دسته‌ها
اخبار

بوتیک الیت ثابت می کند که جبران خسارت Biglaw – و سپس برخی – فقط برای شرکت های Biglaw نیست


واشنگتن و ،ج ، پول  لابی انتخاباتی پول لابیفصل جوایز وظیفه‌آمیز پیش می‌رود، و هیچ‌، به اندازه رزمندگان حفاظت از انتخابات که در این شرکت حقوقی کار می‌کنند، مستحق دریافت پول اضافی نیست.

آ،ین شرکتی که پاداش پایان سال خود را اعلام کرد، گروه حقوقی الیاس است، یک شرکت بوتیک که کمتر از دو سال پیش توسط مارک الیاس، که قبلاً شریک پرکینز کوی بود، تأسیس شد. وکیل سال 2020 ما اساساً 50 گروه برتر حقوق سیاسی شرکت حقوقی Am را با خود همراه کرد تا دموکراسی را برای مردم به ارمغان بیاورد، و بوتیک جدید او سال را با پاداش دادن به آن وکلا با حقوق Biglaw آغاز کرد. اکنون، برای پایان سال، این شرکت با برنامه پاداش Biglaw نیز مطابقت دارد.

در اینجا مقیاس پاداش در قانون الیاس به نظر می رسد:

  • ک، 2022: 15000 دلار (مطابق با رتبه)
  • ک، 2021: 20000 دلار
  • ک، 2020: 30000 دلار
  • ک، 2019: 57500 دلار
  • ک، 2018: 75000 دلار
  • ک، 2017: 90000 دلار
  • ک، 2016: 105000 دلار
  • ک، 2015+: 115000 دلار

همانطور که در یادداشت پاداش شرکت ذکر شده است، این پاداش های “پایه” برای ،، است که به تمام اه، عملکرد خود دست می یابند. هانا ایوز، شریک مدیریت ELG، می نویسد: «وکلایی که بیش از حد انتظار هستند، ممکن است مبلغی بالاتر از این میزان پایه دریافت کنند. “[A]به وکلایی که کارشان کمتر از حد انتظار است، ممکن است مبلغی کمتر از این میزان پایه پرداخت شود.» ایک علی‌رغم آن ،الت کوچک بازار، منبعی به ما می‌گوید که «مردم راضی به نظر می‌رسند».

ایوز پیام خود را با قدرد، از وکلای شرکت به پایان رساند:

همانطور که ممکن است از من شنیده باشید، من پاداش رقابتی را در جذب و حفظ استعدادهای برتر ضروری می دانم. شما استعداد بالایی هستید و سخت کار می کنید. من این را می شناسم و از شما قدرد، می کنم. باز هم از شما برای تمام کارهایی که انجام می دهید سپاسگزارم.»

همکاران گروه حقوقی الیاس، پاداش های شما را تبریک می گویم!

(برای دیدن یادداشت کامل گروه حقوقی الیاس به صفحه بعد ورق بزنید.)

همه را به خاطر بسپارید، ما برای اطلاع از به‌روزرس،‌های جایزه مهم به راهنمایی‌های شما وابسته هستیم، بنابراین وقتی شرکت شما اعلام کرد یا مطابقت داشت، لطفاً به ما پیامک کنید (8477-820-646) یا به ما ایمیل بزنید (خط موضوع:[Firm Name] مسابقات”). لطفاً یادداشت را در صورت موجود بودن وارد کنید. اگر نمی‌خواهید فایل PDF یا Word اصلی را فوروارد کنید، می‌تو،د از یادداشت ع، بگیرید و آن را از طریق متن یا ایمیل ارسال کنید.

و اگر می‌خواهید برای هشدارهای پاداش ATL (که لیست هشدارهایی است که برای اعلام حقوق استفاده می‌کنیم) ثبت‌نام کنید، لطفاً پایین بروید و آدرس ایمیل خود را در کادر زیر این پست وارد کنید. اگر قبلاً برای هشدارهای جایزه ثبت نام کرده اید، نیازی به انجام کاری ندارید. پس از هر اعلان جایزه که منتشر می کنیم، یک اعلان ایمیلی در عرض چند دقیقه دریافت خواهید کرد. با تشکر از کمک شما!


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.


زمان پاداش

آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام در ATL وارد کنید هشدارهای افزایش پاداش و حقوق.





منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/elias-bonus-2022/