دسته‌ها
اخبار

به خواندن بیشتر از استدلال های شفاهی کتانجی براون جکسون علاقه مندید؟ امیدوارم از خاطراتش خوشتون بیاد


مجلس سنا جلسات تایید دادگاه عالی را برای کتانجی براون ،ون برگزار می کند

(ع، از چیپ سومودویلا/گتی ایماژ)

در طول نامزدی او برای دیوان عالی، تقلای دیوانه‌واری برای یافتن مقداری خاک واقعی در کارنامه درخشان کتانجی براون ،ون وجود داشت. او پس از تصاحب کرسی قانونی خود در بالاترین دادگاه کشور، تماشاگران را با زیرکی قانونی خود و سؤالاتی که مستقیماً به اصل موضوع می رسد، خیره می کند. این فقط میل به دانستن بیشتر در مورد او را افزایش داده است. رشد برای اولین زن سیاهپوست قاضی دادگاه عالی چگونه بود؟ او به چه ،ی نگاه کرد؟ آیا او نمایش Living Single را به دوستان ترجیح می دهد؟ در حالی که مطمئن نیستم به همه این سؤالات پاسخ داده شود، مطمئن هستم که حداقل یکی از آنها در خاطرات آینده او مورد بحث قرار خواهد گرفت. از وکیل ایندیانا:

کتانجی براون ،ون، قاضی دیوان عالی کشور در حال کار بر روی یک کتاب خاطرات است. ،ون، اولین زن سیاه پوستی که به دادگاه منصوب شد، این کتاب را «دوست داشتنی» می نامد.

،ون در بی،ه‌ای که روز پنجشنبه توسط Random House منتشر شد، گفت: سفر من یک سفر بعید بوده است.

«اما راه را ،ن و مردان شجاعی هموار ،د که من در رکاب آنها رزمندگان جاده‌ای خود را مانند پدر و مادرم قرار دادم، و همچنین مشاهیر در قانون، که درخشش و صلابتشان راه مرا روشن کرد. این خاطرات، سابقه عمومی زندگی من را با چیزی که کمتر شناخته شده است، پیوند می دهد. این یک حسابداری شفاف خواهد بود از آنچه برای ارتقاء در رده های حرفه وکالت لازم است، به ویژه به ،وان یک زن رنگین پوست با نامی غیرعادی و به ،وان یک مادر و همسری که در تلاش برای تطبیق خواسته های یک حرفه پرمخاطب با نیازهای خصوصی عزیزانم.»

من واقعا مشتاقانه منتظر بخش نامگذاری هستم. من یک بار در حال انجام یک رویداد خدمات اجتماعی بودم و دیدم که یک مربی “خوب” از یکی از دانش آموزان ما نام آنها را پرسید. شاگرد همانطور که انتظار می رفت به او گفت. پنج ث،ه پس از شنیدن این نام برای اولین بار، همیارم پرسید که آیا می‌توانند به جو، که به تازگی با آن آشنا شده‌اند نام مستعار جدیدی بگذارند تا کار را کمی برای خود آسان‌تر کنند. از آنجایی که هیچ کدام از آن ها را نداشتم، به دانش آموزم گفتم که بخشی از بزرگ شدن و اجتماعی بودن شامل یادگیری نام می شود. اگر مردم بتوانند نام‌هایی مانند چاکوفسکی، نیچه، داستایوفسکی، پال،وک، و همه نام‌هایی را که به نظر می‌رسد مانند مهدکودک‌هایی است که پیانو می‌نوازند پس از یک جعبه آب میوه‌گیری بیش از حد به دست بیاورند، می‌توانند نام او را نیز یاد بگیرند. و ارزش آن را دارد زیرا نامگذاری تنها چیزی نیست که بر تصویر کودکان از خود تأثیر می گذارد، بلکه می تواند به آینده شغلی آنها در بزرگسالی نیز آسیب برساند.

ما متوجه شدیم که تبعیض بین شرکت ها بسیار متفاوت است.

به طور متوسط، نام‌های سیاه‌پوست متمایز حدود 10 درصد کمتر احتمال دارد که با آنها تماس گرفته شود، اما برخی از شرکت‌ها تبعیض‌های بیشتری قائل می‌شوند. در واقع، 20 درصد از شرکت ها حدود 50 درصد از کل تبعیض را تشکیل می دهند! pic.twitter.com/ZBTjiFldzj

— ایوان رز (@evankrose) 26 جولای 2021

و فکر کنیم که مردم در مورد چیزی به سادگی یک دعای خیر با تبعیض روبرو می شوند.

تاریخ اکر، برای «Lovely One» مشخص نشده است. ،ون 52 ساله با نام Ketanji Onyika Brown متولد شد. ،وان کتاب برگرفته از ترجمه ،یسی Ketanji Onyika است، نامی که توسط عمه ای که در آن زمان یک کارگر سپاه صلح در غرب آفریقا بود، پیشنهاد شده است.

نه تنها این یک نام دوست داشتنی – جناسی کاملاً هدفمند – یک ،وان جهنمی برای شروع کار به ،وان یک نویسنده است.

رندوم هاوس در معرفی کتاب ،ون آن را داست، خواند که او با «صداقت تازه، شوخ طبعی و گرمی» تعریف می‌کند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «جاستیس ،ون خوانندگان را به زندگی و دنیای خود دعوت می‌کند و تجربیاتی را که او را شکل داده است، از بزرگ شدن در میامی با والدین معلمی که در طول دهه 1960 موانع را ش،تند تا تقویت صدای او به ،وان یک قهرمان سخنوری. انجام پیشرفت‌ها و شرکت در جنبش‌های دانشجویی محوری در هاروارد برای ایجاد تعادل بین شادی‌ها و خواسته‌های ازدواج و مادری در حین پیشرفت در قانون بزرگ – و در نهایت، تاریخ‌سازی پس از پیوستن به عالی‌ترین دادگاه کشور.

من مشتاقانه منتظر خواندن آن هستم! یا حداقل Quimbee آن. خاطرات دادگستری دیوان عالی به ،وان دستوری به حساب می آیند، درست است؟

جاستیس ،ون در حال کار بر روی یک خاطره با ،وان “دوست داشتنی” [Indiana Lawyer]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. ال،ای رفتاری دانشکده حقوق برای T14 های تند. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/interested-in-reading-more-than-justice-ketanji-brown-jacksons-،-arguments-i-،pe-you-like-her-memoir/