دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس-وکیل تان

شجاعت و در عین حال صبور بودن که البته برای یک وکیل خانم در انجام حرفه وکالت به جهت مسائل و شرایط برخی پرونده ها، شجاعت بیشتری می طلبد. دعاوی منابع طبیعی و اراضی ملی شامل دعاوی حقوقی یک جانبه ملی شدن منابع طبیعی و تشخیص اراضی ملی از مستثنیات می باشد همچنین تصرفات غیرقانونی افراد در اراضی ملی سبب… برای اینکه موضوع فریب در ازدواج مطرح شود و پیگیری‌های لازم در این باره انجام گیرد، دخالت یک وکیل خانواده آگاه و کاربلد در این حوزه، لازم و ضروری است چرا که؛ موضوع… مواد مخدر به موادی گفته می شود که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که سیستم عصبی بدن انسان مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌ کند. مواد مخدر دارای دو دسته مواد مخدر صنعتی و مواد مخدر طبیعی می باشند. مجازات مربوط به مواد مخدر صنعتی به دلیل عوارض بالای مصرف آن، بیشتر می باشد.

دکتر محسن یکتن خدایی وکیل پایه یک دادگسترى عضو کانون وکلا مرکز قاضی بازنشسته متخصص در امور قراردادهاى داخلى و بین المللى ،امور حقوقی ،کیفری،ثبتی، بانکی و دیوان عدالت اداری. وکیل پایه یک دادگستری مجرب و مورد اعتماد به لزومات زندگی جامعه ما تبدیل شده است. موسسه حقوقی صلح صدرا متشکل از بهترین وکیل پایه یک در تهران می باشد. در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید.

  • در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند.
  • بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید.
  • آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است.
  • بهترین وکیل تهران در حامیان عدالت می تواند سیر طلاق را با توجه به تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند.
  • چنان چه قصد داریدبهترین وکیل حقوقی در تهرانرا انتخاب کنید بررسی که آیا ویژگی های زیر را دارد یا خیر.

محمد مومن زاده وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز متخصص در پرونده های کیفری،ملکی،قراردادها،ارث وخانواده،مواد مخدرو… برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند. هر بخش از دعاوی حقوقی مانند وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل املاک، وکیل کیفری و…. نیازمند بهترین وکیل در همان زمینه می باشد که تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با سابقه و تجربه چند ساله و با کمک بهترین وکلای تهران در تمام زمینه های حقوقی می تواند پرونده شما را به سرانجام برساند. متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند. جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند.

بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. که بعد از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه به رشته حقوق و فارق‌التحصیلی، آزمون مخصوص برای شروع شغل خود و اخذ پروانه وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ⚖️【آپدیت1401】

اما در تعریف وکیل باید گفت، گاهی شخصی شرایط لازم برای انتخاب وکیل (چه دادگستری و چه مدنی) را ندارد و این امر را به یک وکیل یا شخص دیگری محول خواهد کرد تا به نیابت و از جانب او وکیلی انتخاب کند. برای مثال هنگامی که شخصی در زندان است و نیاز به خدمات وکیل پایه یک دادگستری دارد. در این شرایط برای اخذ وکالت به شخصی وکالت خواهد داد تا او قرارداد وکالت دادگستری را با وکیل به امضا رساند. به این حالت در اصطلاح گفته می‌شود که وکیل مع الواسطه انتخاب شده است.

وکیل آنلاین+ ۱۰۰٪ تخصصی و رایگان

وکلا برای انجام وکالت باید پروانه وکالت داشته باشند و در این رشته تحصیل کرده باشند. وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. هر فردی که در جریان دادرسی قرار می‌گیرد حق داشتن وکیل را دارد. در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند. در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد.

در دیوان عدالت اداری معمولا افراد زیادی در این رابطه مشغول به فعالیت بوده و هر کدام در بخش های متفاوتی مشغول به کار می باشند و وظایف مربوط به خود را دارند. یکی از مهم ترین کارکنان دیوان عدالت اداری قضات می باشند که استخدام و به کار گیری انها بر خلاف سایر کارکنان این سازمان قضائی دارای دشواری های بیشتری می باشد . به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند. این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند . وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند.

برای شرکت در این آزمون شرایطی مقرر شده که فارغ‌التحصیلان با در نظر گرفتن این شرایط امکان حضور در آزمون را دارند. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری و دیگر دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر و مداوم دارد. شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید.