دسته‌ها
اخبار

به صورت کتبی دریافت نکردید؟ نویسنده کتاب “اعتمادهای سازنده دعوی” می گوید ممکن است هنوز راهی وجود داشته باشد.


  1. صفحه اصلی
  2. کتابخانه حقوق مدرن
  3. به صورت کتبی دریافت نکردید؟ هنوز ممکن است…

کتابخانه حقوق مدرن

به صورت کتبی دریافت نکردید؟ نویسنده کتاب “اعتمادهای سازنده دعوی” می گوید ممکن است هنوز راهی وجود داشته باشد.

نوشته لی را،

“اگر آن را به صورت مکتوب نداشته باشید، بد شانس هستید.” این حکمت رایجی است که از قضات تلویزیون، عموهای مفید، دوستان خوش نیت و حتی وکلا در زندگی خود خواهید شنید. اما در حالی که گرفتن یک توافق نامه به صورت کتبی بهترین روش است، در برخی موارد شما – یا مشتریانتان – ممکن است گزینه های بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید برای اجرای یک توافق نامه نانوشته داشته باشید.

جلد کتاب(هنر روی جلد توسط اندرو آلکالا/ABA)

در حالی که اصل اساسی اساسنامه تقلب بر این است که قراردادها باید نوشته و امضا شوند تا اجرا شوند، ابزاری برای ایجاد استثنا وجود دارد. این ابزار توسط پل گلدن در کتاب جدیدش به تفصیل بیان شده است. طرح تراست های سازنده دعوی: آ،ین راه حل در مبارزه با بی عدالتی و بی عدالتی. گلدن، که تجربه گسترده ای در زمینه املاک و امانت و قانون املاک دارد، معتقد است که تعداد کمی از وکلا از مزایای بالقوه تراست های سازنده آگاه هستند.

در این ،مت از کتابخانه حقوق مدرن، گلدن مفهوم اعتماد سازنده را برای لی راو، مجله ABA توضیح می دهد. اعتماد سازنده یک «داستان حقوقی» است، جایی که (به طور کلی) قاضی تصمیم می‌گیرد که بین دو طرف با رابطه‌ای که می‌توان اعتماد را فرض کرد، خیانت فاحشی به آن اعتماد و غنی‌سازی ناعادلانه به خیانت‌کننده صورت گرفته است. سپس قاضی می تواند عطف به م،ق اعلام کند که حتی بدون قرارداد کتبی، یک متهم نسبت به قرب، وظیفه امانتداری داشته و اموال قرب، باید به آنها مسترد شود.

گلدن در این کتاب می‌نویسد: «شریک‌های خائن، دوست‌دخترهای جوینده طلا، پیرزن‌هایی که برای تهیه وصیت‌نامه منصفانه فریب می‌خورند، و قتل آشکار قدیمی». «اینها موضوع اعتمادهای سازنده بوده و خواهند بود. حقایق در برخی از موارد اعتماد سازنده به قدری ظالمانه است که فرد اغلب احساس می کند که یک فضول است، اما بدون شرم.

گلدن مزایای ویژه یک اعتماد سازنده و همچنین دفاعیاتی را توضیح می دهد که اگر مشتری شما موضوع یک ادعای اعتماد سازنده باشد، می تواند انجام شود. حوزه های قضایی مختلف استانداردهای متفاوتی برای تراست های سازنده دارند، و گلدن و راو، وضعیت آزمون 4 شاخه ای نیویورک را به تفصیل مورد بحث قرار می دهند. ا،ر تراست های سازنده بر اساس قانون قضائی هستند، اما برخی از ایالت ها قانون مدنی در مورد آنها دارند. گلدن توصیه هایی به وکلایی ارائه می دهد که به دنبال استفاده از یک استدلال اعتماد سازنده هستند، و مسائل رایج محاکمه ای را که ممکن است با آن ها روبرو شوند فهرست می کند، از جمله اینکه چگونه قاضی را متقاعد کنند که قدرت عمل برای جلوگیری از ادامه بی عدالتی عمیق را دارند.

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ کتابخانه حقوق مدرن در چندین سرویس شنیداری پاد،ت در دسترس است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

در این پاد،ت:



<p>پل گلدن</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top;”/><br />
<small/></p>
<p>پل گلدن</p>
</div>
<p>پل گلدن یک وکیل حقوقی در نیویورک و شریک در دفتر شرکت Coffey Modica O’Meara در منهتن است.  او شریک سابق Hagan، Coury & Associates است که به مدت 25 سال در زمینه استیناف، دعاوی حقوقی بیمه، دعاوی حقوقی املاک، دعاوی تجاری و دفاع از صدمات شخصی کار کرده است.  یکی از علایق خاص او موارد اعتماد سازنده است.  از آنجایی که کتابی در این زمینه وجود نداشت، کتاب خود را نوشت.  او با موفقیت در مورد ده ها پرونده استیناف بحث کرده است، از جمله دو مورد در دادگاه عالی نیویورک، دادگاه استیناف.  او حتی در موارد متعددی که موکلانش سند ثبتی نداشتند، با موفقیت به مالکیت ملکی برای مشتریان خود دست یافت.  گلدن همچنین چندین مقاله حقوقی برای نشریات مختلف نوشته است، در ک، های آموزش حقوقی مستمر تدریس کرده و در دانشکده های حقوق ژاپن سخنر، کرده است.  گلدن JD خود را از دانشکده حقوق دانشگاه ایلینویز و مدرک BFA خود را از دانشگاه نیویورک دریافت کرد و در آنجا در رشته تولید فیلم و تلویزیون تحصیل کرد.  او نویسنده است <em><a rel=طرح دعوی در تراست های سازنده: آ،ین راه حل در مبارزه با بی عدالتی و بی عدالتیمنتشر شده توسط ABA. او در حال تکمیل یک کتاب جدید در مورد پرونده های مالکیت نامطلوب است. ممکن است به او برسد [email protected] (ع، از عکاسی هکتور پاچاس)




منبع: https://www.abajournal.com/books/article/podcast-episode-198/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds