دسته‌ها
اخبار

تلاش‌هایی برای کمک به افراد زندانی سابق در یافتن و حفظ شغل در جریان است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. تلاش برای کمک به زند،ان سابق…

عدالت کیفری

تلاش‌هایی برای کمک به افراد زند، سابق در یافتن و حفظ شغل در جریان است

نوشته آماندا رابرت

باز شدن درب زندان

طبق تحقیقات خود، اقتصاددان و جرم‌شناس شاون دی. بوشوی از شرکت رند می‌گوید که زند،ان سابق «به طور قابل‌توجهی کمتر از همتایان خود بدون سوابق جنایی درآمد دارند، که باعث می‌شود طبقه متوسط ​​کمتر قابل دسترسی باشد». تصویر از Shutterstock.

به گفته یک اقتصاددان و جرم شناس برای شرکت رند، حدود 64 درصد از مردان بیکار دستگیر و 46 درصد محکوم شده اند.

اقتصاددان و جرم شناس، شاون دی. بوشوی اخیراً با این سازمان صحبت کرد نیویورک تایمز در مورد چالش هایی که زند،ان سابق در تامین شغل و موفقیت در محیط کار با آن روبرو هستند.

بر اساس تحقیقات خود، بوشوی گفت که این گروه «به طور قابل توجهی کمتر از همتایان خود بدون سوابق جنایی درآمد دارند، که باعث می شود طبقه متوسط ​​کمتر قابل دسترسی باشد».

نیویورک تایمز همچنین بر تلاش های مداوم برای کمک به زند،ان سابق برای ورود مجدد به جامعه تمرکز کرد. را ،ت بایدن اعلام کرد در آوریل 2022 و، دادگستری و و، کار 145 میلیون دلار در آموزش شغلی و خدمات ورود مجدد به زند،ان فدرال تا سال 2023 سرمایه گذاری خواهند کرد.

Persevere، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سالت لیک سیتی و فعالیت در شش ایالت، بیش از 1400 زند، سابق را برای تبدیل شدن به توسعه دهندگان وب کامل آموزش داده و به آنها در یافتن شغل کمک کرده است. علاوه بر این، خدمات بسته بندی، از جمله مربیگری، حمل و نقل و مسکن موقت را به آنها ارائه می دهد.

در حالی که بسیاری از ،ن‌ها نشان می‌دهند که بیش از 60 درصد از افرادی که قبلاً زند، شده‌اند، بعداً دوباره دستگیر یا محکوم می‌شوند، پرزور به نیویورک تایمز گفت که میزان تکرار جرم در میان شرکت‌کنندگ، که برنامه آن را کامل می‌کنند، تک رقمی است. علاوه بر این، 93٪ در مشاغل قرار می گیرند و 85٪ هنوز یک سال بعد در آنها هستند.

سازمان دیگری، سازماندهی افراد زند، سابق یا EXPO، برای بازگرداندن افرادی که قبلاً زند، بوده اند به مشارکت کامل در جوامع خود کار می کند. این سازمان به رهبری افراد تحت تأثیر مستقیم، در ،ت های محلی و ایالتی از ایجاد حمایت و فرصت های بیشتر برای اعضای خود حمایت می کند. در مدیسون، ویسکانسین شروع شد و چندین بخش در ایالت دارد.

Dant’e Cottingham قبلاً زند، بود و اکنون به طور تمام وقت با EXPO کار می کند تا افراد دارای سوابق کیفری در مشاغل محلی شغل پیدا کند. او به نیویورک تایمز گفت که “تنها مصاحبه با ،ی” همچنان یک پیروزی به نظر می رسد.

کاتینگهام گفت: “من به برخی از درها برخورد می کنم، اما به صحبت ، ادامه می دهم، تلاش می کنم، جلساتی را برای بحث و گفتگو ترتیب می دهم.”

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “وکیل یک بار زندان برنامه مشاغل قانونی را برای زند،ان سابق ایجاد می کند”

ABAJournal.com: “تماس واقعی: پلت فرم Ameelio به زند،ان کمک می کند تا راحت تر با خانواده ارتباط برقرار کنند و آموزش ببینند”

ژورنال ABA: “افراد زند، سابق ،ب و کار خود را می سازند و به دیگران شانس دوم می دهند”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/efforts-underway-to-help-formerly-incarcerated-find-and-maintain-jobs/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds