرفی می کرد، “بر خلاف قضاوت بهتر من” کلیک کرد.

Bankman-Fried ادعا کرد: «کمتر از 10 دقیقه بعد، من یک پیشنهاد بودجه بالقوه میلیاردها دلاری دریافت کردم تا به کامل ، مشتریان کمک کنم. چند دقیقه بعد، به وکیل خود دستور دادم که سند را لغو کند. برای من روشن شده بود که این بهترین راه برای جلو نیست. … وکیل من چند دقیقه بعد به من اطلاع داد که خیلی دیر شده است،” بانکمن-فرید گفت.

Bankman-Fried گفت که ری برای فصل 11 برای همه نهادهای FTX، “از جمله یک نهاد کاملاً حلال ایالات متحده، FTX US” ثبت نام کرده است.

بخش روابط رسانه ای سالیوان و کرامول بلافاصله به درخواست ژورنال ABA برای اظهار نظر، که از طریق ایمیل و پست صوتی انجام شده بود، پاسخ نداد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/bankman-fried-sullivan-cromwell-pressured-me-to-file-for-ftx-bankruptcy/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds