
بروزرسانی: 26 تیر 1404
تسلط لینکدین برای وکلا: 5 استراتژی ساده برای ارتقای نام تجاری و ایجاد تعامل
هنگامی که من برای اولین بار در سال 2007 وارد لینکدین شدم، می توانستم پتانسیل آن را به ،وان یک تغییر دهنده بازی برای شبکه های حرفه ای و توسعه ،ب و کار ببینم. به سرعت به امروز، و لینکدین به ابزاری ضروری برای وکلایی تبدیل شده است که به دنبال ایجاد برند خود و ارتباط با مشتریان هستند. با این حال، بسیاری از وکلا یا مطمئن نیستند که چگونه شروع کنند یا برای حفظ ثبات تلاش می کنند.
حقیقت این است که لینکدین نباید ،ره آور باشد. با استفاده از چند استراتژی ساده پست، می تو،د دید خود را به حدا،ر برس،د، تخصص خود را به نمایش بگذارید و در شبکه خود در ذهن خود باقی بم،د. چه در لینکدین تازه کار باشید و چه به دنبال تجدید رویکرد خود هستید، پنج استراتژی زیر برای کمک به شما در دستیابی به نتایج واقعی با کمترین تلاش طراحی شده است.
- اشتراک گذاری محتوا با Insights
برای تأثیرگذاری نیازی به ایجاد محتوای اصلی ندارید. به اشتراک گذاشتن مقالات مرتبط، به روزرس، ها، یا تحقیقات دیگران - با نظرات خودتان - می تواند تخصص شما را نشان دهد و مخاطبان شما را درگیر کند. به ،وان مثال، اگر شما یک وکیل برنامه ریزی املاک هستید و قو،ن مالیاتی جدیدی اعلام شده است، مقاله ای را در مورد تغییرات به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چه م،ایی برای مخاطبان شما دارد. ابزارهایی مانند Google Alerts یا فیدهای RSS می توانند به شما کمک کنند تا از موضوعات پرطرفدار مطلع شوید. با این که یکی از اولین ،، باشید که در مورد اخبار مهم اظهار نظر می کنند، بدون نیاز به نوشتن اخبار، خود را به ،وان یک رهبر فکری قرار می دهید.
- داستان های شخصی را با یک ارتباط تجاری به اشتراک بگذارید
مردم محتوای معتبر و مرتبط را دوست دارند. به اشتراک گذاشتن یک حکایت شخصی و اتصال آن به کار خود راهی عالی برای ایجاد اعتماد و نشان دادن جنبه انس، خود است. به ،وان مثال، من اغلب داستان هایی درباره سفرهای ماهیگیری با پسرم به اشتراک می گذارم و آنها را به درس هایی در زمینه توسعه ،ب وکار گره می زنم. یکی از مشتریان من یک بار در مورد ناکارآمدی استفاده از لاتین در نوشته های حقوقی پست کرد. در حالی که خطرناک به نظر می رسید، یک گفتگوی پر جنب و جوش با بیش از 10000 بازدید و 100 نظر ایجاد کرد. حتی اختلاف نظرها نیز می توانند با درگیر ، مخاطبان در بحث های متفکرانه، ارزش افزوده داشته باشند.
- از نظرسنجی برای تعامل و اطلاع رس، استفاده کنید
ویژگی نظرسنجی لینکدین یک راه آسان برای ایجاد تعامل و جمع آوری بینش است. یک نظرسنجی با یک سوال جالب یا تحریک آمیز مرتبط با رشته خود ایجاد کنید. به ،وان مثال، من اخیراً پرسیدم: "چقدر در استفاده از لینکدین برای ایجاد نام تجاری یا هدایت تجارت خود موثر هستید؟" پاسخ ها بینش های ارزشمندی را ارائه ،د - و حتی الهام بخش یک پست بعدی در مورد تجزیه و تحلیل نتایج بودند. نظرسنجی ها نه تنها مخاطبان شما را درگیر می کنند، بلکه به شما کمک می کنند تا دیدگاه های آن ها را درک کنید و مطالبی را برای محتوای آینده در اختیارتان قرار دهد.
- ویدیوهای کوتاه و آموزنده ایجاد کنید
محتوای ویدیویی یکی از مؤثرترین راه ها برای جلب توجه آنلاین است. اگرچه ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما ایجاد ویدیو می تواند به طرز شگفت انگیزی آسان باشد. با فهرست ، 5 تا 10 سؤالی که اغلب در مورد حوزه حقوقی خود از شما پرسیده می شود، شروع کنید. هنگام ضبط خود در تلفن هوشمند یا زوم به این سؤالات پاسخ دهید. در کمتر از یک ساعت، می تو،د محتوای کافی برای هفته ها پست ایجاد کنید. اگر می خواهید نتایج صیقلی داشته باشید، استخدام یک ویرایشگر حرفه ای یا کاوش در برنامه های ویرایش کاربر پسند را در نظر بگیرید.
- برای ایجاد روابط، محتوا را بازنشر کنید
ارسال مجدد محتوای دیگران راهی سریع و موثر برای ایجاد ارتباطات م،ادار است. وقتی پستی را پیدا کردید که با آن همخو، دارید، آن را همراه با افکار خود به اشتراک بگذارید. پوستر اصلی را حتما تگ کنید و از آن تشکر کنید. این نه تنها محتوای منحصر به فردی را برای مخاطبان شما ایجاد می کند، بلکه رابطه شما را با نویسنده تقویت می کند. برای موثرتر ، این استراتژی، از ویژگی اعلان لینکدین (زنگ کوچک در نمایه افراد) استفاده کنید تا از پست های مشتریان بالقوه یا شرکای استراتژیک به روز بم،د. تعامل منظم می تواند درهایی را برای گفتگو و همکاری باز کند.
اگر لینکدین را به تعویق انداخته اید یا احساس می کنید که از کجا شروع کنید غرق شده اید، این را به خاطر بسپارید: تلاش های کوچک و مداوم می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. با اتخاذ حتی یک یا دو مورد از این استراتژی ها، در راه ایجاد یک حضور در لینکدین که مشتریان را جذب می کند و روابط را ایجاد می کند، خواهید بود. نکته کلیدی این است که از جایی شروع کنید که راحت هستید، رویکردهای مختلف را آزمایش کنید و ثابت بم،د. لینکدین فقط یک پلتفرم نیست، بلکه ابزاری قدرتمند برای ارتقاء حرفه حقوقی شما به سطح بعدی است.
استیو فرتزین نویسنده پرفروش، میزبان پاد،ت BE THAT LAWYER و مربی توسعه ،ب و کار منحصراً برای وکلا است. استیو کار خود را متعهد به کمک به وکلا در یادگیری مهارت های رشد کلیدی کرده است که در حال حاضر در دانشکده حقوق تدریس نمی شود. مشتریان او به زودی تبدیل به باران سازان برتر می شوند و برنامه و مربیگری استیو را به خاطر موفقیت خود می دانند. با او می توان مستقیماً از طریق ایمیل به نش، [email\xa0protected]. یا می تو،د به راحتی او را در وب سایتش پیدا کنید www.fretzin.com یا لینکدین در https://www.linkedin.com/in/stevefretzin/.
منبع: https://abovethelaw.com/2024/12/linkedin-mastery-for-lawyers-5-simple-strategies-to-elevate-your-،nd-and-build-engagement/