دسته‌ها
اخبار

“تردید منطقی” Hulu و حفظ فاصله مناسب از مشتریان خود


آه، یک درام حقوقی دیگر برای بررسی و تجزیه و تحلیل. خدایان تلویزیون، از شما سپاسگزارم که همچنان ا،اط یک ساعته را برای پر ، ،انه ستون من ثمره می دهید.

شک منطقیسریال نسبتا جدیدی که برای اولین بار در پاییز از Hulu پخش شد، پیشنهاد بعدی است که امید زیادی به سرمایه گذاری بر عشق عمومی به رویه های قانونی با تمرکز جنایی دارد. این نمایش ابتدا در 22 سپتامبر 2022 با 9 ،مت از این ستون پخش شد. من چیز زیادی در مورد طرح نمی‌دانستم، جدای از درک من که شخصیت اصلی یک وکیل م،ع است. اما هرگز نترسید، من برای لحظاتی مانند این پروسه دارم.

همانطور که خوانندگان معمولی می‌دانند، وقتی به سراغ یک سریال جدید با چند ،مت می‌روم، معمولاً از episodeninja.com بازدید می‌کنم تا ایده‌ای داشته باشم که باید آن را مرور کنم. اگر چیزی نظرم را جلب نکرد، ،مت با رتبه برتر را تماشا خواهم کرد. در این موقعیت، اما، یک پیچ جالب وجود داشت: یک ،مت با خلاصه ای پیدا کردم که علاقه من را برانگیخت، اما اتفاقاً این ،مت با کمترین امتیاز موجود بود.

“خیلی جاه طلبانه”

طبق خلاصه اپیزود شماره 5 («خیلی جاه طلبانه»)، «شانزده سال قبل، ما با یک ، چشم روشن در روزهای دفاع عمومی اش ملاقات می کنیم، زم، که او برای اولین بار با دیمون ملاقات می کند». در این مرحله، من تحقیقات اولیه کافی انجام داده ام. من می دانم که ، شخصیت اصلی است، اما نمی دانم دیمون کیست. با این وجود، خلاصه به من علاقه مند شد، زیرا کار حقوقی خود را در دفتر وکیل عمومی نیز آغاز کردم.

اپیزود با یک فلش بک شروع می شود. ما نظراتی را از ، در مورد شعار او می شنویم: “یک بار یک PD [public defender]، همیشه یک PD. اپیزود درست زم، شروع می شود که او در حال ارائه یک بی،ه پای، به هیئت منصفه است که در آن او روی بارها تمرکز می کند. این یک برش کوچک است، اما او به اندازه کافی روی آن جنبه تمرکز نمی کند. به هر حال، ما به سرعت به ملاقات ، با مشتری بعدی خود (دیمون)، که در حال حاضر در زندان است و با اتهامات مربوط به قتل مواجه است، می رویم. کل ،مت حول این رابطه می چرخد.

اولین برداشت اصلی: این نمایش گاهی اوقات بسیار گرم است و شیمی ، بازیگران را به ،وان یک گروه بازی می کند. هیچ چیز خیلی اجباری به نظر نمی رسد، حتی اگر گاهی اوقات کمی بی دلیل باشد. صرف نظر از این، این ،ت ممکن است برای برخی از بینندگان جذاب باشد. شک منطقی گاهی اوقات بیشتر شبیه یک سریال صابون است تا درام رویه ای که در ابتدا فکر می کردم دارم مرور می کنم.

با این حال، جنبه صابونی با دوز سالمی از تعاملات قانونی و عملی در دنیای واقعی متعادل است تا نمایش را در قلمرو باورپذیری نگه دارد و امیدواریم ،، را جذب کند که ممکن است به دلیل «روابط خارج از برنامه» شخصیت‌ها خاموش شوند. ممکن است این تعاملات بین فردی و جنبه تقابلی آنها باشد که حس واقعی واقعیت را برای تمرین‌کنندگ، که به امید یافتن رابطه‌ای با موضوعی که روز به روز زندگی می‌کنند، می‌افزاید.

صحنه های محاکمه علیرغم بی محتوا بودن، لذت بخش بود. روش مونتاژ استفاده شده چیزی است که اغلب در این ژانر نمی بینیم، و آهنگ پشتیبان هیپ هاپ پر جنب و جوش و هیجان انگیز است. هیاهویی که ایجاد می کند یادآور برخورد قانونی آدرنالین است. خوب کار کرد.

عمل خصوصی در مقابل عمومی

صحنه های محاکمه برای نمایشی با این پیش فرض عالی هستند. به یاد داشته باشید، بحث “م،ع عمومی” در خلاصه چیزی است که من را به این ،مت خاص کشاند. ا،ر م،عان عمومی در دادگاه زندگی می کنند. همچنین نمونه‌های آشکاری از تجربه «PD» وجود داشت که ، آن را بازگو کرد. برای اولین بار، چندین بار به مشکلات مالی او اشاره شد، با این مفهوم آشکار (و بسیار درست) که هیچ پول کل، در عمل عمومی وجود ندارد.

