دسته‌ها
اخبار

«تسلط دولت» بر پلیس شهر به چالش کشیده شد. وکلای محکوم به طرح سفر و سقوط


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. گزارش های هفتگی: «تسلط ،ت» بر پلیس شهر…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: «تسلط ،ت» بر پلیس شهر به چالش کشیده شد. وکلای محکوم به طرح سفر و سقوط

نوشته دبرا کاسنس وایس

نقشه می سی سی پی

تصویر از Shutterstock.

NAACP به دلیل “تسخیر ،تی” پلیس شهر و دادگاه ها شکایت می کند

بر اساس یک بی،ه مطبوعاتی، NAACP شکایتی را برای به چالش کشیدن دو قانون ایالتی که “نماینده تصرف ،ون”، می سی سی پی، یک شهر عمدتا سیاهپوست است، تنظیم کرده است. یک قانون صلاحیت پلیس کنگره می سی سی پی را گسترش می دهد تا به ،وان نیروی پلیس اصلی در منطقه ای گسترده در ،ون، می سی سی پی، و به ،وان یک نیروی پلیس با صلاحیت همزمان در کل شهر عمل کند. قانون دوم یک دادگاه جدید در ناحیه گسترش یافته برای رسیدگی به جنایات و امور کیفری مقدماتی ایجاد می کند. قاضی توسط دادگاه عالی می سی سی پی منصوب خواهد شد. (NAACP بی،ه مطبوعاتی، USA Today، دادخواست 21 آوریل)

2 وکیل به کلاهبرداری سفر و سقوط محکوم شدند

دو وکیل به دلیل طرح دعوای تقلبی در طرح تصادفی تصادفی لغزش و سقوط که طی آن «قرب،ان» برای افزایش ارزش ادعای خود تحت عمل های جراحی غیرضروری قرار گرفتند، به زندان محکوم شدند. جورج کنستانتین، وکیل 60 ساله از پلین ویو، نیویورک، پس از محکومیتش در دسامبر 2022 به اتهام کلاهبرداری از طریق پست و سیم به 8 سال و نیم زندان محکوم شد. او همچنین باید بیش از 4.7 میلیون دلار را از دست بدهد. وکیل مارک الفانت، 50 ساله، از وودمر، نیویورک، پس از اعتراف به جرم کلاهبرداری با سیم در اکتبر 2022، به دو سال زندان محکوم شد. او باید بیش از 955000 دلار را از دست بدهد. (و، دادگستری بی،ه مطبوعاتی، داستان قانون360 اینجا و اینجا)

قانون ،ید قاضی را متوقف کنید که توسط سناتور هاوایی ارائه شده است

مازی هیرونو، سناتور دموکرات ایالات متحده از هاوایی، لایحه ای به نام قانون ،ید قاضی را متوقف کنید. این لایحه به دادگاه فدرال در واشنگتن دی سی صلاحیت انحصاری رسیدگی به پرونده هایی را می دهد که می توانند قو،ن و سیاست های ملی را تحت تأثیر قرار دهند. (هیرونو بی،ه مطبوعاتی، رویترز)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-state-takeover-of-city-policing-challenged-top-state-court-allows-partisan-gerrymanders/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds