دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️-وکیل تان

ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود. در باور عموم سرقفلی و حق کسب و پیشه یکی است، اما از منظر قانون این دو مسئله با هم فرق دارند. در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود.

  • از این رو دقت داشته باشید که یک وکیل خوب باید در کارش تعهد، صداقت و وجدان داشته باشد تا موکل با خیالی آسوده پرونده خود را به او بسپارد و دیگر نگرانی نداشته باشد.
  • اگر با یک مشکل حقوقی در شهر بزرگ مشهد رو به‌رو شده‌اید و به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، قبل از هرچیز باید با یکی از بهترین وکیلان مشهد صحبت کنید.
  • همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند.
  • این وکیل متخصص در زمینه‌های حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری پروندهای مختلف را قبول می‌کند و شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده پرونده‌تان را به دست او بسپارید.

وب سایت هزار وکیل برای هر کدام از وکلا و موسسات حقوقی مشهد صفحه ایی اختصاصی و جداگانه به منظور درج آگهی های خود قرار داده است این صفحه از وب سایت هزار وکیل محل درج آگهی های وکلا و موسسات حقوقی در مشهد میباشد. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید. برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید.

همان طور که شما عزیزان اطلاع دارید همه اشخاص در زندگی خویش قطعا چندین و چند بار فعالیت های ملکی انجام داده اند و می دهند، این فعالیت و امور ملکی شامل موارد مختلف و بسیار متعددی می شوند، من جمله خرید و فروش و رهن و اجاره و غیره… اما در این بین ممکن است که مشکلاتی هم ایجاد شود. از این جهت باید بدانید که با این مشکلات چگونه باید روبرو شوید و چگونه هر چه سریع تر به آن ها را به اتمام برسانید. بهتر است اطلاع داشته باشید که واژه ملک یک کلمه عربی است که وارد لغت نامه فارسی شده است. به تمامی دارایی های غیر منقول که در ردیف ملک قرار قرار بگیرند و انواع مختلفی دارند ملک گفته می شود.

سامانه حقوقی دارالوکیل

در این مورد حضور زن در دادگاه بررسی اعسار واجب نیست اما از طرفی زوجه می‌تواند با حضور خود حقایقی که زوج گاها قصد دارد از قاضی پنهان نماید را روشن کرده و در صورت لزوم مدارک کافی برای صحت ادعای خود مبنی بر توانایی زوج در پرداخت مهریه را به دادگاه تسلیم نماید. طبق قانون زمانی مشخص شده است که شخص با رسیدن به این سن به اهلیت رسیده و به عنوان یک شخص بالغ می‌تواند برای تمامی‌حقوق خود شخصا اقدام نماید. این سن طبق قانون اسلامی‌برای دختران ۹ سال تمام و برای پسران ۱۵ سال تمام ذکر شده است. عقد ازدواج پایبندی و تعهدی برای زوجین در پی دارد اما اگر شرایطی به وجود آید که تحمل زندگی مشترک و دوام آن سختی زیاد و مشقت فراوان برای زوجه ایجاد کند به گونه ای که تحمل آن مشکل باشد اصطلاحاً به آن عسر و حرج می گویند. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید.

معیار‌های سایت وکیل پایتخت جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل مشهد متعدد می‌باشد. عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند. ما در این مجموعه همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بریم تا با معرفی اصلح‌ترین وکلا بتوانیم به کاربران گرامی کمک شایان نماییم. آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند.

این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد. از این جهت سایت مشاوره حقوقی موسسه حقوقی داوری عدالت گستر از ابتدای سال 1397 با هدف پاسخگویی تخصصی دقیق به سوالات حقوقی و قضایی فعالیت خود را آغاز کرد. اگر با یک مشکل حقوقی در شهر بزرگ مشهد رو به‌رو شده‌اید و به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، قبل از هرچیز باید با یکی از بهترین وکیلان مشهد صحبت کنید. یک وکیل خوب در مشهد باید قبل از قبول پرونده با موکل خود به طور کامل راجع به پرونده صحبت کند و تمام جزئیات را بررسی کند. در حال حاضر وکلا و موسسات حقوقی زیادی در مناطق مشهد فعال هستند و برای دفاع از پرونده های شما آماده انعقاد قرارداد هستند، در پایین لیستی از مناطق شهر مشهد که این وکلا و موسسات حقوقی در آن فعالیت دارند در اختیار شما قرار می گیرد. به جهت آغاز و شروع رسیدگی به پرونده کیفری لازم است که شاکی با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند.

شماره تماس وکیل در مشهد

اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است.

شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است. این بدان معناست که وکلای دادیاران همواره سعی کرده اند صداقت و تعهد را پیشه حرفه خود قراردهند. لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های کیفری، خانواده و دادگاه انقلاب، داوری در پرونده های بسیار حقوقی و همچنین مشاور حقوقی شرکت های ساخت و ساز برج های باران در مشهد و … از سوابق ایشان است. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد.