دسته‌ها
اخبار

ترامپ درخواست تاریخ محاکمه … هرگز چطور؟


972544دیشب، وکلای دونالد ترامپ و خدمتکارش والت نائوتا کیسه بلبرینگ ها را تکان داد آنها قصد دارند در پی آنها تلاش کنند تا بازپرس ویژه جک اسمیت را به دام بیندازند – یا حداقل او را آنقدر به تاخیر بیاندازند که ترامپ بتواند دوباره انتخاب شود و از کاخ سفید برای از بین بردن کل پیگرد قانونی استفاده کند.

این اقدام که به ،وان مخالفت با تاریخ دادگاه پیشنهادی ،ت در دسامبر طراحی شده بود، به طور ضمنی حمله ای به دستور زمان بندی خود دادگاه بود و پرونده را برای 14 اوت تعیین کرد. اما بیشتر از آن، پیش نمایش ده ها روشی بود که ترامپ برای به تعویق انداختن تلاش خواهد کرد محاکمه تا سال 2024، و سپس ادعا می کند که او حق دارد آن را تا بعد از انتخابات متوقف کند. در کوتاه‌مدت، ترامپ از دادگاه می‌خواهد که محاکمه را به‌کلی از تقویم خارج کند تا «زمان برای شفاف‌سازی بیشتر در مورد ماهیت و دامنه درخواست‌هایی که ارائه خواهد شد، درک بهتر یک کشف واقع‌بینانه و ج، زم، پیش از محاکمه و تکمیل فرآیند تایید امنیتی، به گونه ای که متهمان بتوانند به طور کامل از شواهد مربوطه مطلع شوند و در نتیجه بتوانند استدلال های آگاهانه تری را در مورد مسائل حقوقی مربوطه ارائه دهند.

به عبارت دیگر، اگر آنها نتوانند قاضی کانن را متقاعد کنند که این پرونده را به نحوی استخوان بندی کند، به امید تمام شدن ساعت، با حرکات و درخواست‌های میان‌آمیز، قاضی را متقاعد خواهند کرد.

ترامپ و نائوتا با استناد به “تقاطع بین قانون سوابق ریاست جمهوری و قو،ن کیفری مختلف مورد بحث”، قانون اساسی بودن قانون بازرسی ویژه، و “ناتو، بالقوه” می نویسند: “سوالات حقوقی، مسائل مهمی هستند و تاثیر اولیه دارند.” انتخاب هیئت منصفه بی طرف در طول انتخابات ریاست جمهوری ملی.» ترامپ در ادامه تلگراف می گوید که قصد دارد به چالش بکشد «وضعیت طبقه‌بندی اسناد و تأثیر ادعایی آنها بر منافع امنیت ملی» و «من، استفاده از هرگونه مدرک «مخفی» در پرونده‌هایی با این ماهیت».

او می گوید: «دیدگاه آشکار ،ت مبنی بر اینکه این مسائل بی سابقه باید به سرعت مورد قضاوت قرار گیرند، به سادگی غیرقابل دفاع است و بزرگی این پرونده را نادیده می گیرد. مثل تسریع در آن.

انصافا هیچ، واقعا معتقد است که این پرونده در سال 2023 محاکمه می شود. به ویژه نه زیر نظر قاضی کانن، که سال گذشته به ترامپ اجازه داد تحقیقات را به مدت سه ماه به تعویق بیندازد تا ادعاهای عجیبی مبنی بر امتیاز اجرایی نسبت به اسناد طبقه بندی شده داشته باشد. اگر او توسط مدار یازدهم سیلی بی‌مر،ی به او نمی‌خورد، کانن احتمالاً همچنان به او اجازه می‌داد تا در مورد شواهد ضبط‌شده دچار تردید شود.

سال گذشته، ترامپ توسط وکلای جیم تراستی و ایوان کورکوران، که شکایتی را به دنبال «نظارت قضایی»، با استناد به «ادعاهای مس،ه تب، روسیه» و «سوگیری‌های احتمالی اف‌بی‌آی علیه رئیس‌جمهور ترامپ و حامیانش»، ارائه ،د.

