دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل در شیراز جستجوی وکیل-وکیل تان

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر شیراز و در پرونده های ملکی پنج سال سابقه فعالیت دارد. گسترده بودن موضوعات حقوقی باعث شده‌است که تسلط یک فرد به تمامی‌ حوزه‌های تخصصی غیرممکن باشد. در انتخاب وکیل در شیراز برای مشاوره، وکیلانی را انتخاب کنید که در حوزه مشکل شما تبحر و تخصص لازم را داشته باشند. شما می‌توانید با برقراری تماس یا ارتباط آنلاین با وکیلان متخصص درباره مشکل حقوقی خود صحبت کنید.

  • شما می‌توانید با برقراری تماس یا ارتباط آنلاین با وکیلان متخصص درباره مشکل حقوقی خود صحبت کنید.
  • یکی از پیچیده‌‌ترین و در عین حال رایج‌ترین نوع دعاوی، دعاوی اثبات مالکیت است.
  • ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند.
  • از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است.
  • با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. الان از بقیه وکلا هم خواهشمندیم همینگونه واقعیت پرونده ها رو به موکل هاشون بگن. قرار گرفتن در مسیر و مشکلات حقوقی و کیفری بسیار سخت و طاقت فرسا است.

دادسرا و دادگاه نظامی

دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. این در حالی است که برخی دیگر از وکلای دادگستری نیز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار و دعوت شده‌اند. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است.

اخذ سند مالکیت

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

حقوق مالکیت فکری

در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. سایت وکیل از ما با فراهم اوردن گزیده ای از بهترین وکیل در شیراز، این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا راحت تر بتوانند وکیل موردنظر خود را انتخاب کنند. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند.