دسته‌ها
اخبار

تطابق دقیق وب سایت های دامنه توضیح داده شده است


apps-g1614e08be_1920در بسیاری از موارد، یک مشتری بالقوه یک کلمه کلیدی تحت اللفظی تایپ می کند و به a هدایت می شود سایت اینترنتی دقیقا با همین نام برخی از وب سایت ها مستقیماً با کلمات کلیدی که مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند مطابقت دارند. در نگاه اول، به نظر می رسد که آن وب سایت ها در صفحات نتایج موتورهای جستجو به خوبی عمل می کنند. به هر حال همیشه درست نیست. اگر در فرآیند ایجاد یک وب سایت وکیل هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام انتخاب نام دامنه وب سایت خود در نظر بگیرید. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد وب سایت های دامنه مطابقت دقیق برای شرکت حقوقی خود و اینکه آیا این می تواند به بهینه سازی کلی موتور جستجوی شما کمک کند یا آسیب برساند، به خواندن ادامه دهید.

وب سایت های دامنه تطابق دقیق (EMD) چیست؟
وب سایت های دامنه تطابق دقیق (EMD) برخی از وب سایت هایی هستند که زم، در بین بسیاری از شرکت های حقوقی محبوب بودند. این وب سایت ها دامنه های وب سایتی هستند که با یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص که مشتریان در موتورهای جستجو تایپ می کنند مطابقت دارند.

به ،وان مثال، اگر مشتریان شما به دنبال وکیل تصادف کامیون مریلند هستند، برای اینکه وب سایت شما یک EMD در نظر گرفته شود، www.marylandtruckaccidentlawyer.com. در اوایل دهه 2000، EMD ها به دلایل واضح در بین شرکت های حقوقی و سایر مشاغل بسیار محبوب بودند. مشتری، که کلمات کلیدی خاصی را تایپ می کنند، تمایل بیشتری به کلیک بر روی وب سایتی دارند که دقیقاً با آنچه آنها به دنبال آن هستند مطابقت دارد. اما در سال‌های اخیر، گوگل الگوریتم خود را تغییر داده است تا بازاریابان دیجیتال را به دلیل استفاده از دامنه‌های مطابقت دقیق مجازات کند.

تغییرات در الگوریتم گوگل
از آنجایی که وب‌سایت‌های دامنه با تطابق دقیق در حال رایج‌تر شدن بودند، برای Google دشوار بود که تعیین کند کدام وب‌سایت‌ها مشروع یا مملو از هر،مه هستند. در نتیجه، گوگل تغییراتی در الگوریتم خود ایجاد کرد که شرکت های حقوقی و سایر مشاغل را از استفاده از آنها منصرف می کند.

عوامل اضافی SEO
آیا این بدان م،است که EMD هرگز برای شرکت های حقوقی مفید نیست؟ لازم نیست. این بستگی به محتوای با کیفیتی دارد که در وب سایت شما گنجانده شده است.

چندین فاکتور وجود دارد که الگوریتم گوگل در مورد سئو و دامنه وب سایت در نظر می گیرد. این عوامل عبارتند از:

  • قابلیت موبایل پسند. هر چه وب سایت شما برای کاربران شما سازگارتر با موبایل باشد، رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت.
  • نوع محتوای وب سایت شما وب سایت هایی که پر از هر،مه هستند وب سایت هایی با محتوای کم کیفیت در نظر گرفته می شوند. محتوایی که در وب سایت خود قرار می دهید بسیار مهم است. باید برای مشتریان شما مرتبط و کاربردی باشد. گوگل بیشتر به محتوای وب سایت شما نگاه می کند تا نام دامنه شما.
  • سرعت صفحه. هرچه صفحات وب سایت شما سریعتر به سوالات مشتریان شما پاسخ دهند، می توانند رتبه بالاتری در موتور جستجوی شما داشته باشند.
  • سایت های امن هر چه یک وب سایت از امنیت بیشتری برخوردار باشد، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. برای بررسی اینکه آیا یک وب سایت امن است یا نه، علامت HTTPS را جستجو کنید. این بدان م،ی است که وب سایت دارای گواهی SSL است.
  • بک لینک های با کیفیت وب سایت شما باید دارای لینک های معتبر از وب سایت های قانونی باشد. داشتن این نوع بک لینک ها به وب سایت شما از نظر گوگل اعتبار بیشتری می دهد.

مزایای EMD ها
حتی با وجود تغییراتی که در الگوریتم گوگل ایجاد شده است، هنوز برخی از مزایای EMD ها وجود دارد. داشتن وب‌سایتی که مستقیماً با جستجوی کلمات کلیدی مشتریان شما مطابقت داشته باشد، باعث می‌شود در حوزه کاری خود متخصص به نظر برسید. تا زم، که وب سایت شما از سایر استراتژی های سئو و محتوای عالی استفاده می کند، ممکن است همچنان از مزایای EMD بهره مند شوید.

چگونه استراتژی سئوی خود را بهبود بخشیم
چه بخواهید از EMD استفاده کنید یا نه، باز هم باید یک وب سایت با محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید. حتی اگر یک EMD دارید، بهبود استراتژی سئوی شما به بالا نگه داشتن وب سایت شما در رتبه بندی کمک می کند.

یکی از اقداماتی که می خواهید انجام دهید این است که بهترین محتوا را برای وب سایت خود ایجاد کنید. محتوا شامل مقاله‌ها، پست‌های وبلاگ، صفحات منطقه تمرین محلی و ویدیوها می‌شود. حفظ مرتبط ترین محتوایی که نیازهای مشتری بالقوه شما را برآورده می کند، می تواند وب سایت شما را در موتورهای جستجو بالا نگه دارد، زیرا ارزشی برای خوانندگان خود فراهم می کنید.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
اگر در مرحله انتخاب نام برای شرکت حقوقی یا نام دامنه خود هستید، مهم است که یک استراتژی جامع برای برند خود به ،وان یک شرکت حقوقی ایجاد کنید. مطمئن شوید که به این فکر می کنید که چگونه نام دامنه شما با نام های کاربری رسانه های اجتماعی و نام نمایه ،ب و کار Google شما تلاقی می کند. اطمینان حاصل کنید که به گوگل و مشتریان بالقوه خود یکپارچگی بین نام و نام تجاری شرکت حقوقی خود در سراسر اینترنت نشان می دهید.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/exact-match-domain-websites-explained/