از آن زمان، کورکوران پس از اینکه به ،ت گفت که مار-آلاگو را برای اسناد طبقه بندی شده جستجو کرده است، خود را شاهد بود و تراستی تقریباً پنج ث،ه پس از انصراف از کیفرخواست، تیم حقوقی ترامپ را ، کرد. در این دور، ترامپ توسط کریس کیس، وکیل سابق فلوریدا و تاد بلانچ، وکیل م،ع یقه سفید نمایندگی می شود. و در حالی که آنها نیز اشاره می کنند، اما بیرون نمی آیند و اعلام نمی کنند که ترامپ به طور جادویی اسناد را با قدرت ذهن خود از حالت طبقه بندی خارج کرده است، آنها مستعد همان شعارهای تاریخی و غیرحرفه ای درباره سوگیری که کل و، دادگستری را آلوده می کند، نیستند. (اگرچه مشتری آنها اخیراً در رسانه های اجتماعی اظهار نظر کرده است که جک اسمیت “به نظر یک سر ، خورده است.”)

در عوض، آنها استدلال می‌کنند که موقعیت ترامپ به‌،وان رقیب سیاسی بایدن، مست،م مراقبت شدید دادگاه برای جلوگیری از ظاهر نادرست، از جمله ممنوعیت استفاده از شواهد طبقه‌بندی‌شده طبق قانون حفاظت از اطلاعات طبقه‌بندی شده (CIPA) است.

به طور کلی، متهمان معتقدند که در رابطه با پیگرد قانونی یک نامزد پیشرو ریاست جمهوری توسط رقیب سیاسی او، به سادگی نباید هیچ مدرک «مخفی»، و نه هیچ واقعیتی از دید عموم پنهان شود. آنها می نویسند که دموکراسی ما چیزی کمتر از شفافیت کامل نمی خواهد.

به طور مشابه، آنها می افزایند که ترامپ و خدمتکارش نائوتا آنقدر مشغول تلاش برای بازگشت به کاخ سفید هستند که با یک پیگرد کوچک قانون جاسوسی اذیت شوند:

پرزیدنت ترامپ نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده است و در حال حاضر نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه است. این تعهد به زمان و انرژی بسیار زیادی نیاز دارد و این تلاش تا انتخابات 5 نوامبر 2024 ادامه خواهد داشت. شغل آقای نائوتا ایجاب می کند که رئیس جمهور ترامپ را در ا،ر سفرهای تبلیغاتی به سراسر کشور همراهی کند. این برنامه آماده سازی دادگاه با هر دو متهم را به چالش می کشد. چنین آماده‌سازی مست،م برنامه‌ریزی و زمان قابل توجهی است که برنامه فعلی را غیرقابل دفاع می‌کند و مشاوره به نفع تداوم آن.

اصرار ترامپ مبنی بر اینکه او نمی تواند در حال حاضر در فلوریدا تحت پیگرد قانونی قرار گیرد، تا حدودی تضعیف می شود، زیرا او بیش از حد مشغول محاکمه مدنی و جنایی توسط ایالت نیویورک است. و شاید توسط ایالت جورجیا، (او به دلایل واضح اضافه نکرد). و برای نقش او در وقایع 6 ژانویه 2021، (همچنین). بعلاوه، دومین پرونده افترای E. Jean Carroll در ژانویه وجود دارد (ما می‌تو،م این بازی را تمام روز بازی کنیم).

استدلال آیا شما حتی می د،د من کی هستم ممکن است در همه دادگاه ها به خوبی اجرا نشود، اما آ،ین بار با قاضی کانن، که تا حدی بر اساس وضعیت ترامپ به ،وان رئیس جمهور سابق، صلاحیت قضایی خود را به خود اختصاص داد، جواب داد.

او می گوید: «به ،وان تابعی از موقعیت سابق شاکی به ،وان رئیس جمهور ایالات متحده، ننگ مرتبط با مصادره موضوع در نوع خودش است. نوشت. «یک کیفرخواست در آینده، بر اساس هر درجه‌ای از اموالی که باید مسترد شوند، منجر به صدمه به شهرت با درجه بزرگی کاملاً متفاوتی خواهد شد.»

تا کنون، قاضی کانن آن را کاملاً مستقیم بازی کرده است. صبح امروز او به دلیل در دسترس نبودن استنلی وودوارد، وکیل Nauta، اجازه داد جلسه استماع CIPA از این جمعه به سه‌شنبه بعد به تعویق بیفتد. بیایید ببینیم آیا او تمایل خود را برای سوزاندن شهرت خود نشان می دهد یا خیر مقداری بیشتر – و با اجازه دادن به ترامپ برای به تعویق انداختن پرونده برای مدت نامحدود، دایره یازدهم را وسوسه کنید تا دوباره شفاعت کند.

آمریکا علیه ترامپ [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/t،p-requests-trial-date-of-،w-about-never/