در همین راستا، صحنه دیگری دربرگیرنده وکیل دیگری بود که از ، به خاطر عدم رفتن به مطب خصوصی انتقاد کرد و در عین حال اشاره کرد که چگونه شب ها پس از نقل مکان به یک شرکت شرکتی بهتر می خوابد. او با خوشحالی توضیح داد که چگونه مخاطرات در آن عرصه بسیار کمتر است – در نهایت، در حالی که او باید با ضرر اقتصادی احتمالی مشتریانش مق، کند، که ممکن است دشوار باشد، هیچ چیز به سطح مبارزه برای زندگی و آزادی یک نفر نمی رسد. یک اتهام جنایی

جدا از آن تفسیر در مورد انواع مختلف مخاطرات و استرس های موجود در این دو بخش، شک منطقی همچنین تفاوت در ارتباطات مشتری، یا شاید به بیان درست تر، تفاوت در نحوه ارتباط مشتریان با وکلا در آن تنظیمات مختلف را نشان می دهد. زم، که دا، برخی از اطلاعات نکوهشی را که دادستان طی تلاش های او برای قلدری برای موکلش به دیمون منتقل کرده بود، به او می گوید، او همچنین توضیح می دهد که بهترین گزینه او این است که توافقی برای دادخواهی انجام دهد.

از آنجا، مخاطبان با مکالمه ای آشنا می شوند که ،، که در دفاع عمومی بسیار آشنا هستند:

دیمون: “این کار تو نیست که من را باور کنی؟”

،: “نه، وظیفه من این است که به شما بگویم گزینه های شما چیست.”

دیمون: “اگه جای من بودی چیکار میکردی؟”

،: “من تو نیستم.”

پس از مدتی رفت و برگشت، ، در نهایت به دیمون می‌گوید که فکر می‌کند چه می‌خواهد: نظر او. اما پس از گفتن به دیمون که باید این معامله را انجام دهد، پاسخ تقریباً فوری او یادآور ،ی است که حقیقت را نمی‌خواهد، اما در عوض احساس راحتی کاذب می‌خواهد: «فکر می‌کردم برای من می‌جنگی».

من نیز با همین مبا، در تمرین خصوصی مواجه شده ام، اما به نظر می رسید که زم، که مدام با اتهاماتی مبنی بر “مدعی علنی” بودن در مقابل یک م،ع عمومی مواجه بودم، بیشتر اتفاق می افتاد. متهمان بی بضاعت قبلاً نسبت به وکیل تعیین شده توسط دادگاه خود بدبین هستند زیرا آنها کمبود منابع خود را در مقایسه با مجموعه پرونده هایی که به آنها محول شده می دانند. مشکل است.

دفاع شخصی در مقابل مرزهای شخصی

وقتی در مطب خصوصی کار می کنید فرق می کند. شما مختار هستید که دفترچه خود را تنظیم کنید تا مشتریان به اندازه کافی بزرگ برای زندگی راحت و در عین حال قابل مدیریت نگه داشتن پرونده خود داشته باشید. به این ترتیب، شما می تو،د به راحتی دفاع شخصی ای را که یک مشتری سزاوار آن است، ارائه دهید، زم، که او برای وکالت به شما هزینه قانونی پرداخت می کند.

با این حال، ارائه زمان بیشتر برای برقراری ارتباط و ملاقات با مشتریان خود می تواند برخی از مکالمات را باز کند که به یک شیب بسیار لغزنده منجر می شود. در دسترس قرار دادن خود برای نگر، های مشتریانتان در یک کلاه، یک دوستی ساختگی ایجاد می کند که به طور بالقوه می تواند خطوط رابطه حرفه ای وکیل و مشتری را محو کند.

این در صفحه نمایش پخش می شود شک منطقی. ، با دیمون خیلی شخصی می شود. تا جایی پیش می‌رود که می‌پرسد آیا خیلی شخصی شده است یا خیر. جایی برای باز شدن به روی مشتری و آسیب پذیر بودن وجود دارد. گاهی اوقات، این تنها راهی است که می‌توان آن‌ها را کاملاً صادق کرد. اما خطوطی وجود دارد که نمی تو،د از آنها عبور کنید. یکی از این مرزها وقتی پایمال می‌شود که این دو در نهایت بعد از اینکه دیمون یک مشعل می‌گیرد و اوا، شب با ، تماس می‌گیرد، رابطه ، تلفنی برقرار می‌کنند.

اکنون، دیدن یک نقش اول زن قوی در چنین حرفه‌ای که مردانه است، بسیار شاداب است، اما این جنبه از داستان، به‌ویژه آن صحنه، من را ناراحت کرد. من عواقب و عواقب آن را دیده ام که وکلا به دنبال موکلان خود می افتند، و هرگز پایان خوشی ندارد. از این نظر، نمایش برای من کمی بیش از حد ، است. و این همان پیشنهاد من خواهد بود که آیا شک منطقی سرب مرد یا زن داشت.

دو مزیت قابل توجه مطب خصوصی، بر خلاف تمرین عمومی، حول غرامت و میزان کار، استرس و غیره است، شما باید دریافت آن غرامت را تحمل کنید. امید این است که شما زمان کافی برای ارائه دسترسی بیشتر و رویکرد شخصی به دفاع از مشتریان داشته باشید. با این حال، این “رویکرد شخصی” باید در پرتو مسئولیت های اخلاقی و قانونی شما در قبال تعهدات حرفه ای شما سنجیده شود.


بنر آدم

Adam R. Banner بنیانگذار و وکیل اصلی این است گروه حقوقی اوکلاهما، یک شرکت حقوقی دفاع جنایی در اوکلاهما سیتی. فعالیت او فقط بر دفاع جنایی ایالتی و فدرال متمرکز است. او نماینده متهم در برابر اتهامات جنایات ،، جنایات خشونت آمیز، جرایم مواد مخدر و جنایات یقه سفید است.

مطالعه قانون برای همه نیست، اما به نظر می‌رسد که رویه و رویه آن با سرعت فزاینده‌ای در فرهنگ پاپ نفوذ می‌کند. این ستون در مورد تلاقی قانون و فرهنگ عامه در تلاش برای جداسازی واقعی از مضحک است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/reasonable-doubt-and-keeping-an-appropriate-distance-from-your-clients/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds