دسته‌ها
اخبار

ترامپ با پست‌های کوتاه درباره پرونده کارول در جریان محاکمه، دادگاه را شگفت‌زده کرد


دونالد ترامپ

(ع، از درو آنگرر/گتی ایماژ)

دونالد ترامپ در حال حاضر به دلیل اظهارات توهین آمیز در مورد ای. جین کارول در وب سایت Truth Social خود در نیویورک محاکمه می شود. بنابراین طبیعتاً او روز خود را با تکرار نسخه ای از آن اظهارات در وب سایت Truth Social خود آغاز کرد.

اول، او معرفی شده به مجموعه ای از شواهد که قبلاً توسط قاضی لوئیس کاپلان حذف شده بود:

پرونده E. Jean Carroll، خانم برگدورف گودمن، یک کلاهبرداری ساخته شده است. وکیل او یک عامل سیاسی است که توسط یک کمک مالی بزرگ سیاسی تأمین مالی می شود که آنها گفتند وجود ندارد، فقط در مورد آن دستگیر شدند. فقط به مصاحبه CNN او قبل و بعد از وقفه تبلیغاتی نگاه کنید – مثل یک شخص متفاوت. او گفت که لباسی وجود داشت که از “موارد اول” مونیکا لوینسکی استفاده می کرد، سپس او نمی خواست آن را تولید کند. لباس باید اجازه داده شود که بخشی از کیس باشد. این یک داستان تقلبی و دروغ است – شکار جادوگر!

اول از همه، کارول در مورد هیچ چیز “دروغ گیر نیفتاد”. وکلای او فاش ،د که برخی از هزینه‌های او توسط یک سازمان غیرانتفاعی پرداخت شده است و خود ترامپ مدت‌ها پیش از این موضوع چشم پوشی کرد زیرا او نمی خواست منبع بودجه دعوی قضایی خود را فاش کند. (نکته: هست پول سیاه سیاسی.)

دوم اینکه خود ترامپ برای سه سال متوالی از ارائه آزمایش DNA خودداری کرد و تنها پس از بسته شدن کشف، پیشنهاد تولید سواب گونه را داد.

اما حوصله حرف زدن نداشت. رئیس جمهور سابق، که قبلاً به طور ضمنی گفته بود که کارول برای تجاوز بسیار زشت است زیرا “از نوع او نیست” اکنون اضافه که او نیز برای او پیرتر از آن بود که به او حمله کند:

آنها به دروغ گیر افتادند! پرونده دوشیزه برگدورف گودمن توسط یک کمک مالی بزرگ سیاسی تامین می شود که آنها سعی ،د آن را پنهان کنند. آیا ،ی باور می‌کند که من یک زن تقریباً 60 ساله را که نمی‌شناختم، از جلوی در یک فروشگاه بزرگ شلوغ، (به عبارت ساده‌تر بگویم، بسیار شناخته شده‌ام!) ببرم به یک خانه کوچک. رختکن و …. او جیغ نزد؟ شاهدی نیست؟ ،ی اینو ندید؟ او هرگز از پلیس شکایت نکرد؟ اگر من در آنجا با یک زن-بیگ پرس دیده می شدم. کلاهبرداری!

حرکت جسورانه مردی که در حال حاضر تلاش می‌کند تا شواهد ویدیویی او را در تجمع‌هایی که از ظاهر زن، که او را به تجاوز ، متهم می‌کنند، رد کند.

قاضی کاپلان قبلاً آن را داشت تا اینجا با متهم قبل از شروع دادگاه

او گفت: «آنچه که به نظر می‌رسد این است که مشتری شما اساساً تلاش می‌کند، مطمئناً، با مردمی که نقل قول‌شان نمی‌شود، صحبت کند، اما نگران‌کننده‌تر، هیئت منصفه در این پرونده در مورد چیزهایی است که هیچ حرفی در مورد آنها نمی‌شود.» گفتصبح امروز بر روی جوزف تاکوپینا وکیل ترامپ دراز کشید.

تاکوپینا قول داد سعی کند موکلش را کنترل کند، با این که دادگاه هشدار داد ترامپ «ممکن است منبع جدیدی از مسئولیت بالقوه را دستکاری کند یا نکند».

اما شاید او باید تلاش می کرد که پیام را به خانواده نیز برساند، زیرا اریک جوان هنوز دهانش را می دوخت.

قاضی کاپلان: “اگر من جای شما بودم، با موکل شما صحبت می کردم.” نصیحت کرد تاکوپینا وقتی طرفین بعد از ناهار برگشتند. برخی از قو،ن مربوط به ایالات متحده در اینجا وجود دارد و ،ی در کنار شما باید در مورد آنها فکر کند.

و این تنها اولین روز کامل در مقابل هیئت داوران است!

قاضی ترامپ را به خاطر پست «کاملا نامن،» قبل از شهادت ای جین کارول سرزنش کرد [Guardian]

کارول علیه ترامپ I [Docket via Court Listener]
کارول علیه ترامپ دوم [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند جایی که او درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/t،p-wows-court-with-shtposts-about-carroll-case-during-trial/