دسته‌ها
اخبار

تولیدکننده پودر بچه J&J از پزشکانی که محصولات تالک را به سرطان مرتبط می‌دانستند شکایت کرد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. «دستکش‌ها خاموش هستند»: پودر بچه‌ساز J&J…

مسئولیت محصول

«دستکش‌ها خاموش هستند»: تولیدکننده پودر بچه J&J از پزشک، که محصولات تالک را به سرطان مرتبط می‌دانستند شکایت کرد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

پودر بچه از جانسون و جانسون در حال تکان دادن به دست یک نفر

جانسون و جانسون از پزشک، که محصولات تالک این شرکت را مطالعه می ،د می خواهد هویت افراد مورد مطالعه خود را فاش کنند. (ع، از Rafael Henrique / SOPA Images / Sipa USA از طریق AP Images)

جانسون اند جانسون دو شکایت را علیه چهار پزشک که مطالعاتی را منتشر کرده بودند که ادعا می ،د بین پودر تالک و مزوتلیوما، سرطان مرتبط با آزبست، ارتباط دارند، تنظیم کرده است.

این شکایت‌ها توسط LTL Management، یکی از شرکت‌های تابعه جانسون و جانسون که برای نگهداری بدهی‌های مربوط به محصولات پودر بچه و دوش تا دوش جانسون و جانسون در شرایط ورش،تگی ایجاد شده، تشکیل شده است.

دعواها حاکی از آن است که پزشکان مدعی شدند که افراد مورد مطالعه که مزوتلیومای بدخیم داشتند، به جز از طریق تالک آرایشی، در معرض آزبست قرار نگرفتند. در واقع، این پرونده ها می گویند، برخی از افراد مورد مطالعه در معرض منابع دیگر آزبست قرار گرفته بودند و حتی به دنبال جبران این قرار گرفتن بودند.

را مجله ی وال استریت و رویترز پوشش دارند جدیدترین کت و شلوار، علیه سه پزشک در 7 ژوئیه تشکیل شد. Law.com پوشش داشت لباس قبلی در 31 مه علیه چهارمین پزشک شکایت کرد.

جانسون اند جانسون پیشنهاد پرداخت 8.9 میلیارد دلار را برای رسیدگی به پرونده‌های سرط، که علیه این شرکت در ارتباط با محصولات تالک خود دارند، پرداخت کرده است. با این وجود گفته شده است که آزمایش های متعدد نشان می دهد که آزبست در محصولات وجود ندارد.

شکایت‌ها علیه پزشکان حاکی از بی‌اعتنایی به محصول، تقلب و نقض قانون لانهام است. علت اخیر دعوا ادعا می کند که پزشکان با انگیزه تجاری دستیابی به کار به ،وان شاهد خبره در دعاوی اظهارات نادرست کرده اند.

آ،ین دادخواست می گوید که مقاله سه پزشک ادعا می کند که توسط همتایان مورد بررسی قرار گرفته است، اما آن همتایان به اسناد اساسی برای صحت دامپزشکی دسترسی نداشتند. اسامی افراد مورد مطالعه منتشر نشده است.

در این دادخواست آمده است که مقاله منتشر شده توسط این سه پزشک “تاکتیک آنها برای آلوده ، ادبیات علمی” را نشان می دهد. «آنها نظرات ناخواسته دعوای حقوقی خود را در مجلات علمی منتشر می کنند. آنها از اعتبار خود برای القای اعتبار کاذب به نشریات خود استفاده می کنند. آن‌ها سپس با استناد به کار یکدیگر، که «مجموعه‌ای از ادبیات» را برای ارائه به قضات و هیئت‌های منصفه با پوششی از مشروعیت علمی، تولید می‌کنند، از آن پایه فریبکارانه استفاده می‌کنند. و آنها فعالانه در برابر تلاش برای عمومی ، اطلاعاتی که فریب را آشکار می کند، مقاومت می کنند. در ازای آن، آنها به دلیل بی‌اعتنایی به محصولاتی که هدف بار شاکیان است، غرامت بزرگی دریافت می‌کنند.»

راه حل های مورد نظر شامل خسارت و دستوراتی است که پزشکان را م،م می کند از اظهارات نادرست خودداری کنند، انصراف دهند و افراد مورد مطالعه را شناسایی کنند.

{ad-1)

آدام زیمرمن، استاد دانشکده حقوق گولد دانشگاه کالیفرنیای ج،ی، با رویترز درباره این دعاوی صحبت کرد. زیمرمن گفت: «زم، که یک طرف دعوا شروع به شکایت از کارشناسان مخالف می کند، بسیار تهاجمی است. “این پیام را می فرستد که دستکش ها در رفته اند.”

اولین دکتری که شکایت کرد، ژاکلین میریام مولین، در اسناد دادخواستی گفت که به دلیل مقررات فدرال و تعهدات اخلاقی نمی تواند نام افراد مورد آزمایش خود را فاش کند.

کوین مارینو، وکیل مولین، به وال استریت ژورنال گفت که انتظار دارد شکایت J&J “در کوتاه مدت” رد شود.

مارینو گفت این شکایت “فقط آ،ین ،مت از کمپین طول، مدت J&J برای بی اعتبار ، علمی است که خطرات ذاتی بسیاری از محصولات آن را آشکار می کند.”

یکی از پزشکان دیگری که شکایت کرده بود از اظهار نظر در مورد رویترز خودداری کرد. بقیه بلافاصله به درخواست‌های رویترز یا وال استریت ژورنال برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

موارد هستند مدیریت LTL در مقابل مولین و مدیریت LTL در مقابل Emory.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/johnson-johnson-sues-experts-w،-linked-talc-،ucts-to-cancer/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds