دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکیل تان

و از اونجایی که پرونده جریانی کمتری دستشون هست عموما پیگیری شون برای پرونده شما بهتره ، پس تنها صرف کاراموزی و پایه یکی نمیشه تصمیم گیری کرد . یک وکیل خوب می‌تواند نقش یک پزشک مورد اعتماد را برای شما داشته باشد باید برای بهترین نتیجه ها و بدون دردسر سراغ بهترین‌ها بروید. وکلا با توجه به گسترده بودن عالم حقوق و موارد گوناگون، ناخودآگاه به سوی گرایش خاصی سوق پیدا می کنند.

  • البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند.
  • این روزها حضور یک وکیل در زندگی هر شهروند ضروری است و بهتر است ما بین آشنایان خود تحقیق کنیم تا به شماره وکیل در تهران دسترسی داشته باشیم.
  • برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند.
  • حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند.
  • پرونده های مواد مخدر بسیار مهم اند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت.

اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید. مقاله های حقوقی متعدد که در نشریه های داخلی به چاپ رسیده است. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد. دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و …

وکیل دعاوی حقوقی در تهران

صرفا افرادی حق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا را دارند که حائز این شرایط باشند. صرفا اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوقی، فقه و حقوق و یا معادل هر یک در دروس دانشگاهی و حوزه‌ای هستند، می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند. هر سال معمولا در اواسط بهمن‌ماه، آزمون وکالت برای یک بار در سال برگزار می‌گردد و فارغ‌التحصیلانی که تمایل به اشتغال در حوزه وکالت در مراجع دادگستری را دارند، باید در این آزمون شرکت نمایند. همانگونه که ذکر شد، پیش‌نیاز دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری شرکت در آزمون وکالت و کسب نمره قبولی در این آزمون است تا بتوان در دوره کارآموزی راه یافت.

شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود. در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است. یکی از مؤثرترین و مفید ترین روش ها به جهت اثبات بی ‌گناهی در قاچاق مواد مخدر، عدم وجود سابقه قبلی برای این نوع جرم ها می باشد. کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و همسایگانی که در اطراف خود دارد یکی از کشور هایی می باشد که در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر قرار دارد. باید بدانید که مواد مخدر به هر گونه ماده خالص یا ترکیبات شیمیایی می گویند که در کلیه کشورهای جهان و حتی کشور ایران مرتکبین و قربانیان بسیار زیادی دارد. آگاهی به مسائل قضایی و علم به اینکه قانون مدنی در هر بخش از فعالیت‌های اجتماعی چطور وضع شده به ما کمک می‌کند کمتر دچار خطا شده و وارد سیکل معیوب پرونده‌های قضایی نشویم.

بهترین وکیل در تهران

برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند. این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند. در موسسه حقوقی حامیان عدالت شما می توانید از تخصص وکلایی که در تهران هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای تهران که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در تهران مشاوره بگیرید.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو دادگستری ؟

در بعضی اوقات بعضی از افراد ممکن از ناآگاهی یک سری افراد سوء استفاده کنند و خود را وکیل پایه یک دادگستری و یا بهترین وکیل تهران معرفی کنند و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از انان دریافت کنند. سایت های اینترنتی و سامانه‌های حقوقی مورد اعتماد نیز یکی از راه های انتخاب وکیل است که معمولا وکلای برجسته و با تجربه‌ای در سایت‌های معتبر مشغول فعالیت بوده و حوزه فعالیتی آنان نیز مشخص شده است. تحقیق و پرس و جو از افرادی که پرونده‌های مشابه پرونده شما داشته‌اند نیز می‌تواند در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تاثیر گذار باشد.