دسته‌ها
اخبار

تصمیم برون دیوان عالی ممکن است به هانتر بایدن در مبارزه با اتهام اسلحه کمک کرده باشد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. تصمیم دادگاه عالی برون ممکن است به…

اصلاحیه دوم

تصمیم برون دیوان عالی ممکن است به هانتر بایدن در مبارزه با اتهام اسلحه کمک کرده باشد

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP Hunter Biden فوریه 2023_800px

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور، در فوریه 2023 به همراه رئیس جمهور در پایگاه گارد ملی هوایی هنکاک فیلد در سیراکوز، نیویورک سوار بر ایر فورس وان می شود. او به توافقی دست یافته است که در آن به دو اتهام مالیاتی جنحه‌ای اعتراف می‌کند و برای رفع اتهام اسلحه وارد یک برنامه انحراف پیش از محاکمه می‌شود. ع، از پاتریک سمانسکی/آسوشیتدپرس.

تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده که توسط قاضی کلارنس توماس نوشته شده است ممکن است در مورد قانونی بودن اتهام حمل سلاح علیه هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، ابهامی ایجاد کرده باشد که منجر به توافقی مطلوب برای دادخواهی شده است.

این به گفته جیسون ویلیک، ستون نویس مجله واشنگتن پست، که به نظر توماس در انجمن تفنگ و تپانچه ایالت نیویورک v بروئن. تصمیم ژوئن 2022 اعلام کرد که متمم دوم از حق افراد برای حمل اسلحه برای دفاع از خود در خارج از خانه محافظت می کند. این تصمیم بر اساس سنت تاریخی و متن متمم دوم بود.

توافق نامه دادخواهی هانتر بایدن از او خواسته بود که به دو اتهام مالیاتی بزهکاری به دلیل تأخیر در پرداخت مالیات های 2017 و 2018 اعتراف کند. همچنین به او اجازه داد تا وارد یک برنامه انحراف پیش از محاکمه شود تا اتهام جنایت در اختیار داشتن سلاح گرم توسط یک مصرف کننده مواد مخدر را حل کند. در صورتی که بایدن شرایط برنامه انحراف را رعایت کند، هزینه دارو حذف خواهد شد.

اتهام اسلحه علیه بایدن مطرح شد بخش 922(g)(3) تحت ،وان 18 قانون ایالات متحده. به گفته داگ، ا. برمن، استاد کالج حقوق موریتز دانشگاه ایالتی اوهایو، که از طریق ایمیل با واشنگتن پست صحبت کرد، این قانون و سایر مقررات کیفری اسلحه موضوعی است که “در حال حاضر در دادگاه های بدوی بحث جدی دارد.” .

برمن به واشنگتن پست گفت که “چشم انداز چالش قانون اساسی” احتمالاً انحراف را به یک گزینه جذاب تبدیل کرده است.

در نوشتن برای ABAJournal.com در 29 ژوئن، اروین چمرینسکی، رئیس دانشگاه کالیفرنیا در دانشکده حقوق برکلی و یکی از همکاران مجله، پل این تصمیم “گسترده ترین قرائت متمم دوم در تاریخ آمریکا است.” او گفت که رویکرد آن «خیره‌کننده» است و «قو،ن بی‌شماری را در مورد نظارت بر سلاح‌های گرم در معرض خطر جدی قرار خواهد داد».

سومین دادگاه استیناف حوزه ایالات متحده در فیلادلفیا به این استناد کرد پل زم، که در 6 ژوئن حکم داد که مردی که به دلیل کلاهبرداری در کوپن های غذایی محکوم شده است، علیرغم قانون فدرال برع،، حق داشتن اسلحه را دارد. این مرد می‌توانست تا پنج سال به دلیل تخلف ،تی – بی،ه دروغین درباره درآمد خود از چمن‌زنی برای دریافت کوپن غذا در سال 1995، زند، شود.

قانون فدرال جنایتکاران از داشتن سلاح گرم منع می کند. این قانون همچنین داشتن اسلحه توسط افرادی را که به جنایات ،تی محکوم شده اند، در صورت محکومیت احتمالی بیش از دو سال زندان ممنوع می کند.

دو نفر از چهار قاضی مخالف در حوزه سوم استدلال کرده بودند که نظر ا،ریت از چارچوبی تحلیلی استفاده می‌کند که «اگر نه همه ممنوعیت‌های جنایی را خلاف قانون اساسی می‌داند».




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/supreme-court-decision-may-have-aided-،ter-biden-in-fight-a،nst-gun-charge/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds