دسته‌ها
اخبار

به همان اندازه که من دوست دارم بازنشستگی او را ببینم، این برای بقیه بد است


سپر فولادی قرون وسطایی، سپر ف،ی، جدا شده در پس زمینه سفید، رندر سه بعدی

گاهی اوقات محافظت صدمه می زند (تصویر توسط گتی)

چی؟ افرادی که کارهای زشت انجام داده اند، با محاکمه روبرو هستند؟ شاید بالا،ه معجزات کریسمس وجود داشته باشد؟ Pharma Bro را به خاطر دارید که هزینه Daraprim را افزایش داد و سپس یک رکورد وو-تانگ را ،ید تا زخم را نمک بزند؟ نه تنها او پشت میله‌های زندان است، بلکه افرادش در جایی که به دردشان می‌خورد ضربه می‌خورند – وجوه بازنشستگی‌شان.

ایوان لوئیس گریبل، وکیل سابق که در یک طرح کلاهبرداری با به اصطلاح “Pharma Bro” محکوم شده بود. مارتین شکرلی، دارد از دیوان عالی کشور پرسید برای محافظت از حساب های بازنشستگی خود در برابر دستور بازپرداخت 10,447,979.00 دلاری.

گریبل، شریک سابق شرکت حقوقی Katten Mu، Rosenman، عضو تیم حقوقی Skhreli بود. سرزنش کرد به دلیل “تنبل و ، بودن و پرداخت بیش از حد” زم، که گریبل در فریب سرمایه گذاران به سرعت به شکرلی کمک نکرد.

به همان اندازه که دیدن م،عی از افراد ل،تی خوب است، فقط باید به صحراها خدمت کرد، می د،د، عادلانه. در این مورد، این حداقل به م،ای پرداختن به استدلال مشاور گریبل است که چرا 401k او نباید 404 را دریافت کند.

در دادخواست 41 صفحه ای برای certiorari که چهارشنبه به SCOTUS ارسال شده است، وکلای Greebel استدلال می کنند که از آنجایی که قانون فدرال حمایت از اعتبار مصرف کننده (CCPA) مبلغی را که ،ت می تواند مصادره کند به 25٪ از “درآمد” یک شخص محدود می کند، حساب بازنشستگی او باید ایمن باشد. .

سوال حقوقی – یکی از وکلای Greebel که می گویند SCOTUS باید شکاف مدار را حل کند – دقیقاً م،ای “درآمد” تحت CCPA است. گریبل استدلال می کند که 401(k) او بخشی از “درآمد” او است. بر این اساس، گریبل می‌گوید، ارزش آن باید هنگام مح،ه سقف 25 درصدی توقیف‌های استرداد لحاظ شود.

نتیجه این پرونده در واقع پیامدهایی برای افرادی دارد که در اوقات فراغت خود از افزایش قیمت چند میلیونی داروها دفاع نمی کنند. و به همان اندازه که از گفتن آن متنفرم، به نظر می رسد که او نکته ای دارد.

[H]وکلا استدلال می کنند که تصمیم حوزه 2 باید تصحیح شود «برای محافظت در برابر تجاوز طلبکاران به طوری که افراد و خانواده هایشان بتوانند به «اجرای نیازهای اساسی» ادامه دهند. دیگر مردم.

گریبل گفت که پرونده او بسیار مهم است زیرا “ا،ریت آمریکایی ها از حقوق و دستمزد به چک می گذرانند، فضای کمی برای پس انداز پول و ایجاد وابستگی بیشتر به حساب های بازنشستگی کارفرما، مانند 401 (k) ایجاد می کنند. با توجه به اهمیت حساب‌های بازنشستگی، گریبل می‌گوید که قضات باید روشن کنند که آنها در واقع “درآمد” هستند.

با توجه به این واقعیت که پول نقد بر همه چیز در اطراف ما حاکم است در زمان نزاع، احتمالاً برای همه بهتر است که سردرگمی کمتری در مورد اینکه چه چیزی باعث درآمد می شود. شادنفرود در من فقط آرزو می کند که ای کاش منفعت مردم هم او نبود.

وکیل سابق مارتین شکرلی، که Pharma Bro او را “تنبل و ، و بیش از حد پرداخت کرد” می‌خواند، از SCOTUS می‌خواهد 401(k) خود را از دست فدرال رزرو نجات دهد. [Law and Crime]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. ال،ای رفتاری دانشکده حقوق برای T14 های تند. او میسوری را آنقدر تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه، و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/as-much-as-id-like-to-see-his-retirement-get-retired-that-would-،-for-the-rest-of-us/